Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tekisin. Yhtäkkiä tuntuu siltä, ettei rakkautta enää ole. :(

Vierailija
16.05.2006 |

Siis miestäni kohtaan tunnen vain jotain kiintymystä korkeintaan. Jotenkin tuntuu, että tunteeni ovat laimenneet, jos nyt ikinä edes olen ollut mieheeni OIKEASTI rakastunut. :(

Pettämistä ei (tietääkseni) ole ollut kummallakaan osapuolella. Mutta muutoin mies on luottamukseni menettänyt. Koko ajan haen merkkejä pettämisestä. Ja oikein toivonkin niitä löytyvän, jotta pääsisin jatkamaan matkaani eteenpäin...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla menossa asumuseron neljäs viikko. tunteet vaihdelleet laidasta laitaan, mutta eiköhän tässä jossain vaiheessa selviä kuulutaanko yhteen vai ei..tämä tuntui olevan ainoa vaihtoehto kun tuli liikaa risiriitoja.

Vierailija
2/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alat hoitamaan itseäsi. Ulkoile, syö terveellisesti ja joku muukin harrastus on kiva. Mutta en tarkoita baarissa juoksemista. Pienten lasten vanhemmilla noita tulee ja menee, ei ole vaarallista. Kuuluu asiaan.

Vierailija
4/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että vain toivot säpinää elämääsi. Koita saada sitä säpinää muuten (kuten edellä vihjattiin) saamalla elämääsi muitakin virikkeitä. Älä lähde sille tielle, että juokset rakastumisesta toiseen, sillä tiellä ei ole loppua.

Vierailija
5/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä tuntuu ainakin löytyvän!

Vierailija
6/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas nyt meille mihin sinun aika menee?

Vierailija
7/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaihtamalla parane. Nimittäin minulla on (tai ainakin luulin että on) maailman paras mies..

Vierailija
8/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi yritän etäopiskella iltaisin, silloin kun miehellä on aikaa olla lapsen kanssa.

Vierailija
9/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua väsyttää?

Vierailija
10/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pariterapiaan!

Vierailija
11/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja opiskelu loppuu aikanaan. Tuota jaksaa vähän aikaa, mutta pidemmän päälle se on turhan raskas yhtälö, joku aina kärsii ja sinulla se on miehesi.

Minä olen opisekellut amk:ssa " työnohessa" kolmevuotta. esikoinen oli 10 kk kun aloin. Seuraavana syksynä syntyi tämä toinen vintiö. Minulla oli terveys joka kärsi. Nyt ilmoitin, että pidän vuoden taukoa ja sitten teen opinnäyteet ja työharjoittelun.

Mieti elämääsi nyt pidemmällä tähtäimellä. vaikka 10 vuoden päähän. Silloin varmasti painaa enemmän se onko sinulla hyvä parisuhde ja onnellinen lapsi vai pari vuotta myöhemmin saatu tutkinto. Ja ei ole oikeasti merkitystä onko työkokemusta 7 ja 9 vuotta. Se pari vuotta on lyhyt aika, oikeasti. Vaikka se nyt tuntuis tärkeältä saada opiskelu pois alta.

Vierailija
12/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parisuhde on ainoa asia, johon voit vaikuttaa. Siksi fokusoit ongelmasi siihen.

Elämä ei helpotu yhtään siitä, että eroaisitte, moni asia muuttuisi vain vaikeammaksi! Nyt jäitä hattuun. Juttele miehesi kanssa siitä, miltä sinusta tuntuu. Siitä lähdette yhdessä selvittämään tilannetta eteenpäin.

Jos opintojen valmistuminen on nyt ykkösprioriteetti, niin sitten muu elämä täytyy järjestää tämän mukaan. Jakakaa vastuut kotitöistä, hankkikaa lastenhoitoapua (esim. joku lukiolaistyttö käy vauvan kanssa parin tunnin kävelyllä päiväuniaikaan, ja saat tämän ajan lukea rauhassa), mahdollisesti jopa siivooja. Rahallinen uhraus on kuitenkin pikku juttu esim. avioeron kustannuksiin verrattuna.

Olet nyt tullut kestokykysi rajoille, kohta alkaa paukkua. Tartu ongelmaan, älä yritä väistää sitä!

Vierailija
13/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ TEE MITÄÄN HÄTIKÖITYÄ!

Vierailija
14/14 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rauhoitu ja keskity siihen opiskeluun. Sehän loppuu ihan kohta. Sinulla on kesäkuussa jo ihan hyvin aikaa harrastaa. Älä nyt tee mitään päätöksiä. Opiskelun loppuminenkin voi olla aika raju juttu. Jos olet monta vuotta sitä puurtanut ja sitten kun se loppuu voi tulla aika ontto olo... älä heitä miestä vielää pihalle katsele rauhassa. 15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi