Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni paras päätös oli erota kotitöistä nalkuttavasta naisesta!

Vierailija
31.01.2019 |

Elämäni paras päätös oli erota kotitöistä nalkuttavasta naisesta! Varoitin monta kertaa ja totesin, että meillä on ihan perussiistiä. Ei kuitenkaan kelvannut frouvalle vaan piti saada sellainen kliininen naistenlehtiaukeamakoti.

Kovin oli surullinen ja mietti missä meni pieleen kun ero tuli, mutta oli pakko pelastaa itseni. Älkää te veljet tehkö samaa virhettä ja roikkuko huonossa suhteessa!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään nalkuttavaa naista ei kannata katsella. Pilaavat elämän.

Vierailija
2/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuessa voi sikailla ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla oli kaupassa nalkuttava mieslammasexä. Nalkutti ihan kaiken ruuan ja tavaran ostamisesta.

Vierailija
4/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mutten jännä juttu, että vaikka kotityöt olisi tehty niin jos niitä ei tehty juuri rouvan mielen mukaan niin siitä seuraa hirveä ahdistus ja varjostus seuraavalla siivouskerralla.

Vierailija
5/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apua, pöydälläni on MURUNEN! Maailmani on nyt peruuttamattomasti RIKKI!"

t. jokainen nainen ikinä

Vierailija
6/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikean päätöksen. Jokainen lillukoot omissa lioissaan niin kuin tykkää.

Vierailija
7/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennettuna: naisesi elämän paras päätös oli erota perässävedettävästä laiskiaisesta.

Vierailija
8/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomennettuna: naisesi elämän paras päätös oli erota perässävedettävästä laiskiaisesta.

Menikö tunteisiin?

Vierailija
9/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään monelle täällä on vaikea tajuta, et kontrollifriikkejä siivousintoijanalkuttajia on olemassa ja toisaalta myös sitä, että naiset eivät kaikki ole mitään siposiistejä, täydellistä kotia rakastavia.

Tiivistäen: monet naiset elää ihan perusok kodeissa omasta valinnastaan. Ja toisaalta siivoushulluja naisia on, jotka tosiaan kuvittelevat määrittelevänsä kodin standardit.

Vierailija
10/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Eksällesi siis. Hän ansaitsee normaalin kodin.

Vierailija
11/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella ap oli perässävedettävä laiskiainen? Ja aapeehän tuossa lähti, sulla näköjään on vaikeuksia ymmärtää lukemaasi.

Vierailija
12/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut. Eksällesi siis. Hän ansaitsee normaalin kodin.

Mitä normaalia on siinä, että kyttää toisen siivousta eikä mikään kelpaa?

Vierailija
13/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Apua, pöydälläni on MURUNEN! Maailmani on nyt peruuttamattomasti RIKKI!"

t. jokainen nainen ikinä

Höpsis, minua ainakaan ei murut haittaa. Elämässä on kivempia asioita mitä kotityöt, joten teen niitä juttuja mistä tykkään. Sotku ei haittaa.

Vierailija
14/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kummallekin, että erositte. Nalkuttaminen on raskasta, syö hermoja, aiheuttaa stressiä ja tietysti eripuraakin.

Nainen voi nyt rauhassa ilman häiriötekijöitä pitää kotinsa kansikuvamaisen siistinä ja aina tavarat paikoillaan mittanauhan kanssa aseteltuna "just jämpti noin". Sinä taas saat hermolepoa kun kukaan ei hengitä niskaasi ja jäkätä, arvostele ja komentele. Voit vapaasti jättää likavaatteet minne nyt satut ne riisumaankaan, astiasi sinne missä satut ruokasi syömään. Hellaakaan ei tarvi joka kokkauskerran jälkeen pyyhkiä eikä satunnaiset vauhtiraidatkaa haittaa pytyssä. Sori, jos yksikään oletuksista ei pitänyt paikkaansa, ehkä meillä on poikkeava käsitys perussiististä kodista.

Mun on kyllä pakko sanoa, että meillä mies ei edes näe eikä huomaa puoliakaan kotitöistä joita meillä on ja joita minä päivittäin teen. Ja ai kamala jos jotain jätänkin tekemättä, se kyllä huomataan! Ei kuitenkaan puhettakaa että mies ajattelisi "jahas, puhtaat kalsarit on loppu, keräänpä nää likaset täältä ja pistän pyykkikoneellisen peseytymään" tai "oho, tiskiallas on täynnä pannuja ja kattiloita, tiskaanpa ne niin pääsen taas kokkaamaan". Ehei, mies motkottaa minulle missä hänen kaikki kalsarinsa ovat ja tiskaa vain sen yhden pannun jonka tarvitsee tai tekee ruuan suoraan kattilaan eikä tiskaa mitään. Esimerkkejä ois vaikka kuinka. Ja jos joku mieltää nuo naisten hommaksi, niin ei se mies täällä esim. kolaa pihaa, hoida polttopuita, laita tauluille seiniin nauloja, kasaa huonekaluja eikä tsekkaile rengaspaineita saati tyhjentele öljykattilasta ämpäriin valuvia vesiä... Mut en mä silti nalkuta. Kerrytän kyllä katkeruutta kun toinen ei kevennä yhtään mun kuormaani vaikka itse kulkee kädet vapaina.

Vierailija
15/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli nalkuttava siisteysintoilija. Minulle olisi riittänyt perussiisteys eikä satunnaiset murut, väärässä paikassa olevat likapyykit tai tahra kylppärin peilissä haitanneet. Siisteysnalkutus oli iso syy, ei toki ainoa, miksi halusin erota. Olen nainen, ex on mies. Joskus näinkin päin.

Vierailija
16/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä se perussiisteys toteutui? Nainen sen toteutti. Surullinen oli siksi, että ei saanut sinua tajuamaan että et voi vapaamatkustaa. Röyhkeää hyväksikäyttöä on vaikea sulattaa. Mutta kyllä, päätöksesi oli naisen elämän paras.

Vierailija
17/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun parisuhteen onni perustuu kotitöiden kyttäämiseen niin se on jo menetetty.

Vierailija
18/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun parisuhteen onni perustuu kotitöiden kyttäämiseen niin se on jo menetetty.

Sehän olikin aloittajan virhe.

Vierailija
19/19 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä se perussiisteys toteutui? Nainen sen toteutti. Surullinen oli siksi, että ei saanut sinua tajuamaan että et voi vapaamatkustaa. Röyhkeää hyväksikäyttöä on vaikea sulattaa. Mutta kyllä, päätöksesi oli naisen elämän paras.

Tein karkeasti laskettuna 50 % kotitöistä eli oman osuuteni. Joskus enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi