Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun aloitukseni poistetaan liittyen saamiini pakkeihin?

Vierailija
31.01.2019 |

Tuntuu siltä, etten pääse tästä surusta eroon pitkiin aikoihin. On ihan järkyttävän paha olla, enkä voi kenellekään edes jutella, kun mulla ei ole kavereita Suomessa. Sitten ne keskustelualoitukset täällä poistetaan melkein heti. En ymmärrä. Voisiko joku kertoa syyn? Pakko saada jutella edes täällä.

T. Rakastunut nainen

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sait pakit. Siitä selviää nopeasti. Onneksi ei kiusannut sua enempää. Joku muu saa vastata jos miettii tällaista, itse en mieti.

Vierailija
2/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti todella katkerakin sille ihmiselle. Olen nyt ajatellut häntä aivan jatkuvalla syötöllä 2,5 vuotta, enkä saa edes armopaloja. Kun aamulla herään ja kun yöllä nukahdan, ajattelen häntä. Välillä näen hänestä unia. Olen nyt saanut noin neljät pakit tänä aikana. Mietin jatkuvasti, mikä mussa on vikana jne. Elämäni on todella raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että sait pakit. Siitä selviää nopeasti. Onneksi ei kiusannut sua enempää. Joku muu saa vastata jos miettii tällaista, itse en mieti.

En mä ainakaan selviä. Sain ekat pari vuotta sitten, enkä ole pääasyt ylitse, vaan haaveilen hänestä nyt vieläkin edelleen.

Vierailija
4/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niillä ei ole suurempaa yhteiskunnallista merkitystä, voih :(

Vierailija
5/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se terapeuttiinsa rakastunut hullu vainooja? Siinä tapauksessa en ihmettele että aloituksesi poistetaan.

Vierailija
6/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa p*skaa on elämäni kuin noin kaksi vuotta sitten, kun sain ekat pakit häneltä. Hän ei selitä tarpeeksi avoimesti ja raadollisesti, mikä mussa on vikana. Jos tietäisin syyn, voisin edes yrittää muuttua.

T. Ap

Vierailija
7/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoharhainen, jos tosiaan kuvittelet, että aloituksesi poistaminen liittyy jotenkin saamiisi pakkeihin. Vai saitko pakit palstan m odelta?

Vierailija
8/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoaja. Jos ihminen on joutunut antamaan sinulle useammat kuin yhdet pakit, toimit väärin. Jätä uhrisi rauhaan.

Vierailija
9/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole mikään "hullu vainooja" todellakaan. En ole muuta tehnyt kuin kotonani kirjoitellut runoja hänestä, maalannut kuvia ja välillä näen häntä virallisissa yhteyksissä. Unelmoin hänestä lähes koko ajan, eikä mulla ole ollut tietenkään muita suhteita samaan aikaan, ei edes kavereita.

Mutta en kerro unelmistani kenellekään ja angstailut angstaan täällä, kun niitä ystäviä/kavereita ei mulla ole. Sille en voi mitään, ettei ole kavereita, eikä se ole tavallaan mun "vikani". Varmasti voisin alkaa jutella, jos joku jossain tarpeeksi aktiivisesti änkeisi seuraani, mutta sellaista ei ole tapahtunut vuosikausiin. Sama pätee muihinkin ihmissuhteisiin: paha tutustua keneenkään, kun kukaan ei missään tule livenä juttelemaan.

Vierailija
10/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vainoharhainen, jos tosiaan kuvittelet, että aloituksesi poistaminen liittyy jotenkin saamiisi pakkeihin. Vai saitko pakit palstan m odelta?

En usko, että liittyi siihen, mutta jostain mystisestä syystä aloitukseni poistetaan. Mä just nimenomaan tarvitsisin juttuseuraa. Mulle tämä on tärkeää, kun en voi livenä jutella kenellekään ja on vain rintaa korventava patoutunut suru ja tuska sekä häpeä ja itseinho.

T. Ap

Vierailija
11/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vainoaja. Jos ihminen on joutunut antamaan sinulle useammat kuin yhdet pakit, toimit väärin. Jätä uhrisi rauhaan.

En ole vainoaja, jos pyydän treffeille tai haluaisin läheisyyttä. Kun siis kauniisti kysyn ja nielen sitten siinä livetilanteessa pettymykseni sekä häivyn pois asiallisesti ja kohteliaasti. Pari kertaa vuodessa edes oon jotain sellaista kysynyt.

Hyvähän teidän kauniiden ja suosittujen on mua nimitellä. Mulla ei ole KETÄÄN. 😥 Enkä sitå söpöintä vissiin edes tule samaan, kun vähän pahalta näyttää taas, kun saan vain "ei"-sanaa vastaukseksi. 😢

Vierailija
13/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat pakkomielteiseltä ja täysin hullulta. Onko lääkitys kunnossa? Ota yhteyttä terveyskeskuksen mielenterveyshoitajaan. Se järjestää sut eteenpäin.

Vierailija
14/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hänelle unelmistani koskaan edes kertonut, enkä kerrokaan. Ne ovat mulle elintärkeitä. En jaksaisi elää ilman sellaisia, kun arkielämäni on täyttä h*lvettiä muuten. Hän on mulle äärimmäisen tärkeä, eikä mulla ole ketään muuta.

Vierailija
15/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hänelle unelmistani koskaan edes kertonut, enkä kerrokaan. Ne ovat mulle elintärkeitä. En jaksaisi elää ilman sellaisia, kun arkielämäni on täyttä h*lvettiä muuten. Hän on mulle äärimmäisen tärkeä, eikä mulla ole ketään muuta.

Mutta treffeille pyydät? Kuulostat todellakin rasittavalta riippakiveltä. Eikös tämä "ihastus" ollut naimisissakin?

Vierailija
16/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla "ole" häntä.

Hän ei halua sinua.

Koita ymmärtää se.

Hän ei halua sinua. Ei koskaan tule olemaan "te". Ei ikinä.

Vierailija
17/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.pinimg.com/236x/f9/f3/8b/f9f38b1b879d4456869c99981c6a3362--st…

https://media.tenor.com/images/2bfc1e96e808a973fd6350e2f204129f/tenor.g…

Tuossa kuvia ap:sta.

LOL. En oo ihan samannäköinen, mut on hänessä samaa. :) Ja kyllähän sitä aikaa myöten alkaa omat ajatukset menemään överiksi, kun ei saa kenenkään kanssa oikeasti olla lähekkäin tai edes jutella. Mut pidän ne mun unelmani omana tietonani. Eikä niissä edes oo mitään kovin ihmeellistä.

Oikeassa parisuhteessa ne ois ihan normaaleja asioita, joista siis unelmoin hänen kanssaan. Mut mulla ei oo parisuhdetta, niin saan vain unelmoida ja se on se mun roolini tässä elämässä muutenkin. 😥

Vierailija
18/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://i.pinimg.com/236x/f9/f3/8b/f9f38b1b879d4456869c99981c6a3362--st…

https://media.tenor.com/images/2bfc1e96e808a973fd6350e2f204129f/tenor.g…

Tuossa kuvia ap:sta.

LOL. En oo ihan samannäköinen, mut on hänessä samaa. :) Ja kyllähän sitä aikaa myöten alkaa omat ajatukset menemään överiksi, kun ei saa kenenkään kanssa oikeasti olla lähekkäin tai edes jutella. Mut pidän ne mun unelmani omana tietonani. Eikä niissä edes oo mitään kovin ihmeellistä.

Oikeassa parisuhteessa ne ois ihan normaaleja asioita, joista siis unelmoin hänen kanssaan. Mut mulla ei oo parisuhdetta, niin saan vain unelmoida ja se on se mun roolini tässä elämässä muutenkin. 😥

Lopeta tuo itsesäälissä vellominen, se on ärsyttävää.

Vierailija
19/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla "ole" häntä.

Hän ei halua sinua.

Koita ymmärtää se.

Hän ei halua sinua. Ei koskaan tule olemaan "te". Ei ikinä.

Mut hän on mun rakkaani, enkä muita edes koskaan haluaisi. Sekin, että "vain" unelmoin hänestä, on parempaa kuin mikään oikea parisuhde jonkun muun kanssa. Ei kukaan muu ole niin sexy ja söpö kuin just hän.

Vierailija
20/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta treffeille pyydät? Kuulostat todellakin rasittavalta riippakiveltä. Eikös tämä "ihastus" ollut naimisissakin?

En ole 100% varma, mutta sormusten perusteella ehkä on naimisissa.