Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhteen vielä pelastaa? Tunteet

Vierailija
08.09.2022 |

Miestä kohtaan yhtäkkiä nollassa. Asutaan erillään, yhdessä 4v.eilen olin pitkästä aikaa yökylässä. Oon ollu kuukauden kipeänä, joten en jaksanut mitään intiimijuttuja. Kiva kuitenkin oli vieressä nukkua.

Mutta mitä helkattia mulle on tapahtunut? Ei sellasta palavaa rakkauden tunnetta tms.

Kuvailisin yhdessäoloa mukavaksi ja mutkattomaksi. Mies on mua 9v vanhempi , itse olen 45v.

En haluaisi lopettaa suhdetta, jos on vielä edes pienintäkään mahdollisuutta yhdessäoloon. Mutta mistä sen tietää milloin se seinä tulee vastaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
2/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä naiset kehtaavat kitistä miksi miehet ei sitoudu tai luota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nyt itse mitä kirjoitit. Vastaus oli siinä.

Vierailija
4/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä naiset kehtaavat kitistä miksi miehet ei sitoudu tai luota

Tääkin mua harmittaa, kun luotan häneen täysin. Olen kuulema pelastanut hänet ja olen oikeanlainen ihminen hänelle. Ja nyt tunnen näin. Ap

Vierailija
5/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitkä suhde usein olekaan koko ajan palavaa rakkauden tunnetta.

Vierailija
6/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitko jonkun toisen joka on mielestäsi parempi kuin nykyinen miehesi?

Vierailija
7/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on jo vanha ukko. Ota nuorempi tai edes itsesi ikäinen niin jo taas roihuaa.

Vierailija
8/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut. Ehkä se mikä saattaa vaikuttaa on se, että olen katsonut hömppää liikaa. Siellä ne suhteet on erilaisia ja vertaan niitä miehiä omaani.

Ja ehkä kaipaan jotain toimintatapaa omassa miehessä mikä ei hänelle ole luontevaa (kukkien tuominen, ulkonäön kehuminen jne). Tiedän, että hän ei ole tuollainen.

Voi olla, että nuo asiat vaikuttaa. Ap

Vierailija
9/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi. Ei parisuhteessa yleensä kauaa ole palavia tunteita.

https://www.vaestoliitto.fi/parisuhteet/tietoa-parisuhteesta/

Vierailija
10/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut. Ehkä se mikä saattaa vaikuttaa on se, että olen katsonut hömppää liikaa. Siellä ne suhteet on erilaisia ja vertaan niitä miehiä omaani.

Ja ehkä kaipaan jotain toimintatapaa omassa miehessä mikä ei hänelle ole luontevaa (kukkien tuominen, ulkonäön kehuminen jne). Tiedän, että hän ei ole tuollainen.

Kaipaat mieheltä romanttisempaa toimintaa. Tee se selväksi hänelle. Jollei ole törppö niin kyllä miehen pitää pystyä toimittamaan kohtuullinen määrä romantiikkaa.

M

Vierailija
11/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaat mieheltä romanttisempaa toimintaa. Tee se selväksi hänelle. Jollei ole törppö niin kyllä miehen pitää pystyä toimittamaan kohtuullinen määrä romantiikkaa.

M

Ei se oo sille luontsista, enkä voi pakottaa. Hänelle luontaisempaa on koskettelu jne. Ap

Vierailija
12/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ei se oo sille luontsista, enkä voi pakottaa. Hänelle luontaisempaa on koskettelu jne. Ap

Miksi sen pitäisi olla luontaista? Jollei ole koskaan oppinut tai kokeillut niin voi sitä opetella ja kokeilla. Yhteisen laatuajan puitteissa voitte yhdessä keksiä vaikka romanttisen pukuleikin ja lähteä piknikille toteuttamaan hömppäromantiikkaleikkiä yhdessä. Jos hänelle on koskettelu luontaisempaa niin sitten romanttinen hierontasessio kynttilöiden valossa tms. Vähän mielikuvitusta ja leikkimieltä! Leikkihäät on myös kiva aikuisten ihmisten leikki!

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi