Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤MARRASMASUJEN TIISTAI¤¤¤

16.05.2006 |

Huomenta vaan! Missäs kaikki muut on??

Kärsiikö jotku vielä pahoinvoinnista? Mulla sitä ilmenee aina sillon tällön, ei onneks oksentaa tarvi mut semmone ällö olo iskee päälle välillä:(

Entäs tunteeko jotku jo liikkeitä? Mä tunsin viime raskaudesta jo näillä viikoilla, mut nyt ei ole tuntunut mitään, niinku ei tuntunut esikoista odottaessakaan ja eipä tosin vielä nyt mikään kiire ole sillai...

Nyt siivoileen...palaillaan!

Tuuli rv 15

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka nämä ettei unohdu...

Pahoinvointi: ei ole enää sitäkään vähää mitä oli aikaisemmin. Ja minulla tuo äklötys siis liittyi vain ja ainoastaan nälkään.

Liikkeet: ei tunnu vielä, odottelen niitä tuntuvaksi vasta rv 18+. Muistin nimittäin väärin, sillä muistelin ekojen liikkeiden esikoisen aikana tuntuneen rv 17+5, mutta eilen tarkistin, että ne olikin vasta rv 18+2. Joten ei mitään kiirusta vielä :)

Muuten ei mitään sen kummempaa, yhdet mammahousut pitäisi ostaa lisää (ei meinaa kaksilla pärjätä töissä...), mutta kun yhdellä kaverilla olisi vanhojaan myydä, niin mielellään koittaisin niitä ensin. Heillä on vaan niin kiire, ettei meinata ehtiä nähdä.

Kylmää on, mutta jospa ensi viikolla taas tulisi lämpimämpää... Ainakin toivon, kun päätin pitää ensi pe lomapäivän ja suunnittelen laittavani to-su aikana meidän pihan lopullisesti kuntoon. Saas nähdä, onnistuuko (tai siis tarkeneeko siellä ulkona puuhailla!).

Mukavaa viikon alkua kaikille!

Marrastoive rv 16+2

Vierailija
2/6 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiviä

Yleensä olen aina saanut nukuttua hyvin ja kun teen yötyötä niin helposti oon nukkunu puolille päiville töiden jälkeen.. vaan en enää, nousen ylos kuin tikan poikanen seitemän kahdeksan aikaan??

Pyörin ja pyörin sängyssä luulen et kyl kello jo kymmenen ainakin on , vaan ei, kasilta ylös ja yöunet tuppaa jäämään pariin kolmeen tuntiin et se kyl väsyttää..

Mutta kivoihin asioihin.. Tänään parturi, ihanaa saa kuontalon taas johonkin kuosiin :D

No mutta nyt vaatetta päälle ja parturiin, hyvät päivän jatkot kaikille!

tittuska rv 13+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä neuvolasta.. Masussa kaikki hyvin... verenpaine ja hemoglobiini vähän alhaiset, mutta minulle ihan normaalia joten en huolestu... Painoakin reilussa kuukaudessa tullut vain kilo vaikka masu on jo melkoinen pallo...

Pahoinvointia ei minullakaan enää muutakuin hampaita pestessä tulee öklötys..

Täällä paistaa ihanasti aurinko mutta kylmä tuuli ei tee ulkoilusta nautittavaa=o/ Toisaalta töihinhän tästä ollaan juuri lähdössä...

ilta_tähti 14+2

Vierailija
4/6 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lääkärikäynti. Hemoglobiini oli noussut viidessä viikossa 110- 128! Huuliherpes on hieman laantumaan päin,mutta ihmiset tuijottaa kun olen liikenteessä.. Sain vielä lääkkeet hiivasieneen,jos nyt sekä alapää että yläpää saataisiin kuntoon :)

On se vain yhtä hienoa kuulla vauvan sydänäänet, nyt ensimmäistä kertaa neuvolassa.Viime viikolla kävin ultrassa joten tiesin että kaiken pitäisi olla ok,mutta silti. Onneksi painoa ei ollut tullut lisää..

Seuraava neuvola 22.6 rakenneultran jälkeen joka on 19.6.

Hyvää viikon jatkoa!

Jas 14+4

Vierailija
5/6 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten menin uudelleen Tays:iin istukkatutkimusta varten. Ja taaskaan sitä ei voitu tehdä koska se mokoma suolenpätkä oli edelleen istukan edessä ultrakuvassa. Istukka on kuulemma todella takana ja sen tähden se suolenpätkä kekkuloi siinä edessä. Harkinnan jälkeen lääkäri tuli siihen tulokseen, että tehdään sitten lapsivesitutkimus kun vettä näkyi riittävästi ja kohta jo ollaan muutenkin niillä viikoilla että se voidaan tehdä. Joten niin sitten otettiinkin lapsivettä ja nyt on 2-3 viikon tuska ja piina kun odotellaan tuloksia =/

Pahoinvointia ja äklötystä esiintyy ajoittain mutta onneksi enää harvemmin. Ruoka vaan ei oikeen maita, ei tee mieli syödä (paitsi mansikoita =D), joten paino on vähän pudonnut. Mutta onneksi meikäläisellä on tätä " vararavintoa" omiksi tarpeiksi joten tekee hyvää vaan muutaman kilon pudotus. Edellisessä raskaudessa minulle ei koko aikana tullut kuin 2 kg painoa lisää, joten luultavasti nyt mennään samaa tahtia. Ne kilot tulee sitten äippäloman aikana, minulla kun ei imetys vaikuta yhtään siihen että paino putoaisi.

Joku kyseli, että mitä vauvalle hankitaan... No meillä vaatteita taitaa olla aikas paljon kahden lapsen jäljiltä (sekä tyttöjen että poikien värisiä), mutta äippäpakkauksen ajattelin ottaa ihan omaksi ilokseni (sitä on niiiin ihana tutkia), ja muutama uusi vaate tulee kuitenkin ostettua kun ei niitä vaan voi vastustaa =). Pinnasänky ja hoitopöytä meillä on. Ostoslistalla on siis turvakaukalo autoon, vaunut ja matkarattaat, kun ne olen jo ehtinyt myymään pois. Sekä kantoliina ja rintareppu (rintarepusta hyviä kokemuksia ja nyt haluan kokeilla myös liinaa).

No eiköhän tämä riitä taas tältä illalta =)

Terveisin Nippara ja " Elmukka" 13+2 (oikeestaan 13+3 mutta lääkäri hukkasi äippäkortissa yhden päivän joten jatketaan nyt sitten tuolla +2:lla...)

Vierailija
6/6 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, en ole oksentanut neljään päivään :) Jospa se riesa alkaa olla takana. Taidan päästä jatkuvasta napostelulla huonovointisuutta ehkäisemisestä - tilalle on tullut OIKEA nälkä. Saa nähdä, miten kiloja tässä raskaudessa tarttuu (edellisen mukana tuli ja meni peräti 16). Ainakin kieltäydyn sillä asialla stressaamasta, tarpeeksi stressaa vuoto. Tosi hienosti muuten edellinen kirjoittelija oli saanut kilot pidettyä kahdessa, oli sitten lähtöpaino mikä tahansa!

Muutenkin kuuluu sikäli hyvää, että esikoinen on nukkunut pari yötä heräämättä kertaakaan. Kummasti jaksaa paremmin, kun ei havahdu keskellä yötä, nyt kun ei tarvitse vessassakaan juosta jatkuvasti. Mies meillä tällä hetkellä hoitelee yöt, mutta herkkäunisena kuitenkin havahdun, jos lapsi ja/tai mies heräävät. No, mies on ollut ihana ja antanut nukkua päikkäreitäkin rauhassa - kiltti ihminen kaikin puolin muutenkin :)

Ingefära 15+0