Voisitko sinä noin 30 vuotias ihastua 50 vuotiaaseen mieheen?
Kokemuksia? Voisitko tuon ikäisenä ihastua noin 50 vuotiaaseen mieheen?
Kommentit (282)
Kyllä ne miehet ikääntyy myös, siitä on vaan tehty suotavampaa. "Naisilla ei saa olla ryppyjä, kun taas rypyt tekee miehestä karismaattisemman" Mitä tulee yleensäkki ikääntymiseen niin mustat ja aasialaiset säilyvät todella hyvin myös naiset.
Olen 39v varattu nainen ja ihastunut 54v mieheen. Saa jäädä ihastukseksi enkä miehelle kerro asiasta enkä aio hänen kanssaan tehdä mitään. Ei varmaan olisi tilaisuuttakaan. Mutta siis voisin ihastua ja periaatteessa voisin olla suhteessa. Samoin voisin olla suhteessa saman verran nuorempaan mieheen.
Olen 36-vuotias ja en voisi kuvitella ihastuvani yli 50-vuotiaaseen. Ikä näkyy naamasta väkisin, vaikka pitäisivät kunnosta huolta. 20 vuoden päästä ikäero korostuisi. Ei kiitos yli 45-vuotiaita tämän ikäiselle.
Olen vähän yli 50-vuotias nainen ja ihastunut vähän yli 30-vuotiaaseen mieheen, enkä elättele harhakuvitelmia, että tunne voisi olla molemminpuolinen.
Haaveilla saa, mutta ymmärrän hirvittävän hyvin, jos kolmekymppistä naista ällöttää viisikymppisen miehen osoittama kiinnostus. Siitä syystä pidän myös omat tunteeni itselläni enkä kuvittele, että ällötys olisi yhtään vähempää, kun sukupuolet ovat toisinpäin.
Jos ikäero on 20 vuotta, nuorempi tehköön aloitteen, jos on tehdäkseen. Vanhemman on syytä pitää tunteensa visusti omana tietonaan, muuten hän tekee itsestään todella ällöttävän niljakkeen. Sanon näin, vaikka olen itse se vanhempi. Välttääkseni olemasta niljake peitän tunteeni täysin.
En voisi alkaa suhteeseen 50+v miehen kanssa, vielä 20v eteenpäin, niin toisella voi olla muistisairaus tai vaippaikä alkaa uudestaan. Fyysinen jaksaminen sitä ja tätä. Kiitos ei!
En ollut tuossa iässä kiinnostunut yhtään isäni ikäisistä miehistä. Nyt itse lähempänä 50v voisin ihastua vanhempaan mieheen. En ihan 70v.
En. Edes nyt 58-vuotiaana en voisi ihastua 78+ ikäiseen mieheen.
Silloin harvoin kun näin käy, taustalla on yleensä hyvin vahvasti daddy issues.
Jos on hyvin säilynyt, hyvinvarustettu ja paksu lompakko.
Vain siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas jälkeenjääneet akateemiset naiset hehkuttaa nuorempia poikia.
Mitä, vastaukset ei setämiehelle kelvanneet?
Mielestäni nuori nainen joka preferoi itseään nuorempia poikia on vain yksinkertaisesti vajaa.
Ja nuorempia preferoivat miehet sitten ei ole?
Juu, eivät ole. Asia menee niin, että miehelle on biologisesti luontaisinta preferoida nuorta naista, kun taas nuoren naisen ei ole biologisesti eikä evolutiivisesti kannattavaa preferoida jopa itseään nuorempaa poikaa. Luonnon mukaisesti se on anomalia, vajautta.
Miehen biologinen huippu on vähän alle 30-vuotiaana. Silloin sperman laatu on paras ja myös fyysiset ominaisuudet. Nykyajan elämäntavat ovat niin huonot että monilla miehillä huippu on jo paljon nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, vastaukset ei setämiehelle kelvanneet?
Mielestäni nuori nainen joka preferoi itseään nuorempia poikia on vain yksinkertaisesti vajaa.
Ja nuorempia preferoivat miehet sitten ei ole?
Juu, eivät ole. Asia menee niin, että miehelle on biologisesti luontaisinta preferoida nuorta naista, kun taas nuoren naisen ei ole biologisesti eikä evolutiivisesti kannattavaa preferoida jopa itseään nuorempaa poikaa. Luonnon mukaisesti se on anomalia, vajautta.
Miehen biologinen huippu on vähän alle 30-vuotiaana. Silloin sperman laatu on paras ja myös fyysiset ominaisuudet. Nykyajan elämäntavat ovat niin huonot että monilla miehillä huippu on jo paljon nuorempana.
Riippuu miehestä, moni mies "puhkeaa kukkaan" vasta yli 30 vuotiaana.
En voi kuvitella ihastuvani. Olen 32.
Voisin ihastua. Mutta en voisi kuvitellakaan suhdetta/seksiä. Plus nää 50+ ihastukset on mun kohdalla aikalailla pelkkiä hollywoodtähtiä joihin ei ole mahkuja muutenkaan :D
Keskimääräinen tavis 50v ukkeli ei kiinnosta.
N31
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se akateeminen jälkeenjääneisyys ilmenee:)? Itse olen akateeminen nainen 60v. ja aviomieheni on 42v. Hyvin menee!
Miehet ovat niin yksilöitä, etten voisi sanoa koskaan ei koskaan. Esimerkiksi työpaikallani on aivan tajuttoman komea viisikymppinen mies, mukava ja älykäs. Toisaalta taas tiedän monia kaljuuntuneita möhömahaisia viisikymppisiä miehiä. Vaikea sanoa, iskisikö homma oikeasti näin kolmekakkosena
Ihastua voi, mutta moni mies luulee itsestään liikoja. Nuoret naiset eivät ihastu ihan kehen tahansa.
Ei kai se ihastuminen iästä kiinni ole, kai ne yhteen sopivat kemiat ratkaisee.
Olin 21-vuotias, kun tapasin 55-vuotiaan miehen. Suhteemme kesti alle vuoden, mutta se oli jotakin ainutlaatuista. Olemme edelleen tekemisissä, ystävinä.
Kumpikaan meistä ei tuolloin ajatellut ikäeroa, viihdyimme vain hyvin toistemme seurassa. Mies oli henkisesti nuori ja itse sitten ehkä enemmän ikäistäni kypsempi.
Voisin, jos kaipaisin isi-hahmoa.
Up