Mitä on tapahtunut Céline Dionille? OMG!
Kommentit (24)
oi ei ;(
kakkoskuvaa luulin vahanukeksi
Oli niin löysät vaatteet etten noista kuvista osaa sanoa hänen painostaan mitään.
Näyttää kyllä kauhealta, ihan liian laiha.
Päihteet ja syömishäiriö. Ei olis eka eikä vika joka etsii suruunsa lohtua vääristä aineista. Toivottavasti ei ole Whitneyn kohtalo:(
Vierailija kirjoitti:
Oli niin löysät vaatteet etten noista kuvista osaa sanoa hänen painostaan mitään.
Jos naama roikkuu noin, niin muualtakin on rasvaa lähtenyt ja kunnolla.
Kuvastta päätellen se ei ole pelkästään laihtunut, vaan kuivunut. Tuossa on selvät nestehukan merkit näkyvissä. Sen luurakomainen olemus on hälyttävän laiha.
Eikös hällä ole syömishäiriötaustaa....
Mä näytin samanlaiselta kun olin maannut 3vk sairaalassa. Pillahdin itkuun, kun näin kotona itseni peilistä. Nyt on jo kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Huumeet?
Itse epäilen huumeita. Amfetamiini vilkastuttaa ainakin aineenvaihduntaa siihen malliin että paino voi lähteä putoamaan ja rajusti.
Tietysti tämäkin on vain spekulointia mutta hurjalta näyttää
Se on ollut aina todella laiha.
Nyt kun on lisäksi vanha, niin se laihuus erottuu entistä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut aina todella laiha.
Nyt kun on lisäksi vanha, niin se laihuus erottuu entistä paremmin.
Googlailin hänen kuviaan. Ollut hoikka/normaalipainoinen ei mikään todella laiha. Ihan niinkun tossa alotuksenkin kuvassa vuodelta 2016.
On tosiaan laihtunut, kun vertaa hiukan vanhempiin kuviin, vaikka aina on ollut tosi hoikka, kuten monet ovat jo maininneetkin.
Jos jutussa hänen sanomikseen väitetyt kommentit ovat totta, niin viittaa kyllä syömishäiriöön. Ellei taustalla ole jotain muuta, mitä haluaa salata.
Tuntee itsensä kauniimmaksi ja mahtuu mallimitoitettuihin muotiluomuksiin. Näin siis itse on jutun mukaan kommentoinut.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää seitsemänkymppiseltä.
Näyttää seitsemänkymppiseltä rappiolla olevalta mieheltä.
Stressi vanhentaa, mikä kannattaisi pitää mielessä. Joskus itse voi vaikuttaa stressin määrään, mutta Celinen aviomies kuoli, joten ei taida ruokakaan maistua.