Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erektio tanssiessa

Vierailija
29.01.2019 |

Mitä mieltä naiset siitä, jos miehellä alkaa seistä tanssiessa. Kiihottaako vaiko päinvastoin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa tottakai

Vierailija
2/6 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä herralla oli kuminauha vyötäröiset housut halassa baarissa tanssiessa

Hän pyysi työntämään köden housuihin .

Oli ensimmäinen jerta kun pidin kiinni siitä tanssiessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kertoi tultuaan ruskaviikoilta lapista, että suurimalla osalla miehistä seisoi tanssiessa.  Parhaimmille vaimo oli nojaillut kunnolla ja lisännyt miesten paineita.  Kuulemma ensi syksynä haluaa uudestaan.

Vierailija
4/6 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan kertonut tämän jo aiemmin, mutta nuoruudessani päädyin rakastelemaan tanssittajani kanssa. Mies oli luonut pitkiä katseita minuun koko illan ja oli selvästi ihastunut. Olin aluksi ehkä enemmän hämmentynyt kuin lumoutunut hänestä, vaikka hän olikin hyvännäköinen. Vähitellen aloin lämmetä ja sitkeän tuijottelupokailun päätteeksi päädyimme parketille. Hän oli taitava viejä ja tanssiessamme hän alkoi yllättäen suudella minua, ihania pieniä pusuja ja kiusoitteli vartalollaan. Tunsin ohuen mekkoni läpi miten hän oli aivan pystyssä housujensa alla. Parin peräkkäisen kappaleen jälkeen olin jo todella kiihottunut, suutelimme kiihkeästi hiljaisen nurkan takana seinää vasten ja lopulta hän vei minut tanssilavan läheisen rakennuksen taakse nurmikolle ja rakastelimme päällekkäin. En tuntenut häntä mitenkään ennalta, hän vain osasi tehdä kaiken niin oikein. Emme paljoa puhuneet ennen seksiä, mutta sen jälkeen sain tutustua häneen paremmin ja seurustelimmekin muutaman kuukauden.

Vierailija
5/6 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusottelin yhtä tuttua jätkää tanssiessa ja sain sen laukeemaan housuihinsa. Mikään ei oo niin kiihottavaa kun mies yrittää olla laukeematta ja siitä näkee miten seisoo ja syöksyttää. Kun se väkisin yrittää olla vastaamatta mun liikkeisiin mut sit kuitenkin työntelee vähän kun ei pysty oleen paikallaan enää.

Toi kyseinen tapaus pääsi sit kyllä purkautumaan ihan kunnollaki ja tehtiin se suihkun lattialla eka kerran kun päästiin mun kämpille

Vierailija
6/6 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla pamahti erektio tanssiessa, nainen pyysi hyttiinsä läheisempään tutustumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi