Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaako sinua, jos Daruden euroviisubiisit ovat jotain sandstorm-kopioita täydennettynä ilmastonmuutossanoituksilla?

Vierailija
30.01.2019 |

Vai ei?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolottaisi. Kannustan Suomea vaikka olisi miten hirveä biisi (PKN).  Olen aina äänestänytkin Suomea nykyisessä kotimaassani, jos Suomi vaan finaaliin pääsee. Harmi, että kilpaillaan aina eri semeissä niin en voi äänestää Suomea. Tämän vuoden valinta edustajaksi on mielestäni oikein hyvä - paras vuosiin. 

Vierailija
22/27 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska Sandstorm on helevetin kova kipale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandstorm pelkillä suuäänillä.

Vierailija
24/27 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaako Darude?

Vierailija
25/27 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darude on tehnyt kolme kappaletta ja videot niihin, joten äänestäjät lopulta päättää, mikä kappale viisuissa esitetään. Ensimmäinen kappale julkaistaan 8.2 ja loput siitä viikon välein. Valintalähetys on maaliskuun alussa.

Vierailija
26/27 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi minua nolottaisi jonkun toisen tekemiset. Jos kappale on huono se on tekijän ongelma ja jos voittajamatskua niin kunnia kuuluu ainoastaan taas tekijälle. En tunne noloutta tai myötähäpeää muutoinkaan toisten tekemisistä ja minusta vain naurettavaa jos joku kokee sellaista minun puuhistani. 

Vierailija
27/27 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähän Snappia siihen messiin.... TIDIDITTIDI DIIDI.... TIDIDITTIDI DIIDI.... AI KÄTTÖ PAUA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi