Miksi sinä olet hereillä?
Itse olen siksi, etten ole pystynyt nukkumaan 4 yöhön kunnolla ja tänä yönä en ole nukkunut YHTÄÄN. Minulla on synnytyksen jälk. masennus ja huomenna olisi toinen aika psykiatrille. Pakko perua se, en jaksa mennä. Olen oikeasti ihan rikki, mitä voin tehdä nyt kun univaikeudet ovat astuneet kuvaan.
Minulla on 2,5 vuotias ja 7 kk ikäinen VALVOTTAVA vauva, joka ei huoli pulloa, ei tuttia :(((((((((
Kommentit (6)
niin rahaa itsesi vaikka väkisin sinne. Purista itsestäsi viimeinenkin voimanripe ja mene sinne! Oikeasti itsesi ja lastesi takia. Nyt on suunta enää ylöspäin, mutta sinun on itse otettava se ensimmäinen askel. Hienoa että olet saanut itsestäsi niin paljon irti että olet varannut ajan psykiatrilta. Varmasti elämä alkaa pikkuhiljaa näyttää valoisammalta kun saat apua masennukseesi.
VOIMIA SINULLE!
Lääkkeet? Niitä en voi ottaa, koska imetän, näin lääkäri sanoi ekalla kerralla. Voimat on niin loppu, etten jaksa alkaa opettamaan vauvaa tuttipullolle tms.
vai mitä hän kaipaa yöllä kun valvoo? Maitoa ei tuon ikäinen tarvi enää ravinnoksi. Alat vaan opettaan, että yöt nukutaan. Se vaatii myös miehesi apua, tai pyydä vaikka äitiäsi tulemaan pariksi yöksi ja laittamaan lapsi aina makuulle kun nousee kukkumaan. Nyt kannattaa pyytää apua!
itse valvon kun loppuraskaudessa ei saa oikeen kunnolla nukuttua..kylkiluita särke!
Piti nousta lähettelemään tyttöä matkaan. Vaan eipä minun tarvinnut muuta kuin toimia makutuomarina vaatteitten suhteen, kaiken muun tuo oli itse saanut tehtyä, jopa eväät. Voi äitin vauvaa, milloin siitä noin iso kasvoi?
Totuudenmukainen vastaus: piti herätä pissalle ;) Enkä viitsinyt mennä takaisin nukkumaan, kun kello soi ihan kohta. Mies ja poika koisaa vielä tunnin.
Kysyy ahdistunut ap