Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ostaa urheiluliikkeestä talvitakkeja jotka maksaa vielä alennuksen jälkeenkin yli 200€?

Vierailija
31.01.2019 |

Kamalia riistohintoja. Itse en todellakaan maksa talvitakista enempää kuin satasen.

Kai joku niitä järkyttävän hintaisiakin takkeja ostaa, kerran niitä urheilukaupoissa myynnissä näkee.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätin, että maksan talviulkoilutakistani maksimissaan 100€. Päädyin kuitenkin 250€:n takkiin, kun se oli puoleen hintaan tarjouksessa. Kadulla tulee jatkuvasti vastaan porukkaa, jolla on 1000€:n Canada Goose. Miksikö? Koska voivat.

Vierailija
2/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa. Yleensä ovat kyllä pitkään siellä alerekissä. Tuskin niitä juuri kukaan ostaa, myyvät vielä halvemmalla henkilökunnalle esim.

Pitää olla jo vähän yksinkertainen jos tuhlaa takkiin yli 200

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin köyhänä ollessani ajattelin, mutta nyt halvin talvitakki (minulla on niitä nyt viisi hyvää ja laadukasta) maksoi 150 e ja pidin sitä halpana. Käytän omat rahani itseeni hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
4/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas tai hyviä urheiluvaatteita arvostava.

En ole koskaan ajatellut, että minun pitäisi soittaa sinulle, jos mietin jonkin ostoksen hintaa. :D

Vierailija
5/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jaksa juosta etsimässä takkia monessa liikkeessä joten ostan sen mistä pidän. Takki ei mitenkään maksa niin paljoa että se heilauttaisi talouttani suuntaan tai toiseen. 

Vierailija
6/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän ei kannata ostaa aina sitä halvinta. Ainakaan ei kannata valittaa kylmyydestä, jos näin tekee.

Vierailija
7/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tuo on ihan doppeli hinta ja kivasti säästää ovh sta.

Vierailija
8/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne jotkut takit on vielä sen näköisiä että oikea hinta voisi olla jotain 60-70€, ei todellakaan ole niin laadukkaan näköisiä että niistä maksaisin yli 200 euroa tai edes yli satastakaan.

Mä oon tarkka rahoistani ja kyllä oikeasti löysin tänä talvena Luhta Outlet liikkeestä paljon paremman näköisen takin alle satasella.

Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan joka maksaa. Ap

Vierailija
9/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tuollainen samanlainen. Minä taas en käsitä miksi kaiken pitää olla halpaa. Pidän kuitenkin takkia monta vuotta parhaimmillaan, sama juttu kengissä. Haluan myös, että minulla on enemmän kuin yksi takki tai yhdet kengät.

Vierailija
10/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole vielä edes palon hyvästä talvitakista?!

Vierailija
11/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin köyhänä ollessani ajattelin, mutta nyt halvin talvitakki (minulla on niitä nyt viisi hyvää ja laadukasta) maksoi 150 e ja pidin sitä halpana. Käytän omat rahani itseeni hyvällä omallatunnolla.

Samaan aikaan vanhukset pyörii paskavaipoissaan sängyssä ja vauvoja purraan liian pienellä henkilökunnalla pyörivissä päiväkodeissa. Jos olisi sydäntä laittaisit ylimääräiset rahat hyväntekeväisyyteen.

Et tiedä omastatunnosta mitään. Olet viestin perusteella itsekäs ja kylmä.

Vierailija
12/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnon talvitakkia saa alle 500 euron. Jos saa, valehtelet itsellesi samalla kun palelet pakkasilla.

Vierailija
13/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhän ei kannata ostaa aina sitä halvinta. Ainakaan ei kannata valittaa kylmyydestä, jos näin tekee.

Luuletko että sitä pumpulia on siellä enempää vaikka maksaisit miljoonan siitä rätkystä. Laita paitaa takin alle jos on liian kylmä. Kauppias nauraa matkalla pankkiin kun Uuno ostaa 600€ takin josta 480€ on ilmaa hinnassa.

Vierailija
14/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on tuollainen samanlainen. Minä taas en käsitä miksi kaiken pitää olla halpaa. Pidän kuitenkin takkia monta vuotta parhaimmillaan, sama juttu kengissä. Haluan myös, että minulla on enemmän kuin yksi takki tai yhdet kengät.

No niin mäkin haluan että mulla on useampi talvitakki eri tarkoitusta varten. Siksi mulla ei oo varaa laittaa kahteen talvitakkiin 400€. Kun sillä rahalla saa jo muualta kaksi talvitakkia sekä hyvässä lykyssä useammat kengätkin. Ap

Vierailija
15/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että yksinkertainen pitää olla?

Jaa jaa. Eiköhän tuon tekstin kirjoittaja kertonut itsestään kaiken oleellisen.

Tyttäreni osti noin 250e (alennettu hinta) talvitakin 5 vuotta sitten. Se oli juuri sellainen, jonka hän halusi.

Todella hyväkuntoinen vieläkin, vaikka käytti päivittäin silloin koulussa suurinpiirtein loka-marraskuusta huhtikuuhun.

2 talvea koulukäyttöä ja sen jälkeen muuten lähes päivittäin sekä koirien kanssa ulkoillessa että muutenkin.

Takki on todella hyvässä kunnossa edelleen viidentenä talvena ja tuulen ja vedenpitävä, vaikka on pesty.

On maksanut itsensä monta kertaa takaisin.

Vierailija
16/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kunnon talvitakkia saa alle 500 euron. Jos saa, valehtelet itsellesi samalla kun palelet pakkasilla.

En muuten palele. Tuli testattua niiden -20˚c pakkasilla. Ei ollut yhtään kylmä. Ap

Vierailija
17/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkeja koeillaan ja valitaan ihan muiden kriteerien perusteella kuin sen että se maksoi satasen tai alle. Niiden kanssa liikutaan heilutellaan käsiä mennään kyykkyyn, tehdään kaikkea sitä mitä kuvitellaan se rtaki päällä tehtävän oikeastikkin. Tuntuu siltä että nykyään ihmiset eivät tiedä miten vaatteita ostetaan kun he puhuvat mitä maksimissaan joku saa maksaa. Mutta uskon että tämäkin on jonkun mielenvikaisen oikestolaisen tilitys siitä miten muiden on kärsittävät vaikka istumattomista vaatteista koska hän niin haluaa, eikä vaatteet saa maksaa eikä niiden tule olla käyttätarkoitukseen soveliaita. 

Vierailija
18/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan vanhukset pyörii paskavaipoissaan sängyssä ja vauvoja purraan liian pienellä henkilökunnalla pyörivissä päiväkodeissa. Jos olisi sydäntä laittaisit ylimääräiset rahat hyväntekeväisyyteen.

Et tiedä omastatunnosta mitään. Olet viestin perusteella itsekäs ja kylmä.

Ja sä oot katkeroitunut kateellinen.

Muutenkaan kukaan älykäs laita rahaa hyväntekeväisyyteen. Ei ne oikeisiin kohteisiin mee.

Vierailija
19/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ne jotkut takit on vielä sen näköisiä että oikea hinta voisi olla jotain 60-70€, ei todellakaan ole niin laadukkaan näköisiä että niistä maksaisin yli 200 euroa tai edes yli satastakaan.

Mä oon tarkka rahoistani ja kyllä oikeasti löysin tänä talvena Luhta Outlet liikkeestä paljon paremman näköisen takin alle satasella.

Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan joka maksaa. Ap

Makuja on minua... 😉 Minun mielestäsi sinun takkisi ei välttämättä ole paremman näköinen.

Itselläni ei ole niin tarkanmarkanlinja, joten jos löydän jonkun oikeasti kivan, niin ostan sen.

Vierailija
20/43 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran sijoittanut 200 euroa alennustalvitakkiin. 10 vuotta sitten. Ja se on edelleen käytössä, kun ei ole mennyt miksikään. Montako viidenkympin toppista itse olet ostanut 10 vuodessa?

No joo, on mulla ollut lisäksi 2 muutaman kympin villakangastakkia lauhoille säille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi