Löytyylö mistään alennuksesta ensikenkiä? Kavat, Tepsut tai Eccot mieluiten...
löytyisikö jostain pääkaupunkiseudulla alennuksesta ensiaskelkenkiä (ei sandaalit).
Onko kenelläkään kokemusta cittarin muumikengistä tai pioni- merkkisistä kengistä, ovatko hyviä vai huonoja?
Kommentit (10)
Meiltä löytyisi tytölle uuden Eccon nupukkiset nauhalliset kävelykengät kokoa 22.
Siellä lasten kenkäosastolla oli erilaisia alekenkiä. Yhdessä laatikossa oli ensiaskelkenkiä, ainakin Kavat merkkisiä näytti olevan. Kokoja, hintoja tai muita merkkejä en kovin tarkasti katsonut, ainakin jotkut kengät oli n. 30e (ovh 55e). Joukossa oli myös söpöjä pieniä sandaaleja. Myös isommille lapsille oli jotain kenkiä mutta ei meidän lasten kokoja (22-25), joten en sen tarkemmin jäänyt katselemaan. Marimekon punaisia Unikko-kumppareita sekä Viking ja Nokia kumppareita oli myös alennettuun hintaan. Ostin yhdet Viking kumpparit pojalle hintaan 12e (ovh 25e), näitä oli lähinnä kokoa 20-21. Muut kumpparit olivat kooltaan isompia (muistaakseni ainakin kokoa 28 ja siitä ylöspäin). Kannattaa soittaa sinne ja kysyä tarkemmin kokoja/hintoja ettei tule hukkareissua, vaikka kenkiä näyttikin olevan melko paljon.
Tänään Itiksen Stockalla tosiaan oli alekori, kokoja 19-24, hajakokoja, oli siellä, ainakin Kavat-merkkisiä. Siis ensikenkiä ja sandaaleja, n. 35 euroa oli alehinta. Ostin juuri itse kivat sandaali pojalle :)
Siis ihan ensimmäiset kengät. Jumbon stokkalla kävin katselemassa, mutta siellä ei ollut kuin Kahdet Kavatin punaiset ja molemmat olivat kokoa 20, eli hitusen liian isot, sinisiä oli kyllä. Samoin Jumbon k-kengässä oli nätit eccon kengät, oikeaa kokoakin, mutta siniset. Näillä kaikilla hintaa siis vähän alle 40 euroa. Täytyy varmaan käydä katsomassa itiksen ja keskustan stokkat, saattaisi olla kyllä että uudesta outletistäkin voisi löytyä, jos kesäkuun alkuun asti odottaisi. Mutta kiitokset vinkeistä ja tarjouksista.
Hei,
pieniä kenkiä jää usein alessa korin pohjalle
mutta ei tietenkään silloin kun itse niitä etsii.
Itse ostin Ne Kantis Sandaalit ja nyt oli huuto.net:ssä
yhdet sellaiset myynnissä, HALVALLA, HÖH =(
Tasan ei käy onnen lahjat =D
oli ainakin viikko sitten tarjouksessa pieniä " merkkikenkiä" Ecco, Superfit, yms... kokoja taisi olla 19-21 hintaa n. 35-40,-
Meillä ei ole ollut niitä muumikenkiä, mutta Pionin kenkiä useammatkin ja ovat oikein hyviä. Suomalaisia siis. :-) Minulla on mielikuva, että ne muumit olis just Pionin kengät...
moi,
mulla olis eccot hyväkuntoiset, yhdellä olleet vähän aikaa. Pari naarmua on kärjessä. väri tummansininen.
laita sähköpostia jos kiinnostaa.
siru.sievers-sihvo@pp.inet.fi
Niin Tepsut tehtaanmyymälästä (Tiilikankaantie 4) löytyy vähän halvemalla sandaaleja että kävelykenkiä. Sandaalit 30e ja kävelykenkiä 28-34e. Just kävin tänään hakemassa vauvalle sandalit. Auki on ma-pe 10-17 ja la 10-14.
Hyviä, laadukkaita ja KOTIMAISIA kenkiä.
ainakaan tämän kauden malleja alennuksella vielä myydään, ehkä sitten joskus kesällä tai kenties vasta syksyllä.
Minulla olisi kyllä yhdet ylimääräiset Tepsut-kesäkengät kokoa 26, väritykseltään vaaleansiniset. Laput kiinni eli käyttämättömät.
Jos kiinnostaa, laita sähköpostia carelia@pp1.inet.fi