Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko hengissä jos ei olisi mitään sairaanhoitoa/ lääkkeitä

Vierailija
01.02.2019 |

Itse olisin

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin luultavasti kuollut synnytyksessä ja vauva myös. Minulla on joku kohdun hermotushäiriö eikä kohtu supistu oikein vaikka päivätolkulla on supistuskivuissa oltu ja kokeiltu kaikki nykylääketieteenkin konstit. Sektio on ainut tapa, jolla voin synnyttää.

Vierailija
22/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todennäköisesti kuollut kohtuun, synnytys käynnistettiin kk ennen laskettua aikaa koska sydänääneni kuuluivat heikkoina. Jos olisin selvinnyt siitä, ehkäisyn puutteen takia olisin saanut tähän 35v. mennessä 10-15 lasta ja saattanut kuolla johonkin synnytyskomplikaatioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos joku lukuisista virtsatietulehduksista ei olisi noussut  munuaisiin ja tappanut, viimeistään raskausmyrkytys olisi hengen vienyt.

Vierailija
24/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi varmaan edes syntynyt. Sen jälkeen lääketiede on pelastanut mut ainakin kerran. Myös olisin nilkuttaja, jos murtunutta jalkaani ei olisi korjattu oikein.

Vierailija
25/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsuuden ”kulkutaudeista” olisin selvinnyt, niin viimeistään synnytykseen olisin kuollut kolmikymppisenä. Mutta luulen, että joku nykyisin rokotuksilla estettävissä oleva tauti olisi vienyt jo lapsena.

Vierailija
26/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuollut. Nyt kuoleman ja suuren valkean aineen sijaan tuhlaan valkeaa ainetta ja kerään paljon karmaa itseeni kuolemani jälkeen synnyn kivenä merenpohjaan.

Vierailija
27/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain ihmeen kaupalla olisinkin selvinnyt syntyessä (ädilleni tehtiin hätäsektio) olisin kuollut ensimmäisen synnytyksen jälkeiseen tulehdukseen.

Vierailija
28/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ainoa antibioottihoitoa vaatinut "sairaus" on ollut viisaudenhampaiden poisto, mitä ei olisi ollenkaan tehty ilman sairaanhoitoa. Muuten olen ollut terve kaikin puolin pikku flunssia yms lukuunottamatta.

Vierailija
29/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olisin kuollut alle vuoden ikäisenä sairastamaani keuhkokuumeeseen. Jos siitä olisin selvinnyt, niin viimeistään astmakohtaus olisi vienyt hengen.

Vierailija
30/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olisin kuollut hapenpuutteeseen, ilman lisähappea ja antibiootteja.

Vierailija
31/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi.

Vierailija
32/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisin kuollut synnytykseen.

Vierailija
33/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olisin.

N50

Vierailija
34/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nefropatia olisi vienyt jo kaksivuotiaana.

Vierailija
35/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Olisin kuollut 14-vuotiaana tuhkarokon jälkitautina saamaani keuhkokuumeeseen. Olin 10 päivää sairaalassa. Jos olisin jäänyt kotiin ilman hoitoa, olisin menehtynyt kuten keuhkokuumeisiin usein on menehdytty ennen vanhaan.

Vierailija
36/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuollut jo vauvana, vietin ekat viikot happikaapissa.

Vierailija
37/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta on, hoitamattomana se nostaa kolesterolia, rasittaa sydäntä. Ainakin olisin huonossa kunnossa. Synnytyksistä olisin selvinnyt luomusti.

Vierailija
38/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihmettelen miten Suomen kokoisessa maassa on varaa säästää ja leikata terveydenhoitoa.

Lapsuudessa se ei maksanut yhtään.

Nythän siitä pitää pulittaa rahakin jää kyllä käymättä ja tällä hetkellä todella sitkeä silmätulehdus. Luultavasti tartutan paljon ihmisiä, mutta ei minulla ole varaa hoitaa sitä. Kolmatta viikkoa mennään ja silmä ihan ummessa.

Vierailija
39/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olisin kuollut syntyessäni ja vielä monesti sen jälkeen.

Vierailija
40/87 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisin syntynytkään, koska äitiäni ei olisi ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi