Naapurin postit tulivat vahingossa minulle. Avasin kuoren ja siellä on lahjakoodeja
Noilla koodeilla saisi näköjään hienon laserlaitteen ja nahkalompakon. Käytänkö? Voinko jäädä kiinni?
Kommentit (13)
Mikä helvetti nykyihmisiä vaivaa?
Aina vilunki ja hyöty ekana mielessä.
Palauta sinäkin se naapurin posti ja toimi oikein jukolauta!
Jäät kiinni, kun naapuri rupeaa kyselemään koodiensa perään. Helppo selvittää kuka koodit on käyttänyt.
Tosin epäilen koko aloitusta, yleensä tuollaiset lähetetään sähköpostissa tai tekstiviestinä.
Jäänkö kiinni, kun käytän yksilöllisesti annetut koodit ja omat tietoni toimitukseen?
Ei, et sinä kiinni jää ainakaan omatunnollesi.
No varmaankin käytät ne kun sua ei kirjesalaisuuskaan pysäytä. Varkailta pitäisi katkoa sormet.
Kysymys onkin, että jäisinkö kiinni? Minulla on periaate että oma etu ensin, eikä mahdollinen petossyyte houkuta, mutta ilmaiset ja hyödylliset tavarat houkuttaa!
Minkälainen ihminen menee avaamaan naapurin postit? Se on jo itsessään rikos.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys onkin, että jäisinkö kiinni? Minulla on periaate että oma etu ensin, eikä mahdollinen petossyyte houkuta, mutta ilmaiset ja hyödylliset tavarat houkuttaa!
Eli olet paitsi varas myös pelkuri.
Itselleni tuli joku naapurin kirje, käräjäoikeudesta.
Meinasin paniikissa avata ihan vahingossa, siinä kun oli nipussa seuraavana. Onneksi silmä osui nimeen ja jätin avaamatta.
Mutta siis kyllä ymmärrän jos joku vahingossa avaa. Ei sitä välttämättä tarkasta että onkohan tämä varmasti minulle tarkoitettu, kyllä sitä olettaa että on, jos se on luukusta jaettu.
Sinä haukut pelkuriksi, vaikka et itse uskalla avata naapurin kirjeitä :D. Ok!
Olet kusipää.
Olen ihan varma, ettet ole koskaan ajatellut laserlaitteen tai nahkalompakon hankkimista ennen koodien varastamista.
Tietenkin jäisit kiinni. Vai oikeastiko oletat, että kun käytät ko. koodia, se ei olisi samalla sidottu nimeesi/osoitteeseesi. Jos siellä ei ole listalla nimeäsi/osoitettasi, mutta käytät koodia, niin eräajossa kohdallasi "syttyy lamppu" ja voi olla, että lahjakoodi ei kelpaa.
Minullekin tuli kerran naapurin postit. Sitten kävelin hänen ovelleen ja tiputin luukusta sisään, kuten kaikki muutkin normaalit ihmiset tekevät.
Itse en käyttäisi, en siksi että pelkäisin kiinnijäämistä vaan siksi koska eivät kuulu minulle.
Viimekädessä tuo on kiinni siitä että minkä sortin kusipää olet.