Miten puet rintsikat päällesi?
Edestä kiinni ja kierto vai liivit oikein päin päällä ja takaa kiinni?
Itsellä käytössä edestä kiinnitys, vaikka sanotaan että se venyttää turhaan liivejä. Laitan kylläkin liivit kiinni ja kierrän ne ympäri vyötäröllä, joka on rintakehää kapeampi joten siinä kohtaa ei kyllä kiertovenytystä synny, vasta kun siirrän ne ylemmäksi paikoilleen pitää vähän nostella vuorotellen edestä ja takaa että saa paikoilleen.
Jos et käytä rintsikoita ei tarvitse vastata.
Kommentit (374)
Tuhannet kiitokset kaikille! Tämä on niitä elämän tärkeimpiä asioita, joihin on paneuduttava pitkällä pohtimisella ja yksityiskohtaisilla tehtäväkuvauksilla. Nyt olen tyytyväinen koko päivän!
en ole koskaan pukenut mutta kaikki puetut ovat olleet sellaisia että tissit ovat olleet sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette jos kädet eivät taivu kiinnittämään liivejä selän takana? Ihan ilman veetuilua kysyn, koska itse olen todella todella epätaipuva ihminen, eikä ole lähelläkään että liivien kiinnittäminen takana olisi ongelma. Joten kuulostaa hassulta 😬. Itse siis vain laitan liivit paikalleen olkaimia myöten, ja sitten pistän hakaset takaa kiinni, ja vähän sen jälkeen asettelen rintoja paikalleen (ei ole paljoa aseteltavaa, liivit on vain nännien piilottamista varten jos alustoppi ei käy yläosan kanssa).
🙄 no sulle tulee varmaan yllätyksenä että liivejä käyttävät kaikenikäiset naiset ja muitakin kuppikokoja on kuin A.
Laitan ensin hakaset kiinni ja sit puen samoin kuin topin.
No silleen, että laitan tissit niihin kuppeihin. Yksi tissi per kuppi. Olkaimet laitetaan ylöspäin olkapäiden yli. Ja hakaset kiinni takaa. Joissain liiveissä on hakaset siinä tissikuppien välissä.
Joissain liiveissä ei ole hakasia, ovat kuin toppi. Mutta niissäkin tissit menee niihin kahteen kuppiin. Tissi per kuppi.
Auttoiko sinua ymmärtämään? Ehkä YouTubesta löytyisi jotain opetusvideoita. Voit toki pyytää apua myyjältä, jos asioit alan liikkeessä.
Rohkeasti kokeilemaan vaan!
Jäkimmäinen, takaa kiinni, sitten silikoniläpyskät olkapäille ja utereet asetellaan kunnolla paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette jos kädet eivät taivu kiinnittämään liivejä selän takana? Ihan ilman veetuilua kysyn, koska itse olen todella todella epätaipuva ihminen, eikä ole lähelläkään että liivien kiinnittäminen takana olisi ongelma. Joten kuulostaa hassulta 😬. Itse siis vain laitan liivit paikalleen olkaimia myöten, ja sitten pistän hakaset takaa kiinni, ja vähän sen jälkeen asettelen rintoja paikalleen (ei ole paljoa aseteltavaa, liivit on vain nännien piilottamista varten jos alustoppi ei käy yläosan kanssa).
🙄 no sulle tulee varmaan yllätyksenä että liivejä käyttävät kaikenikäiset naiset ja muitakin kuppikokoja on kuin A.
Mäkin kuulun niihin kaikenilkäisiin ja hinkkikoko jatain muuta kuin A ja silti kädet taipuu selän taakse alleista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mies laittaa takaa kiinni ja siinä se.
t. Pekka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan mulla, 90H- kokoisella ei onnistu takaa kiinni laittaminen, vaikka kädet taipuu ja sorminäppäryyskin riittää. Isot riippuvat rinnat painaa liivien kuppiosan alas, jolloin selkäosa nousee niin ylös etten kaksin käsin saa niitä alas samalla kun suljen hakasia. Pitäisi olla 3 kättä.
Laitat niin, että liivit oikeinpään päälle, mutta et tuossa vaiheessa laita rintoja kuppeihin, vaan kupit voi jäädä rintojen alle. Sitten liivit takakautta kiinni, jonka jälkeen etukumaraan ja laitat rinnat kuppeihin. Menee oikeaan paikkaanb kupissa ja näyttää hyvältä.
Kaarituettu liivi menee rikki tuolla tyylillä. 90H on niin iso koko, että rinta täytyy vääntää väkisin liivin alta kuppiin, eikä kaari kestä sitä venytystä. Ympärysmitta on niin tiukka, jos/ kun se on oikea, että tuo ei vaan onnistu.
Terv toinen 90H kokoinen (joka vihaa rintojaan) .
Vierailija kirjoitti:
Tuhannet kiitokset kaikille! Tämä on niitä elämän tärkeimpiä asioita, joihin on paneuduttava pitkällä pohtimisella ja yksityiskohtaisilla tehtäväkuvauksilla. Nyt olen tyytyväinen koko päivän! Miehet ovat näppärämpiä parilla sormella avaamaan aina ne, itse edes muista koska itse olisi ottanut pois.
-Unelma Säleikkö
Vierailija kirjoitti:
en ole koskaan pukenut mutta kaikki puetut ovat olleet sellaisia että tissit ovat olleet sisällä niin kauan et joku muu on ne vapauttanut.
Koko 75F/G, enkä ole erityisen notkea. Laitan liivit takana kiinni niin että kuppien yläosa alaspäin - olkaimet roikkuu alaspäin. Nojaan eteenpäin. Korkeus on sellainen, että kun puen olkaimet samalla kun "napsautan" vyötärönauhan ja kupit kaarineen paikoilleen, kaaret asettuvat just sopivasti rinnan alle. Lopuksi vielä hamuan kaiken rintakudoksen kuppeihin ja tarkistan nännien suunnan.
Kaaret ei oo hajonneet ikinä. Joskus hakasia on montakin, mutta harvoin niiden paikkoja tarvitsee pitkään hakea. Nuorena käytin mallioppimisen takia pyöräytystekniikkaa, mutta kun tajusin käyttäväni ihan liian isoja ympäryksiä, pyöräytyksestä tuli iholle ikävää.
Laitan tavallisesti valmiiksi kiinni ja suoraan oikein pään yli. Ei mitään kiertoa tai hakasten etsimistä selän takaa. Käytän tosin pääasiassa toppeja ja hakasellisistakin urheiluliivejä.
Kuulostaa niin hupaisan näköiseltä, vaikkakin tavan arkea.
Ehkä tuo tulee johonkin komediaan.
Siskonpeti tai Pirjo.