Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on venäläinen työkaverina?

Vierailija
30.01.2019 |

ovatko ahkeria, tunnollisia...?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pano oli.

Vierailija
2/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tarkka, teen hommani hyvin, mutta älä luule, että voit teettää minullas omiasi, nostan metelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari taitaa olla työpaikallani.Perustympeää naamaa koko ajan.

Vierailija
4/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas ihan samanlaisia kuin me suomalaiset: ahkeria, tunnollisia ja sitten niitä vähemmän ahkeria ja tunnollisia. Kysymys on ihan typerä, sillä kenenkään työmoraali ei riipu kansallisuudesta vaan persoonasta. Voisin yhtä hyvin esittää kysymyksen "millainen on suomalainen työntekijä?".

Vierailija
5/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari taitaa olla työpaikallani.Perustympeää naamaa koko ajan.

Ei sitä paljon hymyilytä ketään maanantaiaamuna :D

Vierailija
6/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aika tehokkaita ja aikaansaavia. Toisaalta sitten taas tunne-elämä vaikuttaa myös paljon, jos kokevat tulevansa väärin kohdelluksi, niin voi olla ettei hommat hoidukkaan. 

Vierailija
7/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkyreitä, keinoja kaihtamatta.

Vierailija
8/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta haisevia

Vierailija
9/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja ja ystävällisiä mutta kieroja. Virheistään syyttävät sinua, ja ongelmissa pesevät kätensä syyttämällä toisia.

Vierailija
10/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hoituu hommat, mutta heitä ei pidetä tasa-arvoisina suomalaisten ohella. Saman kohtelun saa eestiläiset ja miksei kaikki itä euroopan akselilta tulevat. Raksoilla olen jonkun verran ollut töissä ja siellä on venäläisille omat taukokontit. Sinne menee myös virolaiset venäläisten kanssa samaan koppiin. Somalit ja múslimit saa ainakin suomessa paljon telkkari aikaa eli ovat pidetympiä. Ihan näin sivusta seuranneena.

Vierailija
11/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaita. Työpaikoilta häviää tavaraa..

Vierailija
12/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus miespuolisesta ja oli kyllä saa tanasta tehdä töitä sen kanssa. Teki katoamistemppuja, kun piti siivota meni juomaan teetä taukotupaan ( "minä olen nyt tauolla" ja ivallinen hymy siihen päälle), teki tuotteet oman mielensä mukaan, ei lukenut ohjeita.. Huoh.

Vierailija
13/47 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia ollut, niin kuin suomalaistenkin kohdalla. Pari hyvin suomalaistunutta venäläistä jäänyt mieleen. Hyvin kotoutuneet ja pukeutumis tyyliä myöten suomalaisia. Eivät mainostaneet venäläisyyttä. Molemmat oli tehokkaita ja fiksuja.

Vierailija
14/47 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahdelta työpaikalta kokemuksia venäläisistä hoitajaista. Laiskoja, eivät noudata työaikoja. Ilkeitä, varsinkin uusia vastaan. Jos on jotain mistä ne ei tykkää niin kyllä sen asian sitten ilmaisee. Ei noudata yhteisiä sääntöjä. Joka paikassa niitten ääni pitää aina olla se viimeinen ja myös korkein. Kokouksissa eivät kuuntele ja puhuvat kaikkien päälle. Jos joku alkanut puhumaan ja kesken lauseen Venäläinen alkaa vaan puhua ja se toinen saa lopettaa. Myös se että Venäläiset eivät koskaan myönnä tekevänsä mitään virheitä, aina yrittävät keksiä miten syyttää jonkun toisen. Jos toinen taas tekee virheen niin siitä kyllä sitten jaksaa juoruta koko ajan. Nämä ovat mun kokemuksta, ja nais venäläiset työkaverit, pärjäisin kyllä ilman niitä.

Vierailija
15/47 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa koettu.

Ensimmäinen ei osannut oikein yhtään mitään, epäilen vahvasti että oli väärennetyillä papereilla (terveydenhuollossa)

Toinen oli todella ylpeä ja koppava, jumalasta seuraava, tiesi mielestään kaiken ja paremmin kuin muut,

Vierailija
16/47 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera ja kova paiskimaan töitä, mutta aivan pirun itsepäinen.

Vierailija
17/47 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalla kollegana ovat ainakin olleet hyvin asiallisia, tunnollisia työntekijöitä. Kovia osaajia, usein hiljaisia puurtajia jotka hoitaa hommansa mutta eivät pidä meteliä itsestään.

Vierailija
18/47 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset naiset ovat kauniita ja "hyvän tuoksuista". Kulttuuriin kuuluu, että suihkussa käydään korkeintaan kerran kahdessa viikossa ja lähinnä lisätään jotain voimakasta hajuvettä useita kertoja päivässä.

Vierailija
19/47 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryssivät duunit

Vierailija
20/47 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitekyvytön, mutta tekee osoitetun työn hyvin. Huoliteltu, oman arvonsa tunteva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi