Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nannaa ostat tänään?

Vierailija
01.02.2019 |

Itse ostan ainakin amerikan pastilleja, jonkun muun karkkipussin ja tikkareita.

Yritän päästä jatkuvasta suklaan syönnistä viikonloppusin eroon, amerikkalaiset pastillit on tähän suuntaan pehmeä lasku... ettei taas levyä lähde mukaan.
Irtsarilaaristakin vois kyllä ne amerikan pastillitkin ottaa ja muutaman muun namun..... suklaisiakin... hehhe.

Niin ja sipsitkin yritän jättää kauppaan...
Mutta josko ois pizzaperjantai tai ainakin lauantai.

Olutta pakko olla myös, sitten illalla putkeen emmerdalea ja täydellisiä naisia.

Mutta älä kerro kellekään.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan pastilleja minäkin meinaan tuolta Prismasta kohta lähteä hakemaan :). Ja kuukauden sipsilakko päättyy tänään eli pienen pussin sipsejä otan myös.

Vierailija
2/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tehdä iltapalaksi pannaria hillolla ja kermavaahdolla, joten varmaan jotain sipsiä sitten lisäksi.

Vierailija
4/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä iltapalaksi pannaria hillolla ja kermavaahdolla, joten varmaan jotain sipsiä sitten lisäksi.

Namskis. 

Vierailija
5/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun en pitäisi edes vilkaista tällaisia ketjuja. Kalja, pizza ja suklaa mainittu. Mä ollut laihiksella tammikuun alusta enkä ole syönyt mitään herkkuja enkä syö. Elämä on ihan tylsää ilman herkkuja ja alkoa 😩

Vierailija
6/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuton helmikuu starttasi tänään, 1.2.

Kaikki herkut ja herkuiksi laskettavat ovat nyt kiellettyjen listalla. Ei runebergin torttuja, ei laskiaispullia, ei mitään rasvaisia paistopisteen juttuja, ei karkkia, ei suklaata, ei juustoja, ei pizzaa, ei hampurilaisia....ei sokeria, ei vehnäjauhohöttöjä.

Jospa kuitenkin illalla ottaisin vähän kuivaa valkkaria tai skumppaa ettei tämä elo ihan tylsää ole. Tai ehkä joulusta jäänyttä glögiä...

Vierailija
7/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullon kuohuviiniä - arvon vielä, ostanko ihan pienen vai normaalin.

Tipaton tammikuu takana :-)

Vierailija
8/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi enää ostaa, löytyy jo kaapista. :) Hyvää siideriä.

Vierailija
9/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustan lohta. Palkkioksi tipattomasta GinTonic illalla.

Vierailija
10/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, kun en mene kauppaan. :)

Vierailija
11/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään, kun en mene kauppaan. :)

Niin ja lisään vielä että kaapissakaan ei oo mitään erityisen nannaa. Parempi kun ei hirveesti semmoisia ostele, niin ei tule syötyäkään niitä. Mun herkut ja nannat on karkit, sipisit ja suklaa. Alkoholia en juo kuin hyyyyyyvin harvoin, eikä se ole nannaa nähnytkään.

Vierailija
12/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vietnamilaista noutoruokaa.

Vierailija
13/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun en pitäisi edes vilkaista tällaisia ketjuja. Kalja, pizza ja suklaa mainittu. Mä ollut laihiksella tammikuun alusta enkä ole syönyt mitään herkkuja enkä syö. Elämä on ihan tylsää ilman herkkuja ja alkoa 😩

Meinaatko muka loppuelämän olla ilman herkkuja? Kyllähän kerran viikossa voi herkutella huoletta.

Vierailija
14/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannaa!! Ärsysana!

Vierailija
15/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nannaa!! Ärsysana!

Karalahti! 🤢

Vierailija
16/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko muka loppuelämän olla ilman herkkuja? Kyllähän kerran viikossa voi herkutella huoletta.

Meinaan olla 1.6.2019 asti. Mulla tiukat tavoitteet kesäkaudelle. Kesällä voin sitten höllätä vähän.

Vierailija
17/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan käydä Alkossa ja sekoitella valkovenäläisiä illalla. Se on semmoista talvijuomaa.

Vierailija
18/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kossua, koppa a_kaljaa ja saunan jälkeen naapurin Nannaa pari tuntia pakoputkeen ja mämmit naamalle ja suuhun.

Vierailija
19/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaan olla 1.6.2019 asti. Mulla tiukat tavoitteet kesäkaudelle. Kesällä voin sitten höllätä vähän.

Vinkkinä, että ruokavaliossa on vaikea pysyä, jos kiellät ihan kaiken. Ihan oikeasti kannattaa syödä kahden viikon välein pussi karkkia kerralla niin aineenvaihdunta pysyy hyvänä. Edellyttää tietysti, että muuten syö säännöllisesti ja terveellisesti ja liikkuu paljon. Ja se roskaruoka silloin tällöin ei tee susta läskiä, edelleenkin jos muuten syöt terveellisesti. Ei kerta läskiksi tee tai päinvastoin kerta laihaksi

Vierailija
20/55 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko tekee mieli viinaa. Pitää lähtä alkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi