Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun aloitukseni poistetaan liittyen saamiini pakkeihin?

Vierailija
31.01.2019 |

Tuntuu siltä, etten pääse tästä surusta eroon pitkiin aikoihin. On ihan järkyttävän paha olla, enkä voi kenellekään edes jutella, kun mulla ei ole kavereita Suomessa. Sitten ne keskustelualoitukset täällä poistetaan melkein heti. En ymmärrä. Voisiko joku kertoa syyn? Pakko saada jutella edes täällä.

T. Rakastunut nainen

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hänelle unelmistani koskaan edes kertonut, enkä kerrokaan. Ne ovat mulle elintärkeitä. En jaksaisi elää ilman sellaisia, kun arkielämäni on täyttä h*lvettiä muuten. Hän on mulle äärimmäisen tärkeä, eikä mulla ole ketään muuta.

Ei sinulla "ole" häntä.

Hän ei halua sinua.

Koita ymmärtää se.

Hän ei halua sinua. Ei koskaan tule olemaan "te". Ei ikinä.

Mut hän on mun rakkaani, enkä muita edes koskaan haluaisi. Sekin, että "vain" unelmoin hänestä, on parempaa kuin mikään oikea parisuhde jonkun muun kanssa. Ei kukaan muu ole niin sexy ja söpö kuin just hän.

Mutta sinä et ole hänen rakkaansa. Et nyt etkä tulevaisuudessa.

Käytät aikaasi täysin turhaan, kun voisit rakentaa elämässäsi jotain kestävää ja hyödyllistä. Esimerkiksi oikeaa parisuhdetta jonkun toisen kanssa, joka haluaa sinua.

Vierailija
22/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti todella katkerakin sille ihmiselle. Olen nyt ajatellut häntä aivan jatkuvalla syötöllä 2,5 vuotta, enkä saa edes armopaloja. Kun aamulla herään ja kun yöllä nukahdan, ajattelen häntä. Välillä näen hänestä unia. Olen nyt saanut noin neljät pakit tänä aikana. Mietin jatkuvasti, mikä mussa on vikana jne. Elämäni on todella raskasta.

Ei sussa mitään vikaa oo. Et kiinnosta häntä. Se on totuus asiasta. Unohda hänet. Miksi roikut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hänelle unelmistani koskaan edes kertonut, enkä kerrokaan. Ne ovat mulle elintärkeitä. En jaksaisi elää ilman sellaisia, kun arkielämäni on täyttä h*lvettiä muuten. Hän on mulle äärimmäisen tärkeä, eikä mulla ole ketään muuta.

Mutta treffeille pyydät? Kuulostat todellakin rasittavalta riippakiveltä. Eikös tämä "ihastus" ollut naimisissakin?

En ole 100% varma, mutta sormusten perusteella ehkä on naimisissa.

Niin ja heteronainen, kun taas sinä olet lesbo. Ymmärrä nyt jo, että olet mieleltäsi häiriintynyt.

Vierailija
24/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevata, onks tää se joka suunnitteli jo vuosia sitten kauneusleikkauksia kelvatakseen jollekin naisterapeutille/psykiatrille?

Vierailija
25/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla "ole" häntä.

Hän ei halua sinua.

Koita ymmärtää se.

Hän ei halua sinua. Ei koskaan tule olemaan "te". Ei ikinä.

Mut hän on mun rakkaani, enkä muita edes koskaan haluaisi. Sekin, että "vain" unelmoin hänestä, on parempaa kuin mikään oikea parisuhde jonkun muun kanssa. Ei kukaan muu ole niin sexy ja söpö kuin just hän.

Mutta sinä et ole hänen rakkaansa. Et nyt etkä tulevaisuudessa.

Käytät aikaasi täysin turhaan, kun voisit rakentaa elämässäsi jotain kestävää ja hyödyllistä. Esimerkiksi oikeaa parisuhdetta jonkun toisen kanssa, joka haluaa sinua.

En usko, että kukaan haluaa minua muutenkaan. Olen jättäytynyt sellaisen ajatuksenkin ulkopuolelle. Olen ajatellut, että mulla on ne unelmani ja saisin ehkä joskus jotain armopaloja (kaunis hymy tms.).

Kelaan viikkokausia ja kuukausia jälkeenpäin jatkuvasti kaikkia pieniä yksityiskohtiakin ja enenevässä määrin se koko tilanne on rasittanut mua todella paljon. Olen ylirasittunut ja uupunut. Unohdin laittaa puuteria ja korvikset, kun in hänet viimeksi. Siis vain unohdin. Soimasin siitä itseäni ja tunsin itseni idiootiksi. En enää kyennyt olemaan pirteä hänet nähdessäni. Olem nykyisin jatkuvasti sairaanakin.

En myöskään kykene enää tsemppaamaan hänen seurassaan ja puhumaan hauskasti ja sivistyneesti, vaan takeltelen sanoissani ja jännitän. Mokaan kerta kerralta vain pahemmin kaiken. Olen jotenkin umpikujassa muutenkin. En jaksaisi enää muuta kuin itkeä.

T. Ap

Vierailija
26/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta treffeille pyydät? Kuulostat todellakin rasittavalta riippakiveltä. Eikös tämä "ihastus" ollut naimisissakin?

Niin ja heteronainen, kun taas sinä olet lesbo. Ymmärrä nyt jo, että olet mieleltäsi häiriintynyt.

En mä tiedä sen henkilön suuntautumisesta lainkaan (en kommentoi, onko mies vai nainen).

Vierailija
27/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti todella katkerakin sille ihmiselle. Olen nyt ajatellut häntä aivan jatkuvalla syötöllä 2,5 vuotta, enkä saa edes armopaloja. Kun aamulla herään ja kun yöllä nukahdan, ajattelen häntä. Välillä näen hänestä unia. Olen nyt saanut noin neljät pakit tänä aikana. Mietin jatkuvasti, mikä mussa on vikana jne. Elämäni on todella raskasta.

Ei sussa mitään vikaa oo. Et kiinnosta häntä. Se on totuus asiasta. Unohda hänet. Miksi roikut?

En vain ole koskaan kohdannut mitään yhtä viehättävää kuin hänet. Vaikka näen välinpitämättömyyden hänen silmissään, niin hän on ihaninta, mitä tiedän tässä maailmassa. ❤

Vierailija
28/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tiedä sen henkilön suuntautumisesta lainkaan (en kommentoi, onko mies vai nainen).

No eipä sun tarvitsekaan. Johan sä olet vuositolkulla tänne tätä samaa paskaa vuodattanutkin. Mene hoitoon. Se nainen ei tule ikinä muuttumaan lesboksi tai eroamaan miehestään sinun takiasi. Jätä hänet rauhaan!

Vierailija
29/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä sun tarvitsekaan. Johan sä olet vuositolkulla tänne tätä samaa paskaa vuodattanutkin. Mene hoitoon. Se nainen ei tule ikinä muuttumaan lesboksi tai eroamaan miehestään sinun takiasi. Jätä hänet rauhaan!

En tiedä, onko hänellä puolisoa, mutta jos on, en haluaisi hänen muutenkaan eroavan takiani. Silti haluaisin olla hänen kanssaan läheinen, jos se olisi mahdollista.

Vierailija
30/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että kaikkien kauniiden ja suosittujen on helppo irvailla kaltaiselleni onnettomalle yksinäiselle ihmiselle. Mulle riittäisi vain armopalat. Haluaisin vaikka vain pitää häntä varovaisesti kädestä ja olla vieressään. Tai sivellä varoen hänen upeita hiuksiaan. Olisin niin onnellinen sellaisesta. En tarvitsisi edes mitään 100% oikeaoppista parisuhdetta, jos hän on naimisissa. Sitten haluaisin vain olla hänelle rakastava läheinen.

Vierailija
31/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet creepy. Sinusta saa vilunväreitä jo pelkän tekstisi perusteella. Hrrrrrrr.....

Vierailija
32/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet creepy. Sinusta saa vilunväreitä jo pelkän tekstisi perusteella. Hrrrrrrr.....

Tuo liittyy omiin ennakko-oletuksiisi. Kuten sanottu, teidän kauniiden ja suosittujen on varmaan kiva mollata kaltaistani epäsuosittua rumilusta. Aion kyllä hankkia plastiikkakirurgilta apuja mm. kasvojeni muuttamiseksi, mutta se vaatii vielä säästämistä.

Vierailija
33/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut vuosikausia yksipuolisen rakastunut ihmiseen, jota et tunne edes sen vertaa että tietäisit onko hän naimisissa vai ei?

Jos olisit oikea rakastunut stalkkeri, olisit jo selvittänyt hänen elämästään kaiken.

Joten tämähän onkin trolli.

Vierailija
34/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut vuosikausia yksipuolisen rakastunut ihmiseen, jota et tunne edes sen vertaa että tietäisit onko hän naimisissa vai ei?

Jos olisit oikea rakastunut stalkkeri, olisit jo selvittänyt hänen elämästään kaiken.

Joten tämähän onkin trolli.

En ole stalkkeri, mutta en myöskään trolli. Epäilykseni on vahva, mutta en ole 100% varma. En halua edes "alentua" stalkkerointiin; siinä menee rajani. Silti olen umpirakastunut.

Vierailija
35/35 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis kehdannut kysyä häneltä sellaista (siviilisäädystä) ja muuta kautta en moista halua alkaa selvittämään ihan periaatteesta. En halua tosiaan alentua stalkkerointiin. Olen rakastunut ja unelmoin, mutta siinä kaikki.

T. Ap