Miksi jotkut jatkuvasti valittavat kun huulet rohtuvat, mutta siitä huolimatta vain käyttävät huulirasvaa
joiden vuoksi ne huulet juuri rohtuvat.
Tunnen yhden tällaisen ihmisen, moinen tyhmyys ärsyttää.
Huulirasva on suuri kusetus, mitä enemmän käytät, sen enemmän huulesi rohtuvat ja sen enemmän ostat lisää huulirasvaa. Se on loputon kierre.
Mutta siinäpä ostatte, älkää sitten valittako rohtuneista huulista.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, päteekö tämä muuhunkin ihon rasvaamiseen?
Niinpä. Ja shampoon käyttö rasvoittaa hiukset, jne.
Olen ollut huulirasva-addikti kersasta asti, enkä aio lopettaa, kuivat ja rohtuneet huulet ovat helkkarin inhottavat.
Etkä ole koskaan ihmetellyt miksi sulla on jatkuvasti rohtuneet huulet?! :D
Mulla ei ole koskaan ollut huulten kanssa ongelmia, koska en huulirasvaa käytä. Lapsena jo huomasin, kun halusin ostaa Miramea koska kaverillakin oli, että huulet rohtui heti. Tajusin jo sillon syy-yhteyden, koska minusta ei koskaan tullut huulirasvaajaa sen jälkeen.
Kummasti mulla vaan loppui huulten jatkuva kuivuminen, kun lopetin säännöllisen huulirasvan käytön. Ja siis se kuivuminen oli luokkaa veri valuu.
Nykyään rasvaan huulia vain sen verran, että samalla kun laitan aamuin illoin kosteusvoidetta naamaan, pyyhkäisen myös vähän huuliin. Jos laitan jotain erikseen, niin se on 100% vaseliini.
Huulet kuivuu enää vain silloin, jos olen ollut talvella monta tuntia ulkona viimassa ja pakkasessa. Monesti myös alkutalvesta kun kelit yhtäkkiä kylmenee, on sellainen hetki että huulet on vähän aikaa kuivat. Ja se aamulla ja illalla rasvaus auttaa, päivällä ehkä kerran pari vaseliinia.
(Bepanthen on muuten ihan vihon viimeinen mitä kannattaa käyttää! Silloin kun olin vielä huulirasvakoukussa tuota suositeltiin apteekista ja se sai huulet suorastaan räjähtämään!)
Itsekin olin nuorempana huulirasvakoukussa. Se ei auttanut että kun huulet kuivuivat, räpläsin ja pureskelin niitä jatkuvasti. Lopulta aloin vaihdella rasvoja löytääkseni hyvän ja huomasin että suurin osa huulirasvoista vain kuivattaa huuliani enemmän. Löysin pari rasvaa jotka sopivat minulle hyvin (mutta esim. parhaalle ystävälleni ei, ne vain kuivattivat hänen huulensa). Jossain vaiheessa huomasin etten ole käyttänyt huulirasvaa vuosiin. Ainoa järkeenkäypä muutos on ruokavalioni, eli yksinkertaisesti juon paljon enemmän vettä kuin nuorempana ja syön muutenkin terveellisemmin. Joskus harvoin huulet kuivuvat ja totean vain itselleni että olen juonut liian vähän vettä. Yleensä se vedenjuonti auttaa nopeasti, joskus pitää laittaa huulirasvaa, mutta todella harvoin.
Kuiviin huuliin pari sisäisiä riittää kuin oikein ovat rohtuneet.
1-2 pikkuista puikkoa menee vuodessa eli en ole riippuvainen
Ja millainen se oikeanlainen ruokavalio sinun mielestäsi on?