Minä olen tatuoimaton ja parempi ihminen kuin nämä kuvitetut pellet!
Olisitte miettineet ennen kuin annoitte piirtää itseenne...
Kommentit (4)
En ole koskaan minäkään ottanut mitään tatuointeja, mutta jos joku on (...ja monethan ovatkin) niin eihän siitä minulle mitään haittaa ole (sikäli kun niistä yleensäkään jotain haittaa on ) eivätkä ne kaverienikaan tatuoinnitt minua millään lailla häiritse.
Itse itselleenhän ovat ne halunneet .
Joskus kyllä näkee jollain ihmisillä hyvinkin esteettisesti silmääni miellyttäviä tatuointeja (kukat ja perhoset ovat mielestäni yleensä parhaita,jos siis ovat oikein taidokkaasti tehtyjä) mutta tietenkin jos jollain on jotain ns. aggressiivisia kuvia jatkuvasti näkyvällä paikalla (esim. jotain hyökkäävän poliittisia,tai väkivaltaa ihannoivia), tai jotain aivan typeriä "aforismeja" tai iskulauseita, niin sehän kyllä sitten kertoo heistä muutakin ja en yleensä halua 'kaveerata' sellaisten tyyppien kanssa muutenkaan.
Kerrohan sitten miten sinulla menee, jos kerta menee paremmin kuin minulla. T. tatuoitu
.. Ehkä juuri valehtelit? Parempi ihminen ei hauku tuntemattomia.
No minäkin olen tatutoimaton nainen ja mielestäni tatskat ovat kuin tahroja, oli kuva sitten mikä tahansa. Rumia ovat ja voivat sitä paitsi aiheuttaa myös pysyviä terveydellisiäö haittoja väreillään.