Olen 175cm lihaksikas korkean statuksen mies Tinderissä - kauniita naisia riittää
Kommentit (55)
Muutama 180+ on todennut että turn off mutta niin ovat hujopit minullekin
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Eli miehen pituus ei ole turnoff jos status muuten korkea
Eikö nämä status jutut pitänyt olla naisten mielestä hölynpölyä?
Korkea status ja lihakset, salli mun nauraa.
Kuinka monta sp-tautia sinulla on/ on ollut?
Kokeilepa olla 165cm mutta muuten samanlainen ja tule sitten sanomaan ettei pituus ole ongelma
Kyllä sun ongelma on joku muu kuin pituus jos notkut vauvapalstalla meidän äitien seurassa.
Hieno homma! Paistaa se päivä risukasaankin.
Joko on löytynyt itseäsi pidempi nainen rinnallesi? Minua aina huvittaa, kun sanotaan ettei pituus ole miehelle ongelma. Miksi niillä oikeasti korkean statuksen miehillä, jotka sattuvat myös olemaan lyhyitä, on kuitenkin aina käsipuolessa itseään pidempi nainen?
Keskimittainen. Ryhdikkäänä ja urheilullisena naiset luulee että olet päälle 180cm.
Et sinä olekaan lyhyt, vaan juuri sopivan mittainen. t. n166cm
Tietenkään pituus ei ole ongelma normaalipituiselle miehelle, joka on useimpia naisia pitempi. Vaikka tämä oli kai provo?
Vierailija kirjoitti:
Joko on löytynyt itseäsi pidempi nainen rinnallesi? Minua aina huvittaa, kun sanotaan ettei pituus ole miehelle ongelma. Miksi niillä oikeasti korkean statuksen miehillä, jotka sattuvat myös olemaan lyhyitä, on kuitenkin aina käsipuolessa itseään pidempi nainen?
Ai nyt se on ongelma niinkin päin :D jos ottaa lyhyemmän naisen niin on epävarma pituudestaan ja jos ottaa pidemmän niin sitten vasta epävarma onkin
Jep, lihaksilla yritetty kompensoida pituutta..still single..
Mitä sitten?