Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Naisvaltainen työpaikka ja wc-ongelma
29.01.2019 |
Työpaikallani on n. 20 naista ja yksi mies. Vessoja on 4 eli naisille 2 ja miehille 2.
Jos molemmat naistenvessat on varattuja niin menettekö miesten vessaan? Joskus molemmat on vapaana koska ainoa mies on esim. ruokatunnilla.
Tämän putiikin vanhempien naisten mielestä minun tällöinkin kuuluisi jonottaa naisten puolelle.
Kommentit (22)
Ap tässä kiittää kommentoinneista. Ehdotan unisex-vessaa kun pienoinen myrsky laskeutuu :)
Minulle ei ole mikään ongelma mennä miesten vessaan. Osa naisista on lähellä eläkeikää ja ihan rentoja, mutta joukossa on pari tiukkapipoa joiden mielestä kaiken pitää toimia kuin aina ennenkin. Tämä ei ole suinkaan aioa asia koko maailmassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kaikki vessat yhteisiksi, niin ei ole ongelmaa.
Ja mikä ihme juttu toi on, että miehet sotkee? Oon kohta 3 v ollut työssä jossa olen työyhteisön ainoa nainen (2-5 miestä ollut samoissa tiloissa vakituiseen + vierailijat jotka myös valtaosin miehiä) eikä oo ikinä ollu ongelmaa vessan siisteydessä.
Ite voisin hyvinkin käyttää miesten vessaa. Yhdessä juhlapaikassa tein niin, kun naisten vessaan älytön jono ja miestenvessa vapaana. Eikä ees kukaan käyny sinne pyrkimässä sinä aikana, kun asiani toimitin.