Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin postit tulivat vahingossa minulle. Avasin kuoren ja siellä on lahjakoodeja

Vierailija
30.01.2019 |

Noilla koodeilla saisi näköjään hienon laserlaitteen ja nahkalompakon. Käytänkö? Voinko jäädä kiinni?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käyttäisi, en siksi että pelkäisin kiinnijäämistä vaan siksi koska eivät kuulu minulle.

Viimekädessä tuo on kiinni siitä että minkä sortin kusipää olet.

Vierailija
2/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti nykyihmisiä vaivaa?

Aina vilunki ja hyöty ekana mielessä.

Palauta sinäkin se naapurin posti ja toimi oikein jukolauta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät kiinni, kun naapuri rupeaa kyselemään koodiensa perään. Helppo selvittää kuka koodit on käyttänyt.

Tosin epäilen koko aloitusta, yleensä tuollaiset lähetetään sähköpostissa tai tekstiviestinä.

Vierailija
4/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänkö kiinni, kun käytän yksilöllisesti annetut koodit ja omat tietoni toimitukseen?

Ei, et sinä kiinni jää ainakaan omatunnollesi.

Vierailija
5/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaankin käytät ne kun sua ei kirjesalaisuuskaan pysäytä. Varkailta pitäisi katkoa sormet.

Vierailija
6/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys onkin, että jäisinkö kiinni? Minulla on periaate että oma etu ensin, eikä mahdollinen petossyyte houkuta, mutta ilmaiset ja hyödylliset tavarat houkuttaa!

Vierailija
7/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen menee avaamaan naapurin postit? Se on jo itsessään rikos.

Vierailija
8/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys onkin, että jäisinkö kiinni? Minulla on periaate että oma etu ensin, eikä mahdollinen petossyyte houkuta, mutta ilmaiset ja hyödylliset tavarat houkuttaa!

Eli olet paitsi varas myös pelkuri.

Vierailija
9/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli joku naapurin kirje, käräjäoikeudesta.

Meinasin paniikissa avata ihan vahingossa, siinä kun oli nipussa seuraavana. Onneksi silmä osui nimeen ja jätin avaamatta.

Mutta siis kyllä ymmärrän jos joku vahingossa avaa. Ei sitä välttämättä tarkasta että onkohan tämä varmasti minulle tarkoitettu, kyllä sitä olettaa että on, jos se on luukusta jaettu.

Vierailija
10/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haukut pelkuriksi, vaikka et itse uskalla avata naapurin kirjeitä :D. Ok!

Vierailija
11/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kusipää.

Olen ihan varma, ettet ole koskaan ajatellut laserlaitteen tai nahkalompakon hankkimista ennen koodien varastamista.

Vierailija
12/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jäisit kiinni. Vai oikeastiko oletat, että kun käytät ko. koodia, se ei olisi samalla sidottu nimeesi/osoitteeseesi. Jos siellä ei ole listalla nimeäsi/osoitettasi, mutta käytät koodia, niin eräajossa kohdallasi "syttyy lamppu" ja voi olla, että lahjakoodi ei kelpaa.

Vierailija
13/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli kerran naapurin postit. Sitten kävelin hänen ovelleen ja tiputin luukusta sisään, kuten kaikki muutkin normaalit ihmiset tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme