Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikilla on ne m a r i m e k k o -kangaskassit?

Vierailija
29.01.2019 |

Typerää massahölmöilyä. Juntit, selittäkää syy?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti meni tunteisiin joillain ne typerät säkit. :D Pitääkö tehdä kaikki niinkuin muutkin, että sulautuu porukkaan?? Olla muka uniikki "hipster" ja silti massamuodin orja?

Ihmiset kaivaneet vanhat kassit kätköistä ( kuten minä ), nyt kun ei viitsi enää muovikassia ostella. Minulla on aina käsilaukussa kangaskassi. Ei aina Marimekko, mutta aika usein.

Nytpä taidankin siirtyä kokonaan Marimekon kauniisiin kasseihin. Omistan kolme erilaista, olen saanut ne lahjaksi vuosien varrella.

Vierailija
22/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti meni tunteisiin joillain ne typerät säkit. :D Pitääkö tehdä kaikki niinkuin muutkin, että sulautuu porukkaan?? Olla muka uniikki "hipster" ja silti massamuodin orja?

Huonon trollin keksit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin ravintolassa miehen ja tietenkin jatkoille. Mutta ilo loppui kun hänen kivekseen oli tatuoitu teksti Marimekko kassi.  :(

Minä tapasin miehen, jolla oli kassien ympärillä Marimekon essu! Se vasta söpö näky :D

Vierailija
24/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan niistä isoista valkeista kangaskasseista, joissa lukee mustalla tms. m a r i m e k k o pitkin kangasta. Ei siis mistään Unikko-kuoseista.

Okei. Ei sitten mitään.

T. Uniikkikko

Vierailija
25/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan niistä isoista valkeista kangaskasseista, joissa lukee mustalla tms. m a r i m e k k o pitkin kangasta. Ei siis mistään Unikko-kuoseista.

No just siksi, kun niitä saa kaupan päälle. Ostin just marimekolta repun ja sain kyseisen kassin. Käytän kauppakassina.

Vierailija
26/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä, kun "kaikilla" on Ivana Helsingin pikkulaukku, Ratian käsipyyhe ja Lumenen huulikiille/kynsilakka/yms-setti... Niitä jaetaan kylkiäisinä, kun tilaat jonkun hömppälehden.

Millonhan noita Vuittoneita jaetaan kylkiäisenä. Sitä voisi kannella vaikka mökillä.

Vierailija
27/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kassi ostoksille.Mahtuu käsilaukkuun.Eipä tarvitse ostella turhia muovikasseja.

Vierailija
28/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa alotuksessa sanotaan, että puhutaan juuri NOISTA kasseista? Minulla on kangaskassi, missä Marimekko lukee lähellä pohjaa n 5x5 cm lapussa.

Vierailija
29/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on teinimuotia. Kassia ei voi ostaa, sen saa kaupanpäälle kun ostaa yli 100 eurolla. Hieraisin kyllä silmiäni kun näin sellaisen ekan kerran teinipojalla joskus puoli vuotta sitten, nythän niitä on koulun käytävät täynnä.

t. Lukion ope

Vierailija
30/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on suosittuja, varsinkin nuorten keskuudessa. Opiskelijat käyttävät sitä kuten käsilaukkuaan (ainoana laukkuna, jossa lompakko ja kännykkä jne), toiset käyttävät sitä kauppakassina. Itse kuulun jälkimmäisiin.

Minulla on sellaisia 3 kpl jossa on teksti mustana ja pari kappaletta kullanvärisellä tekstillä. Sinitekstisen perään haikailen.

Vierailija
31/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ovat. Hyvän kokoinen ja kestävä. Marimekko on nyt parhaimmillaan. Voisin ostaa kaupasta kaiken lukuunottamatta mekkoja. Jotka eivät millään istu.

Mulla on noita kasseja 7 kpl. Niitä saa kun ostaa yli 100 eurolla.

Vierailija
32/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa pitäisi olla uniikki?

Käytännöllinen kassi on.

Vierailija
33/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei ap oo kyl ihan skenessä, noi logokassit on jo ihan peruspirkkokamaa ja uus juttu on unikkokuosiset kangaskassit

Vierailija
34/34 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole, inhoan marimekkoa. sain lapsena yliannostuksen sitä lajia, koska äitini fanitti ja fanittaa edelleen marimekkoa.