Nolottaako sinua, jos Daruden euroviisubiisit ovat jotain sandstorm-kopioita täydennettynä ilmastonmuutossanoituksilla?
Kommentit (27)
Ei nolota kun en ole mukana tiimissä.
Tuo olisi juuri tyylipuhdasta euroviisua, eli nolottaisi, kuten kaikki mikä liittyy Euroviisuihin :)
Ei tietenkään, sehän on voittajakonsepti. Suunnilleen vastaavaa kehittelin jo pari vuotta sitten itse sävelpajassani. Harmi, että aito sävellyskilpailu-UMK-konsepti romutettiin, niin ei tullut mahiksia päästä mukaan.
Ei. Nolottaako sinua kun tunkeudun koneellesi etänä ja postaan kaikki typerimmät nettiaktiivisuudet someesi?
Ei koska en koe olevani osallisena koko juttuun. Mun puolesta Suomi olisi jo aikaa sitten voinut lopettaa nää "euro"viisu-osallistumiset. Kallista tuubaa.
Saattaa muuten hyvinkin olla :)
Ehkä vähän nolottaisi.
Darudella ei ole ollut mitään muuta mieleen jäävää kuin Sandstorm ja miksi tuo edes valittiin. Itse kertoi tavoitteena olevan se, että sais nostetta uralleen. Sehän riittääkin euroviisuissa.
Mieluummin sellanen ku jotain v*tun lässyp*skaa
No ei nolota.
Aina pitää latistaa, dissata ja mollata. Eihän meistä suomalaisista mihinkään ole ja kaikki hävettää ja mitään ei uskalleta yrittää nyyh nyyh!!!! Euroviisutkin on jo hävitty etukäteen.
Parempi vaan istua sohvalla perse homeessa niin ei voi ainakaan epäonnistua. Huokaus.
Kannattanee katsoa jostain youtubesta tai spotifystä muutama daruden uudempi kappale. Ei ne huonoja ole.
Esim. moments oli hyvä, samoin ranta miellytti.
Niinpä. Moniko av-mamma uskaltaa edes elää ettei vaan muita nolota ja hävetä? Pitäisikös hankkia itsetunto? "Mutkun mä olen vaan tällainen ja kaikki on niin vaikeaa ja palottavaa" ja vali vali 24/7.
^^ Moments ihan ok, mutta samaa settiä kuin hiekkamyrsky. Jotain erityisempää nyt toivon tuleman.
Vierailija kirjoitti:
No ei nolota.
Aina pitää latistaa, dissata ja mollata. Eihän meistä suomalaisista mihinkään ole ja kaikki hävettää ja mitään ei uskalleta yrittää nyyh nyyh!!!! Euroviisutkin on jo hävitty etukäteen.
Parempi vaan istua sohvalla perse homeessa niin ei voi ainakaan epäonnistua. Huokaus.
Se kuitenkin on totuus.
Ei nolota. Euroviisut ja menestymättömyys niissä ei liikuta minua.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin sellanen ku jotain v*tun lässyp*skaa
Ainoan (ja viimeisen) euroviisuvoiton toi Lordi. Eikä ollut "v*tun lässyp*skaa".
Ei, en minä niitä biisejä ole tehnyt.
Tekno ei voi nolottaa, kun se on niin hienoa. Vai trancea vai mitä konemusiikkia se tekeekään? No hyvältä kuulostaa kuitenkin. Mieluiten ilman sanomaa, mutta sillähän niitä irtopisteitä yritetään kahmia.
Biisi on valmis kun Sandstormiin sämplää Marion Rungin sanat.
"Tipitipitii! Tipitipitii! Tipitipitipitipitipitipitipi tipitipitiitii tipitipitiitii tipitipitipitii tipitipitipitii tipitipitiitii tipitipitiitii ..."
Luulin, että tämä Darude Euroviisuihin on jokin AV-palstan vitsi, mutta nyt kävin lukemassa uutisia.
Olen tyrmistynyt.
Kyllä.