Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman puolella olet, Catherinen vai Meghanin?

Vierailija
28.01.2019 |

Kumpi on mielestäsi hyvis ja kumpi pahis?

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa minun pitäisi valita, kenen puolella olen. En ymmärrä, miksi tuota amerikkalaista muikkia jaksetaan jatkuvasti tuoda esille meikäläisissä lehdissä. On jo alkanut tuntua, että olemme kenties huomaamattamme muuttuneet UK:n siirtomaaksi.

Bingo! Sinäpä sen sanoit! Minä tykkään Charlesista koska on älykkö ja väärinymmärretty. Muista en niinkään tiedä. Williamista tykkään kanssa on tasanen.

Mulla menee jo nimet niin sekasin että olin saada slaagin kun luin väärin että kehut Catherinea älyköksi;DD Mutta joo William on asiallinen mies paikallaan!

Vierailija
42/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuinen harmi että Meghan repi poikien välit. Ajatelkaapa jos joku muu nainen olisi tullut ja välit säilyneet hyvinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole päivänselvää että välirikko on veljesten eikä heidän vaimojensa väleissä.

On myös vaimojen Catherinen luona kylässä ollesaan oli Meghan alkanut komentelemaan tylysti Catherinen ja Williamin palvelijoita ja Catherine oli näpäyttänyt Meghania _ Nämä ovat meidän väkeä ja minä annan niille käskyt ja puhun niitten kanssa et sinä.

Puutuitko sä keskusteluun ollenkaan vai ryystitkö vaan teetä? Varmaan aika kiusallinen tunnelma teillä ton sananvaihdon jälkeen:/

Kyllä kyllä hikeä pukkasi pintaan, ylähuuli sai kramppeja monta päivää tuon jälkeen.

Vierailija
44/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirmuinen harmi että Meghan repi poikien välit. Ajatelkaapa jos joku muu nainen olisi tullut ja välit säilyneet hyvinä?

No onhan se nyt kivempi että Harry sai elämänsänaisen kun että olis jäänyt ikuiseksi kolmanneksi pyöräksi pyörimään ja virnuilemaan Katen ja Williamin suhteeseen ja jääkaapille. Ajan kanssa välit varmasti korjaantuu ihan ookooksi mikä riittää kyllä ja on normaalia aikuisille veljeksille. Molemmilla omat perheet ja elämät mutta "firman" takia joutuvat kuitenkin olemaan niin paljon tekemisissä keskenään etteivät pääse vieraantumaan.

Vierailija
45/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän enemmän Meghanista. Kate on mun makuun liian väritön, hajuton ja mauton.

Ainakin meghanin hääpuku oli väritön, hajuton ja mauton.

Vierailija
46/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katen häämeikki ei🙈

Vierailija
47/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kummallakaan puolella, mutta ratkaisu tilanteeseen on naisten käsissä. He tämän solmun pystyvät avaamaan. Jos haluavat.

Vierailija
48/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kummankaan puolella mutta se että tällä menolla koko hovi vaihtuu meghanin takia kertoo karua kieltään.

Vierailija
49/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoati istuva ja rutussa.

Vierailija
50/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Shakeaspeare oisin mä vallan iloitsisin  näin nuorten vaihein  äärellä,

mut kun tääll metsäläisnä kyykkään  en tohdi kaikkee ääneen ännellä!

Sen sanoa ma tohtinen , vallanhimo ja kulta , jos näin ääneen pohtinen

on suurin houkute ollut  se  aina ja  himo maallinen.

Jos jotain saavuttaa vaikk kuinka korkeell ja kuvittelee laulain mieless,

et jalous sielun seuraa  kultaa, rakkaus kaulain viihtyy vallan

ei enemp erehtyä vois kuin tyhmää  miestä luullen hengenrikkaaks

menettäisi kaiken, ystäväns, langeten  viel  itse niljakkaaks.

Vierailija
51/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kummankaan puolella, mutta tunnen kyllä myötätuntoa Meghania kohtaan, koska hän on joutunut kummallisen ajojahdin kohteeksi. Todella huvittavia keskusteluketjuja tästä aiheesta löytyy myös täältä koti-Suomesta. Esim. IS julkaisee harva se päivä jonkun jutun Meghanista tai Katesta. Ja kipinät lentelevät kiivaina keskustelussa. Etenkin Katelle on muodostunut tiivis kannattajaporukka, jonka jäsenistä usean jo tunnistaa mielipiteiden ja kirjoitustyylin perusteella. Taitaa olla taas yksi Meghan-juttu menossa. Pitää käydä lukemassa.

Vierailija
52/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kummankaan puolella mutta se että tällä menolla koko hovi vaihtuu meghanin takia kertoo karua kieltään.

Katelta lähtenyt porukkaa ihan samaan tahtiin. Ja hyvähän on että hovi vaihtuu jos ovat tällässiä syväkurkkuja että laulavat kaiken lehdistölle.

Vierailija
53/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katen häämeikki ei🙈

Ei niin. Kate taisi itse meikata vai miten. Hän ei varmaan itse edes tajunnut, kuinka kova meikki oli, koska oli tottunut näkemään itsensä sellaisessa meikissä. 

Vierailija
54/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sananlasku sanoo, että kahden kauppa on kolmannen korvapuusti. Pätee myös kuninkaallisiin.

Totta maar Meghanilla on sopeutumista kuninkaallisiin sääntöihin ja käytäntöhin, mutta aika tekee varmaan tehtävänsä.

Vierailija
55/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs nämä Niiamisjärjestykset menikään?

Ainakin Catherinen on niiattava aina kuningattarelle ja yksinollessaan  myös jopa Eugenielle ja Beatricelle. Miten on Andrewille ja Edwardille? Williamin läsnä ollessa ei enää heille. Mutta pitääkös Catherinen niiata Charlesille ja Camillallekin aina?Luultavastikin.

Meghan taas joutuu varmaan niiaamaan noile kaikille:) Ja illalla Harryllekin...

😂 😀

Vierailija
56/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katen häämeikki ei🙈

Ei niin. Kate taisi itse meikata vai miten. Hän ei varmaan itse edes tajunnut, kuinka kova meikki oli, koska oli tottunut näkemään itsensä sellaisessa meikissä. 

Pippalla oli samanlaiset pandasilmät.

Vierailija
57/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate, ehdottomasti!

Vierailija
58/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Catherine vaikuttaa ihmiseltä, joka sopeutuu ympäristöönsä ja Meghan ihmiseltä, joka odottaa ympäristönsä sopeutuvan häneen. Pidän enemmän ensiksi mainitusta ihmistyypistä.

Vierailija
59/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä tuo Meghanin kansallisuus on aiheuttanut koko hössötyksen. Medialla on mihin tarttua kun osalle briteistä on ollut kova paikka kun kuningashuoneeseen asettui jenkki :D Toista se on Tanskassa. Siellä ei kukaan kruunupääjengistä ole puhtaasti tanskalainen. Kuningattaren äiti oli ruotsalainen ja puoliso ranskalainen. Toinen pojista, tuleva kunkku, meni naimisiin aussin kanssa ja toinen pojista ensin hong kongilaisen kanssa ja hänestä erottuaan ranskalaisen kanssa. Siinä hovissa yksi jenkki olisi ollut vaan helpotus, kun kenenkään ei olisi tarvinnut opetella uutta kieltä :D

Vierailija
60/138 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briteissä tuo Meghanin kansallisuus on aiheuttanut koko hössötyksen. Medialla on mihin tarttua kun osalle briteistä on ollut kova paikka kun kuningashuoneeseen asettui jenkki :D Toista se on Tanskassa. Siellä ei kukaan kruunupääjengistä ole puhtaasti tanskalainen. Kuningattaren äiti oli ruotsalainen ja puoliso ranskalainen. Toinen pojista, tuleva kunkku, meni naimisiin aussin kanssa ja toinen pojista ensin hong kongilaisen kanssa ja hänestä erottuaan ranskalaisen kanssa. Siinä hovissa yksi jenkki olisi ollut vaan helpotus, kun kenenkään ei olisi tarvinnut opetella uutta kieltä :D

Britit ovat aina olleet hyvin ylimielisiä muita kansoja kohtaan. Ihan avoimesti. Siinä mielessä tämä pieni avautuminen (USA on vielä briteille entisenä alusmaana omaa lähipiiriä) tekee ihan hyvää.

Ketju on lukittu.