Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttävää, mies ei pese käsiään.

Vierailija
28.01.2019 |

Ällöttävää kun mies ei huolehdi hygieniastaan. Varsinkin tuo käsien pesu aina jää. Nytkin tuli töistä kotiin (on haalaripukuinen työmies) ja paineli suoraan jääkaapille ja syömisen jälkeen p....lle. Eikä pessyt käsiään ennen syömistä ja vessan jälkeen. Ei aina viitsisi AIKUISELLE tuollaisesta huomauttaa. Muutenkin kun tekee tuollaista työtä että vähän haiskahtaa työpaikalle käy suihkussa muttei käytä saippuaa. Kun alkaa kuulemma kutista muuten. Ihmettelee kun en tykkää läheisyydestä vaikka olen kyllänasiasta monesti huomauttanut. Yök.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöttekö te sormin kun kerran ennen syöntiä pitää käsipesulla käydä? Ällöä.

Meillä syödään aterimin eikä aterimien ruokaan koskeviin päihin kosketa käsin.

No ei syödä. Mutta on vain helvetin ällöttävä, kun joku paskatassu koskee samaan kauhaan. Töissä kosken kauhaan vain paperilla, koska ällöttää se, kuinka monta flunssaista siihenkin on koskenut.

Vierailija
22/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies valittaa että saippua kuivattaa ihoa ja siksi kutiaa osta esim. Lactoline pesunestettä, jää kutinat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen kädet jopa saippualla pelkästää kusella käynnin jälkee, myös kauppareissujen jälkeen... ties mitä pöpöjä tarttuu!

Olen koulutukseltani laborantti ja ymmärrän kuinka mitätön määrä bakteerei tarvitaan kontaminaatioon.

Olenkin hyvin harvoin kipeenä perus hygieenialla, ehkä kerran 10vuodessa kuumetta tai joku tulehdus.

Vierailija
24/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on kunnon mies, joka pesee kädet kotiin tullessa, aina vessassa käynnin jälkeen ja aina ennen ruokailua. Kuten minäkin. 

Ei me silti mitään hygieniafriikkejä olla, koira nuolee naamaa ja nukkuu samassa sängyssä meidän kanssa. Tajutaan vain että tosiaan se käsienpesu on tärkeää ettei kaikki pöpöt tartu. 

(Ja me kyllä syödään välillä myös ihan käsinkin ja yhteiseltä, isolta lautaselta.) 

Vierailija
25/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten ex:n alakouluikäinen poika oli meillä kylässä, pelaili tabletillaan isänsä vieressä, joka veteli päiväunia. Pojalla oli ilmeisesti maha kuralla kun vähän väliä kävi vessassa. (Tabletti tietysti mukana vessassa) Ja ikinä ei pessyt käsiään, vaikka vakuutti silmät pyöreenä niin tehneen, no kuulinhan minä ohuen oven läpi että hanaa ei aukastu. ( ...vitutti se päin naamaa valehtelu ja oksetti kun niillä kätösillään sitten rämpi joka paikkaan..) kerran vessasta tullessaan, huikkasin että pesitkö kädet? Joo oli vastaus, mutta sitten huomas isänsä heränneen, niin mieli muuttuikin " ainiin, unohtu"... Ilmeisesti omalle äitilleen ei ollut niin suurta merkitystä tällä asialla ! Nooh...pojan isän sain opetettua, että kädet pestään AINA kun käydään vessassa, oli silläkin pikkusen opettelussa se. Ompa erottuamme naureskellu, että kyllä kädet tulee pestyä aina, oppi mennyt perille 😃

Vierailija
26/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia Herodeksia.

Vierailija
27/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaisen ihmisen kanssa yleensä päätyy suhteeseen? Esittikö se alkuun olevansa hygieenisempi kuin oikeasti on, koska itse en haisulin kanssa kävisi kuin yksillä treffeillä.

Vierailija
28/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin kiusallista. Miehillä on usein huonompi hygienia ja vähemmän kehittynyt siisteystaju, mutta en haluaisi opettaa aikuista ihmistä jonka kanssa olen rakkaussuhteessa kuin 5-vuotiasta lasta. Ajattelen että se on miehelle nöyryttävää ja pilaa minun roolini.

Tosi vaikea asia, näin on ollut kaikkien miesten kohdalla joiden kanssa olen seurustellut. Tähän mennessä olen vaan yrittänyt kulkea perässä luuttu kädessä kun mies tipottelee kuraa/vettä lattioille, ja suurieleisesti kertoa, että menenpäs tästä pesemään kädet ennen ruokailua yms. Joskus miehen päässä syttyy lamppu, joskus ei.

Minulla on samanlaisia kokemuksia miehistä ja nykyään elelenkin oikein tyytyväisenä sinkkuna. En jaksa enää enää opettaa aikuista ihmistä kuin kolmevuotiasta.

Vierailija
29/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pestä? En mäkään pese, enkä ole sen enempää kipeänä, kuin muutkaan. Ellen ole vähemmän.

Vierailija
30/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaisen ihmisen kanssa yleensä päätyy suhteeseen? Esittikö se alkuun olevansa hygieenisempi kuin oikeasti on, koska itse en haisulin kanssa kävisi kuin yksillä treffeillä.

Se että ei pese käsiään ei aiheita haisemista!

Vierailija
31/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti minkälaisia miehiä teillä naisilla on. Tiedän hyvännäköisen naisen joka seurustelee miehen kanssa joka ei saa hampaita tai käsiä pestyä.

T: Lihaksikas kiltti mies (2x suihkua päivä, monia käsienpesuja ja hampaiden pesu 2x + lankaus ja suuvesi)

Kiva imuttaa paskasta jännä miehen suuta? :D hiahhaaahhaa

Vierailija
32/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljosta vetoa, että ukko ei ole koskaan kipeänä? Ja sinä taas koko ajan, kun pelkäät sairastumista niin paljon että joka paikka on desinfioitu ja siksi vastustuskykysi on nollassa. Tai jos et ole kipeänä, niin siitä on miestäsi kiittäminen.

Hohhoijaa. Itse altistun työssäni basilleille joka päivä, mutta olen harvoin kipeänä, koska pesen usein kädet. Toista se on kollegoilla, jotka eivät pese käsiä. Miksi taas kerran!! normaali hygieniä (kuten käsien pesu vessasta ja töistä tultua) sekoitetaan ylihygieenisyyteen?? Ylihygieenisyys tuhoaa vastustuskyvyn ja altistaa allergioille yms. Normaali hygieenisyys ei tätä tee.

Vierailija
33/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastele pyyhe, kierrä ja laita vessan oven kahvaan, niin on pakko hiukan pyyhkiä käsiä.

Vierailija
34/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää kun mies ei huolehdi hygieniastaan. Varsinkin tuo käsien pesu aina jää. Nytkin tuli töistä kotiin (on haalaripukuinen työmies) ja paineli suoraan jääkaapille ja syömisen jälkeen p....lle. Eikä pessyt käsiään ennen syömistä ja vessan jälkeen. Ei aina viitsisi AIKUISELLE tuollaisesta huomauttaa. Muutenkin kun tekee tuollaista työtä että vähän haiskahtaa työpaikalle käy suihkussa muttei käytä saippuaa. Kun alkaa kuulemma kutista muuten. Ihmettelee kun en tykkää läheisyydestä vaikka olen kyllänasiasta monesti huomauttanut. Yök.

Yksi kysymys: miksi olet ottanut tuollaisen miehen?

Vierailija
35/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat ne jaksaa jatkuvasti natkuttaa pikkuasioista.

Ai niinku sun p..........stä?

Vierailija
36/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ei pese käsiään ei aiheita haisemista!

Ap kyllä valitti, että mies myös haisee kun ei käytä saippuaa.

Vierailija
37/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, ap, olet mennyt yhteen tuollaisen miehen kanssa? Todella ällöä. 

Vierailija
38/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ällöä ap

Vierailija
39/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet lisää Feministipuolueen kannatusta, syö muuten varmasti myös räkäänsä?

Vierailija
40/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvoittoisella alalla töissä (tuotantolaitos) ja juuri viime viikolla kuulin pomolta, että ennätyksellisen vähän on sairauspoissaoloja, vaikka tuotanto pyörii täysiä. Miehet ovat alkaneet opetella käsienpesua! Näin ne taudit vähenevät.

Seksitautien kitkemiseksi tarvitaan kuitenkin vielä ilman kondomia tarttuva koronavirus, joka saa miehen vehkeen suorituskyvyn alenemaan tai kokonaan tuhoutumaan jättäen pelkkää rupea tähteelle. Sitten alkaa kondomin käyttö houkuttelemaan sekin