Voisitko sinä noin 30 vuotias ihastua 50 vuotiaaseen mieheen?
Kokemuksia? Voisitko tuon ikäisenä ihastua noin 50 vuotiaaseen mieheen?
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Siis näin miehenä ajatellen, niin aivan yhtä tyhmä olen kuin olin 30v ikäsenä. Ei juuri mikään ole muuttunut. nyt laihduttaessa kroppakin alkaa olemaan samanveroinen (voimat paljon isommat) ja tuntuinen kuin oli sinkkumiehenä ollessani 30-vuotias.
mies50v
Olen eri viiskymppinen mutta ihmettelen alapeukutuksia. Ei kaikkia kiinnosta fysiikka nuorempana jolloin siinä korostuu suorittaminen, urheilu ja kilpailu. Tällaiset miehet sen sijaan opiskelevat ja perustavat perheen ja tekevät töitä. Monet löytävät liikunnan myöhemmin kun aikaakin on siihen käytettävissä. Monet miehet ovat siis elämänsä kunnossa paljon myöhemmin kuin oletetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näin miehenä ajatellen, niin aivan yhtä tyhmä olen kuin olin 30v ikäsenä. Ei juuri mikään ole muuttunut. nyt laihduttaessa kroppakin alkaa olemaan samanveroinen (voimat paljon isommat) ja tuntuinen kuin oli sinkkumiehenä ollessani 30-vuotias.
mies50v
Olen eri viiskymppinen mutta ihmettelen alapeukutuksia. Ei kaikkia kiinnosta fysiikka nuorempana jolloin siinä korostuu suorittaminen, urheilu ja kilpailu. Tällaiset miehet sen sijaan opiskelevat ja perustavat perheen ja tekevät töitä. Monet löytävät liikunnan myöhemmin kun aikaakin on siihen käytettävissä. Monet miehet ovat siis elämänsä kunnossa paljon myöhemmin kuin oletetaan.
Vai ihmettelet alapeukkuja. Sitten varmaan voisit itsekin seukata 70 v mummon kanssa. Ihan samahan tuo olisi. Monet mummot ovat terästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies50v
Vai ihmettelet alapeukkuja. Sitten varmaan voisit itsekin seukata 70 v mummon kanssa. Ihan samahan tuo olisi. Monet mummot ovat terästä.
En minä seurusteluun ottanut mitään kantaa. Ja kyllä joku nainen voi olla elämänsä kunnossa seitsenkymppisenä. Kiinnitin vain huomiota siihen, että yleisenä konsensuksena pidetään vain urheilua fyysisen suorituskyvyn mittana ja urheilu tarkoittaa nuoruutta. Moni kapinoi liikkumattomuudella urheilun ylivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ehkä tuossa iässä. Noin 23 v. tykästyin 45 v. mieheen. Se oli ohimenevää huumaa. Tajusin nähtyäni hänet 12 v. lapsensa kanssa vapaa-ajan vietossa, että en missään nimessä haluaisi alkaa äitipuoleksi. Hänen arkensa sisälsi paljon lapsen kanssa toimimista (siis ihan luistelukentän reunalla seisomista, yhdessä ruokakauppareissuja, harrastuksiin viemistä, kuumeisen lapsen hoitoa, lapsen ystävien tapaamisen organisointia yms.). Ei minusta olisi ollut sellaiseen siinä iässä. Noin kolmekymppisenä taas halusin oman perheen, mihin en olisi valinnut vanhaa miestä. Minusta se on jotenkin ajatuksenakin outoa, jos isä on jo yli 70 v. papparainen, kun lapsi ajaa vasta ajokorttia ja on lentämässä pesästä.
Eli kyse oli elämäntilanteesta eikä iästä. 45v mies olisi voinut olla lapseton yliopisto-opiskelija
Hei,Olen se 33v. mieheen ihastunut silloin 23v.Lapset oli extrarasite,mutta kyllä tuo ikäero mua haittasi myös.Mies kun piti eri jutuista jo silloin..mm.. kalastus...camoon...silloin mä taas biletin jne.Siis elämäntilanne ei mulla ollut se ratkaiseva vaan ikäero.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään nuorta naista (~30) joka olisi suhteessa parikymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Varmaan heitäkin on, mutta tavanomaista se ei ole. Pari tuttua naista on n yhdeksän vuotta vanhempi puolisoaan, ja näillä pariskunnilla tuntuu menevän hyvin. Yksi ystävä (40+) on naimisissa itseään 15 vuotta vanhemman miehen kanssa ja liitto on kulissi. Ainakin tämä nainen hakee seksinä muualta. Itse olen 40 ja en voisi olla suhteessa alle 35 v enkä yli 50v kanssa.
Ei se liitto välttämättä mikään kulissi ole. Mäkin olen suhteessa yli 15v vanhempaan mieheen. Meillä ei ole seksiä ja haen sitä muualta, mutta en mä silti kulissiliitosta puhuisi. Ollaan hyviä ystäviä kuitenkin ja koettu paljon yhdessä.
En, pidän nuoremmista miehistä. Viimeisen tapailukumppanini oli 22.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ehkä tuossa iässä. Noin 23 v. tykästyin 45 v. mieheen. Se oli ohimenevää huumaa. Tajusin nähtyäni hänet 12 v. lapsensa kanssa vapaa-ajan vietossa, että en missään nimessä haluaisi alkaa äitipuoleksi. Hänen arkensa sisälsi paljon lapsen kanssa toimimista (siis ihan luistelukentän reunalla seisomista, yhdessä ruokakauppareissuja, harrastuksiin viemistä, kuumeisen lapsen hoitoa, lapsen ystävien tapaamisen organisointia yms.). Ei minusta olisi ollut sellaiseen siinä iässä. Noin kolmekymppisenä taas halusin oman perheen, mihin en olisi valinnut vanhaa miestä. Minusta se on jotenkin ajatuksenakin outoa, jos isä on jo yli 70 v. papparainen, kun lapsi ajaa vasta ajokorttia ja on lentämässä pesästä.
Eli kyse oli elämäntilanteesta eikä iästä. 45v mies olisi voinut olla lapseton yliopisto-opiskelija
Hei,Olen se 33v. mieheen ihastunut silloin 23v.Lapset oli extrarasite,mutta kyllä tuo ikäero mua haittasi myös.Mies kun piti eri jutuista jo silloin..mm.. kalastus...camoon...silloin mä taas biletin jne.Siis elämäntilanne ei mulla ollut se ratkaiseva vaan ikäero.
Ja iköero liittyy kalastukseen miten? Suhde toimii, kun viihdytään yhdessä ja löytyy se joku yhteinen juttu, joka voi olla perhe, kalastus, moottoripyöräily tai vaikka kotipaikkakunta.
Elämäntilannekin voi olla ihan eri eli toinen eläkkeellä, toinen pienten lapsen vanhempi ja silti suhde toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään nuorta naista (~30) joka olisi suhteessa parikymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Varmaan heitäkin on, mutta tavanomaista se ei ole. Pari tuttua naista on n yhdeksän vuotta vanhempi puolisoaan, ja näillä pariskunnilla tuntuu menevän hyvin. Yksi ystävä (40+) on naimisissa itseään 15 vuotta vanhemman miehen kanssa ja liitto on kulissi. Ainakin tämä nainen hakee seksinä muualta. Itse olen 40 ja en voisi olla suhteessa alle 35 v enkä yli 50v kanssa.
Ei se liitto välttämättä mikään kulissi ole. Mäkin olen suhteessa yli 15v vanhempaan mieheen. Meillä ei ole seksiä ja haen sitä muualta, mutta en mä silti kulissiliitosta puhuisi. Ollaan hyviä ystäviä kuitenkin ja koettu paljon yhdessä.
Juuri näin. Nainen voi olla vanhemman kanssa suhteessa, jos saa seksin muualta.
Ei ikinä,
50 vuoden iässä miehille tulee yökastelua, korvista alkaa valua vaikkua, ihoon tulee vanhuuden tuoksu, hengitys alkaa haista mullalta, tukka kadonut, stondis lyhentynyt, työura on laskussa jne.
Pervoja naiset, jotka pappoja harrastaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies50v
Erottuvat isot lihakset sain vasta nelikymppisenä kun oli aikaa alkaa treenata säännöllisesti. Naisten kiinnostus oli huomattava, helpompi saada nyt naisia kuin kymmenen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset ikäero-suhteet eivät ala puhumalla ikäerosta.Ne alkavat muiden asioiden kautta jolloin ikäeron merkitys pienenee.Kysyikö salkkarinäyttelijä tyttöseltä "kiinnostaisiko 24v. vanhempi mies?" Ei kysynyt.
juuri tämä. Kohtaaminen eri ikäisten kanssa sen kertoo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies50v
Joku voi toki ollakin, mutta kyllä ennemmin poikkeustapaus on. Vai minkä takia miehet alkavat sairastella siinä viisikymppisenä? Voisin luetella tähän pitkän listan tutuista miehistä, joilla on verenpainetta, on tehty pallolaajennuksia, on ollut infarkteja, on tehty jo lonkka- ja kaihileikkauksia, leikattu tyriä jnejne. Ihan arkipäivää jo 50-60-v miehelle. Ja kun ei auta se liikuntakaan. Lähes kaikki näistäkin tutuistani harrastavat paljon liikuntaa ja viettävät muutenkin tervettä elämää, mutta silti sairastuvat ja raihnaistuvat ja vieläpä nopeammin kuin ikäisensä naiset.
Parasta on, kun pariskunta on suunnilleen saman ikäinen, niin ymmärtää ikääntymisen tuomia kremppoja ja rajoituksia. Ihanne olisi ehkä sellaiset 5 v ikäeroa naisen hyväksi, sillä suunnilleen sen verran nopeammin miehet ikääntyvät. Älä väitä muuta, katso ympärillesi ja katso elinaikatilastoja.
Höpöti, höpöti. saa helposti. Minä poikkeuksena saan 20v tyttöjä panoihin. Parisuhde voisi olla eri asia. Aivan kuin edes haluaisin noin nuorta vakavaan suhteeseen
mies50v
Suoraan kysymykseen, suora vastaus, EN.
T:33N
Tuollaiset ikäero-suhteet eivät ala puhumalla ikäerosta.Ne alkavat muiden asioiden kautta jolloin ikäeron merkitys pienenee.Kysyikö salkkarinäyttelijä tyttöseltä "kiinnostaisiko 24v. vanhempi mies?" Ei kysynyt.