Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nannaa ostat tänään?

Vierailija
01.02.2019 |

Itse ostan ainakin amerikan pastilleja, jonkun muun karkkipussin ja tikkareita.

Yritän päästä jatkuvasta suklaan syönnistä viikonloppusin eroon, amerikkalaiset pastillit on tähän suuntaan pehmeä lasku... ettei taas levyä lähde mukaan.
Irtsarilaaristakin vois kyllä ne amerikan pastillitkin ottaa ja muutaman muun namun..... suklaisiakin... hehhe.

Niin ja sipsitkin yritän jättää kauppaan...
Mutta josko ois pizzaperjantai tai ainakin lauantai.

Olutta pakko olla myös, sitten illalla putkeen emmerdalea ja täydellisiä naisia.

Mutta älä kerro kellekään.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa ja chilipähkinöitä. Vaahtokarkkeja.

Vierailija
22/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään nannaa. Sellaista ei minulle ole olemassa. Herkut ovat herkkuja ja niistä yksi paistuu juuri uunissa. Kun saan tuon marjapiirakan uunista käyn ostamassa purkin vaniljakastiketta sen seuraksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua

Vierailija
24/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua

Eikö sitä saisi ihan ilmaiseksikin?

Vierailija
25/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun en pitäisi edes vilkaista tällaisia ketjuja. Kalja, pizza ja suklaa mainittu. Mä ollut laihiksella tammikuun alusta enkä ole syönyt mitään herkkuja enkä syö. Elämä on ihan tylsää ilman herkkuja ja alkoa 😩

Meinaatko muka loppuelämän olla ilman herkkuja? Kyllähän kerran viikossa voi herkutella huoletta.

Meinaan olla 1.6.2019 asti. Mulla tiukat tavoitteet kesäkaudelle. Kesällä voin sitten höllätä vähän.

Vinkkinä, että ruokavaliossa on vaikea pysyä, jos kiellät ihan kaiken. Ihan oikeasti kannattaa syödä kahden viikon välein pussi karkkia kerralla niin aineenvaihdunta pysyy hyvänä. Edellyttää tietysti, että muuten syö säännöllisesti ja terveellisesti ja liikkuu paljon. Ja se roskaruoka silloin tällöin ei tee susta läskiä, edelleenkin jos muuten syöt terveellisesti. Ei kerta läskiksi tee tai päinvastoin kerta laihaksi

Samaa mieltä. Kerran viikosu kun herkuttelee. Aineenvaihdunta toimii. Keho ei mee säästöliekille.

Vierailija
26/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli, nyt on ketjun seassa sitten pelkästään Nanna Karalahti-juttuja. Kiitti vaan ap, kun käytit noin typerää sanaa.

Vierailija
27/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portviiniä ostin ja leivoksen. Sokeriöverit otan.

Vierailija
28/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään, mutta teen itse. Vuohenjuustomuffinsseja, mustikkapiirakkaa ja peltilihapiirakkaa. Eiköhän niillä tämän viikonlopun pärjää :D

Vierailija
29/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaarusinoita!

Vierailija
30/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään nannaa. Sellaista ei minulle ole olemassa. Herkut ovat herkkuja ja niistä yksi paistuu juuri uunissa. Kun saan tuon marjapiirakan uunista käyn ostamassa purkin vaniljakastiketta sen seuraksi.

Höllää pipoa samalla käynnillä.

Vierailija
31/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriherkut on salakavalasti hiipinyt mun jokapäiväiseen elämään raskauden ja joulun myötä. Nyt onkin sitten aika laittaa karkkipussi kiinni ja viettää herkuton helmikuu, että saa tuon tavan kitkettyä. Blaah.

Vierailija
32/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höllää pipoa samalla käynnillä.

Enpä viitsi. Ulkona on liian kylmä siihen. Ei minun tarvitse kutsua mitään nannaksi jos en halua. Eikä kenenkään tarvitse käyttää sanaa herkku, jos tykkää ennemmin käyttää sanaa nanna. Makuasia.

Vierailija
33/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runebergin torttuja. Paljon!

Vierailija
34/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juoppoja.Juonut jotain alkoholipitoista viimeksi 2015.Ostin kaurakeksejä.

Viikonloppuna teen rahkaa.En ole ylipainoinen.

Vierailija
35/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataattiranskalaisia ja dippiä. Varmaan vielä vihanneksia dipattavaksi siihen samalla. Pudotan painoa ja olen jättänyt monet herkut pois, mutta viikonloppuisin syön vähän vapaammin, eli hyvällä omallatunnolla ranskiksia tänään.

Vierailija
36/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeriherkut on salakavalasti hiipinyt mun jokapäiväiseen elämään raskauden ja joulun myötä. Nyt onkin sitten aika laittaa karkkipussi kiinni ja viettää herkuton helmikuu, että saa tuon tavan kitkettyä. Blaah.

Ei tuollaisista yhden kuukauden lakoista yleensä juurikaan hyötyä ole tavan kitkemiseksi. Näkeehän sen jo siitä, miten tässäkin ketjussa moni kertoo korkkailevansa tipattoman tammikuun päättymisen vuoksi.  

Vierailija
37/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillua

Eikö sitä saisi ihan ilmaiseksikin?

Ilmaista ateriaa ja ilmaista pillua ei olekaan.

Vierailija
38/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin jo päivällä about puolikiloisen laskiaispullan.

Vierailija
39/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillolla vai mantelimassalla?

Vierailija
40/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hillolla vai mantelimassalla?

Kinuskilla. Enpäs ollut ennen maistanutkaan. Hyvää oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi