Siis missä Helsingissä voi käydä talvella lenkillä, kun joka paikkaan on ängetty latuja?
En halua lenkillä väistellä autoja, vaan juosta. Mutta tuntuu että kaikki pururadat ja vastaavat on muutettu laduiksi. Miksi? Saa myös vinkata hyviä juoksureittejä Helsingissä.
Kommentit (7)
Meinaat on siis vaan tienvierustoja ja keskustan katuja TAI metsä-pururatoja, ei mitään siltä väliltä?
Minä ainakin lenkkeilen ihan täällä lähiön kaduilla ja kevyenliikenteenväylillä. Pitkiä, rauhallisia pätkiä, joilla tulee korkeintaan joku koirankusettaja vastaan.
Jos kerrot, missäpäin liikut, niin voisi ehkä neuvoa. Stadi on hemmetin iso alue.
No saa vinkata ihan mistä päin Helsinkiä tahansa, koska kotoa kun lähden, niin tällä hetkellä ainoat vaihtoehdot on juosta kävelytiellä autotien vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat on siis vaan tienvierustoja ja keskustan katuja TAI metsä-pururatoja, ei mitään siltä väliltä?
Minä ainakin lenkkeilen ihan täällä lähiön kaduilla ja kevyenliikenteenväylillä. Pitkiä, rauhallisia pätkiä, joilla tulee korkeintaan joku koirankusettaja vastaan.
Jos kerrot, missäpäin liikut, niin voisi ehkä neuvoa. Stadi on hemmetin iso alue.
Niin siis en tarkoittanut autojen väistelyllä sitä että juoksisin autotiellä. Ihan kävelytiellä voi juosta joo, mutta parin sadan metrin välein pitää ylittää suojatie eikä ne autot mua väistä vaan minä niitä. Enkä asu keskustassa.
Me asumme Kalasatamassa ja lenkkeillään Mustikkamaalla ja Kulosaaressa.
No en kyllä ymmärrä, miten vaikkapa Lauttasaarelaista auttaa tietää, missä minä Malminkartanossa lenkkeilen. Joten toistan: kerro kaupunginosa. Ei sua kuule sen perusteella kukaan tunnista 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ymmärrä, miten vaikkapa Lauttasaarelaista auttaa tietää, missä minä Malminkartanossa lenkkeilen. Joten toistan: kerro kaupunginosa. Ei sua kuule sen perusteella kukaan tunnista 😂😂😂
Taitaa olla vain laturaivoa lietsova trolli.
Riippuu siitä, missä päin Helsinkiä asut.