Voisitko sinä noin 30 vuotias ihastua 50 vuotiaaseen mieheen?
Kokemuksia? Voisitko tuon ikäisenä ihastua noin 50 vuotiaaseen mieheen?
Kommentit (282)
Taas tämä sama ukko haaveilee täällä. En ikinä, nuoremmat naiset saavat oman ikäisiäänkin miehiä. Pysy pappa nyt omassa ikäluokassasi vaan.
32-vuotiaana seurustelin hetken 43-vuotiaan miehen kanssa. Tuntui ihan älyttömän vanhalta. Tää oli varmaan suurin syy miksi ei lopulta sytyttänyt kunnolla ja erottiin.
Voivat vieläkin vanhempiin:
Kun olin 33v. niin tutustuin 50v. mieheen ja ihastuimme. Nyt takana yhdessäoloa melkein 10 vuotta, naimisissa 8 vuotta, yksi yhteinen lapsi, omakotitalo ja yksi lapsenlapsi miehen puolelta.
Ai isäni ikäisiin? No en todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 33v. niin tutustuin 50v. mieheen ja ihastuimme. Nyt takana yhdessäoloa melkein 10 vuotta, naimisissa 8 vuotta, yksi yhteinen lapsi, omakotitalo ja yksi lapsenlapsi miehen puolelta.
Minä olen 17, miesystävä 72. Ensimmäistä lasta odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas jälkeenjääneet akateemiset naiset hehkuttaa nuorempia poikia.
Mitä, vastaukset ei setämiehelle kelvanneet?
Mielestäni nuori nainen joka preferoi itseään nuorempia poikia on vain yksinkertaisesti vajaa.
Ja nuorempia preferoivat miehet sitten ei ole?
Ovat ainakin homoja.
Miksei oman ikäiset kelpaa ?
Itse periaatteessa ehkä olisin voinut ihastua erittäin poikkeustapauksessa 30-vuotiaana 50-vuotiaaseen. Mutta nyt olen jo 38 ja tinderissä haarukka on 34-50 mulla
Vierailija kirjoitti:
En. Olen 39.
Olet liian vanha
30v nainen on 50 vuotiaalle miehelle turhan nuori useimmissa tapauksissa. Sopiva ikä alkaa siitä n 32 vuoden kohdalta.
Vierailija kirjoitti:
Ai isäni ikäisiin? No en todellakaan.
Ensinnäkin olet ikärasismi. Sinulla on ollut ongelmallinen isäsuhde. Rakkaus ei katso ikää ja ikähän on vain numeroita.
En voisi ihastua noin vanhaan mieheen, koska yleensä ovat vanhoillisia ja kaavoihin kangistuneita. Lähellä omaa ikää on paras.
N 32v
En edes nelikymppiseen.
Terv. Nainen 31.
Vierailija kirjoitti:
30v nainen on 50 vuotiaalle miehelle turhan nuori useimmissa tapauksissa. Sopiva ikä alkaa siitä n 32 vuoden kohdalta.
Bahaaa. Ei todellakaan ala.
Terv. Nainen 32v.
Kuin ihmiset olisivat samasta muotista. Joku 50 v. mies on vanhus, mutta on myös charmantteja jäntevänlihaksikkaita .Tiedän yhden jolle antaisin heti jos tilanne olisi oikea.
Tottakai. Mutta ei kyllä lämmittäisi yhtään sellainen, jonka tietäisin tietoisesti etsivän nuorempia naisia.
Tuskin koska miehet ovat pääsääntöisesti olleet itseäni nuorempia.
En. Oma mies on 31v