Esperi Caren omistusjärjestelyt on tehty niin, ettei ulkomainen holdingyhtiö maksa yhteisöveroja lainkaan Suomeen
Tämähän on veronmaksajille kannattavaa. Lämpimät suositukset tämän mallin voimakkaaseen levittämiseen.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyt äänestäjien silmät aukeaisivat kevään vaaleissa.
Aukes ne, persuille menee ääni. SDP ei ole tehnyt tällekään asialle mitään vaikka on istunut monessa hallituksesta kun nämä ongelmat ovat olleet olemassa.
Persuthan äänesti Halla-ahon johdolla TTIP:n puolesta, eli ovat valmiit myymään Suomen pala palalta ulkomaisille firmoille. En äänestä Persuja enkä Demareita vaan jotain pienpuoluetta jolla on vielä jotain periaatteita.
Halla-aho ei ole tyhmä noin älynsä puolesta, mutta ikävä kyllä hän käyttää älynlahjojaan hyvin epärehellisesti. Jos yhtään seuraa miehen puheita, niin puhuu itsensä kanssa ristiin, puijaa ja sumuttaa minkä kerkeää. Todella epäisänmaallinen mies, tulee ilmi juuri tällaissa jutuissa kuin TTIP. Oma ideologia estää järkevän ja rehellisen päätöksenteon. Älkää luottako Hallikseen. On ihan samaa sarjaa Timpan kanssa, joka paljastuikin ihan megaluokan takinkääntäjäksi ja hillotolppamieheksi. Jokainen vähääkään kriittinen Soinin juttujen kuuntelija kyllä tiesi sen etukäteen, mutta fanit eivät tietenkään.
Ja mitä tulee oikeistopolitiikkaan, oikeisto ja varsinkin kokoomushan on jo ihan omien sanojensa mukaan MINÄ-puolue. Miten yhteisiä asioita voisi olla hoitamassa joukkio, joita kiinnostaa ensisijaisesti vain oma etu, oma rahapussi.
Älkää ihan oikeasti äänestäkö enää näitä, pahin on vasta tulossa jos nämä saavat jatkaa haluamallaan linjalla.
Jos minä suomalainen veronmaksaja lainaan yritykselleni rahaa, voin ottaa max 1-2% yli markkinakoron. Tai verottaja puuttuu asiaan.
Miten kansainvälinen holding-yhtiö voi periä 15% koron ja Suomen verottaja ei puutu mitenkään??
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä on muka parempaa ja tehokkaampaa hoitoa kuin kunnan itsensä tuottama? Nyt ihan oikeasti päät vadille, kuka tämän paskan mahdollisti!
Suomalaiset omistavat näitä yhtiöitä vakuutuskuorien ym. kautta. Ja nämä suomalaiset ovat niitä jotka voivat päättää näistä asioista. Just follow the money.
Mulla oikeasti tuntuu että pää repeää kaikesta tästä i dioti smista ja p as kanpuhumisesta, jota tämän maan poliitikot suoltaa minkä ehtii.
Voi voi kun julkinen talous on kuralla, voi voi kun sitä velkaa on paljon, hoo moilasena vain ihmetellään samalla kun on ihan itse mahdollistettu ja jopa innokkaasti edesautettu juuri tämmöisiä kuvioita, missä ne verorahat ihan oikeasti valuu ulkomaille ja verkokikkailuihin. Toinen käsi lahjoittaa pois valtion omaisuutta ja syytää rahaa jollekin Esperi Carelle, toinen ottaa velkaa minkä kerkiää ja koko ajan suu jauhaa, että tuho on tulossa, pahat köyhät ja työttömät pilaa maan, apua, hätätila, kovat keinot käyttöön! Leikkuri ja äkkiä!
Anteeksi tunteenpurkaukseni, mutta tämä mielestäni lähentelee jo jonkinlaista maanpetosta ainakin hengessä, jos ei lain kirjaimessa. Miten meitä voidaan narutta tällä tavalla. Ja jotkin pässinpäät ovat valmiita jatkamaan tällä linjalla silkkaa itsepäisyyttään.
Mie en kestä enää!