Laura Friman eronnut. Av tiesi taas.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kaasu pohjassa etenee tämä pariskunta. Lauralta ei enää sellaista IG-päivitystä näe, jossa ei uutta sulhoa mainittaisi tai kuvattaisi.
Tapasivat helmikuussa... Itse en tuossa vaiheessa vielä uskaltaisi lähteä lehtien palstoille onneani hehkuttamaan.
Laura kyllä vaikutti Iholla-sarjassa kovin levottomalta. Ex-mies taas oli rauhallisemman oloinen.
Millähän se Laura on saanut noin komean ja mukavanoloisen miehen? Hyvin tavallisen näköinen on itse eikä luonteeltaankaan vaikuta kovin ihanalta. Lisäksi asuvat vielä Helsingissä, jossa kova kilpailu vapaista miehistä, joita on vähemmän kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Millähän se Laura on saanut noin komean ja mukavanoloisen miehen? Hyvin tavallisen näköinen on itse eikä luonteeltaankaan vaikuta kovin ihanalta. Lisäksi asuvat vielä Helsingissä, jossa kova kilpailu vapaista miehistä, joita on vähemmän kuin naisia.
Joskus bloggasi olevansa seksin papitar. Ja on todella ihana luonne, en ymmärrä mistä on voinut saada toisenlaisen vaikutelman.
Voi olla vaikka mitä, mutta kielenkäyttö ei ole fiksua. Yhtä kiroilua. Hyvä malli lapsille.
Taitaa olla aika lellitty typy. Ei se Lauri tuota loputtomiin jaksa.
Hmm, mä taas laittaisin panokseni sille että nää ovat yhdessä aina! Betsejä kehiin!
Minimal kirjoitti:
Hmm, mä taas laittaisin panokseni sille että nää ovat yhdessä aina! Betsejä kehiin!
Aivan ihana pariskunta. Jos nää eroavat, menetän varmaan uskoni rakkauteen lopullisesti.
Molemmat harjoitelleet eksiensä kanssa, niin varmasti oppineet paljon ja yrittävät nyt tosissaan tietäen jo jotain suhteiden sudenkuopista, joten luotan heidän rakkauteensa.
Ellei jompi kumpi alkoholisoidu pahasti tai jotain.
Onneksi ovat naimisissa.
Terveisin sukulainen
Kaasu pohjassa etenee tämä pariskunta. Lauralta ei enää sellaista IG-päivitystä näe, jossa ei uutta sulhoa mainittaisi tai kuvattaisi.