Voisitko sinä noin 30 vuotias ihastua 50 vuotiaaseen mieheen?
Kokemuksia? Voisitko tuon ikäisenä ihastua noin 50 vuotiaaseen mieheen?
Kommentit (282)
Voisin ihastua ja olenkin ollut mutta ei siitä mitään tulisi
T. N 30
30-vuotiaalla naisella on hyvin kysyntää myös esim. 25-30 ikäisissä. Kiinnostuisitko mies noin yleisellä tasolla 50-vuotiaista naisista, jos 25-vuotiaita olisi yhtä paljon tarjolla? Varsinkin jos itse olisit 30.
En 28-vuotiaana voisi kuvitellakaan. Tuohan on melkein minun vanhempieni ikäluokkaa.
Jo omanikäisissä miehissä alkaa pikku hiljaa näkyä hiusrajan pakenemista ja kaljamahaa sun muita huonojen elintapojen seurauksia, eikä energia tahdo riittää muuhun kuin tietokoneella tai sohvalla röhnöttelyyn. Onneksi parikymppisiä miehiä on vielä jonoksi asti.
Melko selvasti nuorempi mies kannattaisi ottaa.
Vanhempaa miestä voi olla raskas omaishoitaa, muistuttaa lääkkeistä, käyttää vessassa. Selkeästi nuorempi mies. jaksaisi varmemmin omaishoitaa. Mies saisi olla 10...15 v. nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
30-vuotiaalla naisella on hyvin kysyntää myös esim. 25-30 ikäisissä. Kiinnostuisitko mies noin yleisellä tasolla 50-vuotiaista naisista, jos 25-vuotiaita olisi yhtä paljon tarjolla? Varsinkin jos itse olisit 30.
Ajoon vai pitoon? 25v poikuli panee ketä ja mitä tahansa, mutta tuskin sitoutuvat pitemmäksi aikaa vanhenevaan naiseen.
Totta kai, jos mies on rikas tai voin jotenkin hyötyä hänestä.
Mulla on fantasioita meidän firman CEO:sta joka on n. 55v mies. Vähän kaljuuntuva ja isomahainen, mutta mukava ja menestynyt mies joka tietää mitä haluaa. Mulle tulee tosi kokenut fiilis hänestä. ;) en silti ole ihastunut vaan enemmänkin hän on tietynlaisten ajatuksieni kohde.
-Heini
En. Mieheni ovat nykyään lähes 20 vuotta nuorempia ja yleensä ulkomaalaisia. Edes samanikäinen suomalainen mies ei viehätä millään tasolla.
Fiktiiviseen, joo, helpostikin.
Oikeassa elämässä tuo vaatisi jo sitä, että mies olisi jotenkin *todella* poikkeuksellinen - yksi miljoonassa ja "täydellinen" minulle. Mutta silloinkaan en yrittäisi suhteeseen miehen kanssa, sillä etsin vain vakavaa vakisuhdetta, enkä tieten tahtoen halua kenenkään omaishoitajaksi.
En edes vilkaise heihin päin. Oman ikäinen kiinnostaa.
Voisko 30v ihastua 50v naiseen? Siinä sulle vastaus
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, jos mies on rikas tai voin jotenkin hyötyä hänestä.
Mies siellä provoo..
No periaatteessa, mutta se ei olisi ykkösvalintani, jos olisin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
En voisi ihastua noin vanhaan mieheen, koska yleensä ovat vanhoillisia ja kaavoihin kangistuneita. Lähellä omaa ikää on paras.
N 32v
Mistä aiot löytää omanikäisen miehen kun 30-32v miehet etsivät vain 20-25v naisia?
Vierailija kirjoitti:
En 28-vuotiaana voisi kuvitellakaan. Tuohan on melkein minun vanhempieni ikäluokkaa.
Jo omanikäisissä miehissä alkaa pikku hiljaa näkyä hiusrajan pakenemista ja kaljamahaa sun muita huonojen elintapojen seurauksia, eikä energia tahdo riittää muuhun kuin tietokoneella tai sohvalla röhnöttelyyn. Onneksi parikymppisiä miehiä on vielä jonoksi asti.
Eli haet vain seksiseuraa? Et suunnittele mitään perheen perustamista tms.
En!!!!
Ihastua voin keskimäärin 15 vuotta vanhempaan, mutta en paljastaisi sitä, sillä osittain ällöttäisi myös.
Mulla on suunnilleen +- 5 vuotta raja.
Ei kai ihastuminen mistään päätöksestä oo kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Voisko 30v ihastua 50v naiseen? Siinä sulle vastaus
Öö eli joo?
38 vuotias tuntui hieman liian vanhalata minulle, kun sen ikäistä tapailin.
- Nainen 30.