Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annat lapsesi tuijottaa?

Vierailija
28.01.2019 |

Ymmärrän, että pieni 3v taapero ihmettelee, mutta miksi et ole opettanut yli 4-vuotiaalle kakarallesi olemaan tuijottamatta? En itse siitä varsinaisesti suutu, mutta maailmassa on hulluja ihmisiä ja jos lapsesi sattuu tuijottamaan väärää ihmistä niin lapsesi voi olla vaarassa.

Vai onko toljottaja-lapsilla toljottaja-vanhemmat, jotka ei edes itse ymmärrä tuijottamisen olevan epäkohteliasta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi äiti antoi lapsensa jäädä keskelle tietä seisomaan ja tuijottamaan mun koiraa. Koira oli mulle kodinvaihtajana tullut kohtuullisen aggressiivinen tapaus jota en ollut vielä ennättänyt kouluttaa tavoille. Ennätti vähän haukahtaa penskalle koska sen näkövinkkelistä penska uhkaili sitä. Hirveä itku penskalle tuli. En pyytänyt anteeksi koska penska ja koira olivat molemmat yhtä huonosti kasvatettuja.

Vierailija
22/26 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi äiti antoi lapsensa jäädä keskelle tietä seisomaan ja tuijottamaan mun koiraa. Koira oli mulle kodinvaihtajana tullut kohtuullisen aggressiivinen tapaus jota en ollut vielä ennättänyt kouluttaa tavoille. Ennätti vähän haukahtaa penskalle koska sen näkövinkkelistä penska uhkaili sitä. Hirveä itku penskalle tuli. En pyytänyt anteeksi koska penska ja koira olivat molemmat yhtä huonosti kasvatettuja.

Selvä, hyvä, hyvä sinä kun et turhaan yritä muita miellyttää. "Saavatpahan opetuksen!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, hyvä, hyvä sinä kun et turhaan yritä muita miellyttää. "Saavatpahan opetuksen!"

En usko että lapsi siitä mitään oppi. Eikä äitikään. Oli vain vihainen kun paha koira pelotteli kullannuppuaan.

Vierailija
24/26 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri 3v täyttänyt lapsi ja voin kyllä kuvitella, miksi jotkut eivät sitä opeta. Lapseni ei vielä puhu ja asiaa tutkitaan nyt. Hän ymmärtää kyllä puhetta, mutta kuuntelee ja tekee kuten ohjeistetaan jos häntä kiinnostaa, usein tuleekin olo, ettei hän ymmärrä vaikka ymmärtää kyllä.

Tällaiselle lapselle voisi olla hankalaa opettaa, ettei saa tuijottaa, sivullisesta tietysti se on outoa, varsinkin jos ei tiedä, että esim. 4-5v lapsella on vikaa jossain kehityksessä.

Vierailija
25/26 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, metrossa joskus oikein päät kääntyilleet näillä. Ja isukki ei sanonu mitään.

Vierailija
26/26 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että lapsi siitä mitään oppi. Eikä äitikään. Oli vain vihainen kun paha koira pelotteli kullannuppuaan.

Sellaisia ne äidit on, ei voi mitenkään ymmärtää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi