Istutko vai seisotko suihkussa?
Kommentit (27)
Periaatteessa sekä että mutta enimmäkseen istun (suihkutuolilla) koska syystä X suihkussa seisominen heikottaa ja minua alkaa helposti pyörryttämään/tuntuu etten saa tarpeeksi happea.
Ja ei en ole sairas.
Taidatte istujat olla ylipainoisia lölkyköitä ja ette jaksa seisoa 5 minuuttia.
Ei suihkussa kuulu olla niin kauaa että seisominen alkaa väsyttää! Seison siis, vaikka ylipainoinen väsynyt aneemikko olenkin. Eihän siinä mene kuin maksimissaan 10 minuuttia, että peseytyy, ajelee karvat ja hoitaa hiukset perusteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole suihkutuoleja markkinoilla.
//www.amazon.com/dp/B06XCQVXPN/ref=sspa_dk_detail_2?psc=1&pd_rd_i=B06XCQV…
USAssa on naita kokoonmentavia muovituoleja monenkorkuisia ja -varisia. Minulla on yksi suihkussa. En ole laski enka laiska mutta vanha olen ja tasapaino ei ole paras mahdollinen joten istun suihkussa.
Halvempaa on istua suihkussa kuin hoidattaa kallonmurtumaa sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten pesisin kaikki paikat jos istuisin? (Joo, tiedän jotkut joutuu terveydellisistä syistä istuun, mutta mietin ihan perustervettä ihmistä). Itsensä huuhtelukin on helpompaa, kun suihkun alla vähän "pyörähtelee".
No minä joskus istun matalan verenpaineen takia mutta pystyn kyllä nousemaan siltä jakkaralta pesemään kaikki paikat.
Kuka muka oikeasti istuu suihkussa? :D en oo ees ikinä kuullutkaan. Tietenkin seison.