Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 175cm lihaksikas korkean statuksen mies Tinderissä - kauniita naisia riittää

Vierailija
27.01.2019 |

Turha puhua että pituus on ongelma. M45

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oot päässyt tämän lyhyen, mutta ilmeisen vetovoimaisen, miehen tilanteeseen?

https://etcanada.com/news/36872/rosie-huntington-whiteley-and-jason-sta…

Vierailija
22/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole korkean statuksen mies.Ne kun eivät tunne tarvetta väittää moista netissä eikä  korkean statuksen miehen tarvitse edes  ladata Tinderiä. Lihaksetkin on tässä tapauksessa vain ap:n unelmissa.

Viduix män, ap. Sori vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko siis lyhyt? Ei lyhyytesi välttämättä tule kuvissa esiin

Vierailija
24/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, lihaksilla yritetty kompensoida pituutta..still single..

Minkäslaista treeniä sinä teet?

Vierailija
25/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on siitä että naiset usein haluaa 180cm miestä vähintään.

Sitten treffeillä käyneenä 171cm miehenä on tullut usein vastaan se että aika monelle tulee yllätyksenä mun todellinen pituus. En yleensä pituutta mainitsekaan tai tee siitä numeroa.

Aina ovat kuvitelleet että olen vähintään 180cm.

Naisilla ei ole hahmotusta pituuden suhteen. Jos on komea naama ja superälykäs, niin pituutta voi tulla lisää +10cm?

Vierailija
26/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu takaisin suomi24 sinkku palstalle. Jaksa tota status paskaa lukea täälläkin. 

Vierailija
27/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka aamu 100 etunojaa rystysillä.

500 kyykkyä 100 sarjoissa ja kahden minuutin tauko välissä.

Tauon aikana vedän leukoja 20kpl ja suoritan taas 500kpl kyykkyä. x5

Tämän lämmittelyn jälkeen lähden 5km lenkille 15-20min ja suihkun kautta aamiaiselle ja töihin.

Illalla harjoittelen corea, joka on salaisuus, mutta sisältää perinteisiä vatsalihasrutistuksia 500kpl 100kpl sarjoissa. Ja hakkaan nyrkillä betoniseinää johon on teipattu 3kpl HS:n vanhoja sunnuntainumeroita 90-luvulta. Suoritan 40 kpl etusuoraa jodan korkeudelle taidon tekniikalla.

Vierailija
28/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkean statuksen miehiä täällä Vauva-palstalla. HAH HAH HAH

Vierailija
29/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista treeniä teet?

Lähinnä sänkyjumppaa tuhtien tyttöjen kanssa.

Vierailija
30/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän lämmittelyn jälkeen lähden 5km lenkille 15-20min ja suihkun kautta aamiaiselle ja töihin.

Illalla harjoittelen corea, joka on salaisuus, mutta sisältää perinteisiä vatsalihasrutistuksia 500kpl 100kpl sarjoissa. Ja hakkaan nyrkillä betoniseinää johon on teipattu 3kpl HS:n vanhoja sunnuntainumeroita 90-luvulta. Suoritan 40 kpl etusuoraa jodan korkeudelle taidon tekniikalla.

Unohdin mainita että ennen nukkumaan menoa teen vielä sotilaspunnerruksia 180 kgx20 150x30 ja120 kg 40.

Vierailija
31/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisa aloitus.

Vielä hupaisampaa jos joku oikeasti luulee että kirjoittaja on 45v mies. Nyt valoja päälle.

Vierailija
32/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä että mitä lisäarvoa se 190+ pituus toisi? Olen itse 180cm atleettinen mies, enkä käsitä että miksi joku päätä pitempi mies luulisi olevansa jotenkin "tasokkaampi"?

Tykkääkö naisen liskoaivot honkkeleista?

Vierailija
33/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha puhua että pituus on ongelma. M45

Pituus 175 senttiä. Pitkä mies, melkein mua muniin.

Vierailija
34/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita että ennen nukkumaan menoa teen vielä sotilaspunnerruksia 180 kgx20 150x30 ja120 kg 40.

Mahtaa olla kortisoliarvot huipussa ja testikkelit runsinoina. Statustahan se on sekin.

Vierailija
35/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä että mitä lisäarvoa se 190+ pituus toisi? Olen itse 180cm atleettinen mies, enkä käsitä että miksi joku päätä pitempi mies luulisi olevansa jotenkin "tasokkaampi"?

Höpsis, sinä ”vain” keskimittainen. Myös 190+ -pituinen voi olla sopusuhtaisen lihaksikas, ei pitkä ole aina honkkeli.

Vierailija
36/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, sinä ”vain” keskimittainen. Myös 190+ -pituinen voi olla sopusuhtaisen lihaksikas, ei pitkä ole aina honkkeli.

Sopusuhtaisuus on hyvä asia kaikenpituisissa. Toki 190-senttinen sopusuhtainen mies on komeampi kuin 180-senttinen, mutta jos pituus on ihmisen ainoa hyvä ominaisuus, ei sillä vielä pitkälle pötkitä.

Vierailija
37/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm voi feikata koroilla itsensä 190cm helposti

Vierailija
38/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki aina, mutta harvempi jättiläinen on pärjännyt bodauskisoissa, jotka ovat ikään kuin miesten missikisat aivan kuten harvempi pienikasvuinen on pärjännyt koripallossa tai lentopallossa. 

Kuitenkin se pienikin mies tai nainen voi paukuttaa koripalloa lattiaa vasten ja heittää sen verkosta läpi, mutta pitkältä ei oikein onnistu taitovoimistelu, taitoluistelu, mäkihyppy ja lumilautailu ja tanssikin saattaa mennä kompasteluksi tai jalka napsahtaa poikki kuin kuiva oksa, kun rakenteet eivät ole optimaalisen kokoiset suhteessa maan painovoimaan ja isompi keho on vaikeampi hallita. Reaktionopeus on myös huonompi johtuen hermoimpulssien pitemmästä kulkumatkasta. 

Mutta ehkä tämä pituusjuttu onkin alunperin kehittynyt jonkinlaiseksi ihmisten riikinkukon pyrstöksi eli suuri pituus on ollut taakka ja vaikeuttanut selviytymistä, mutta tämän ylpeydellä kantanut on tulkittu hyvägeeniseksi, kun on selvinnyt siitä huolimatta ja pystynyt hankkimaan tarpeeksi ruokaa, väistämään keihäät ja lynkkaajat, vaikka on ollut vaikeaa piiloutua, onnistunut ratsastamaan ja kiipeilemään välttävästi jne. 

Vierailija
39/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista treeniä teet?

Hännystelijähamsteri heti tulossa osingoille kun ei itse saa naista :D

Vierailija
40/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö hamsteri aio ikinä muuttaa tuota ikääsi vastaamaan todellisuutta? Oikeasti olet noin 35v ukkomies jo. Säälittävää kun et hyväksy ikääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi