Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsen eroon tummiksi hapettuneista ihohuokosista?

Vierailija
31.01.2019 |

Tarkoitan näitä pysyvästi mustia ihohuokosia, joissa ei ole mitään ulos puristettavaa mustapäätä, vaan itse huokonen on tummunut mustapään näköiseksi. Jo pari vuotta ollut neljän tumman ihohuokosen rypäs nenässä ja huolestuttaa, että jos niitä tulee lisää, eikä niistä pääse koskaan eroon. Joka paikassa neuvotaan kyllä mustapäiden poistoa ties millä kuorinnoilla ja mustapääraudoilla, mutta mistään en ole löytänyt ohjetta näitten muusta syystä tummuneiden ihohuokosten hoitoon.

Onko kenelläkään kokemuksia esimerkiksi salisyylihappovoiteista tai muista kemiallisesti kuorivista tuotteista? Voisiko sinkkivoiteesta olla hyötyä, jos laittaa sitä yöksi ongelmahuokosten päälle? Jos ongelma ei ole hoidettavissa, millä meikkivoiteella lähtisit peittämään mustia huokosia paikallisesti, eli kun ei ole tarkoitus tehdä täyttä meikkiä? Saako esim. jonkin Joe Blascon peitevoiteen häivytettyä helposti niin, ettei se erotu kasvoilta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis - mene kosmetologille? 

Vierailija
2/2 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua auttoi Cliniquen violetti kasvovesi, siinä mun juurikin tuota salisyylihappoa mukana. Joka aamu ja ilta sitä. Paula's Choice -sarja on myös hyvä tähän tarkoitukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla