Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen tatuoimaton ja parempi ihminen kuin nämä kuvitetut pellet!

Vierailija
27.01.2019 |

Olisitte miettineet ennen kuin annoitte piirtää itseenne...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin olen tatutoimaton nainen ja mielestäni tatskat ovat kuin tahroja, oli kuva sitten mikä tahansa. Rumia ovat ja voivat sitä paitsi aiheuttaa myös pysyviä terveydellisiäö haittoja väreillään.

Vierailija
2/4 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan minäkään ottanut mitään  tatuointeja, mutta jos joku on (...ja monethan ovatkin) niin eihän siitä minulle mitään haittaa ole (sikäli kun niistä yleensäkään  jotain haittaa on ) eivätkä ne kaverienikaan tatuoinnitt minua millään lailla häiritse.

Itse itselleenhän ovat ne halunneet .

Joskus kyllä  näkee jollain ihmisillä hyvinkin esteettisesti silmääni miellyttäviä tatuointeja (kukat ja perhoset ovat mielestäni yleensä parhaita,jos siis  ovat oikein taidokkaasti tehtyjä) mutta tietenkin jos jollain on jotain ns. aggressiivisia kuvia jatkuvasti näkyvällä paikalla (esim. jotain hyökkäävän poliittisia,tai väkivaltaa ihannoivia), tai jotain aivan  typeriä "aforismeja" tai iskulauseita, niin sehän kyllä sitten kertoo heistä muutakin ja en yleensä halua 'kaveerata' sellaisten tyyppien kanssa muutenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan sitten miten sinulla menee, jos kerta menee paremmin kuin minulla. T. tatuoitu

Vierailija
4/4 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Ehkä juuri valehtelit? Parempi ihminen ei hauku tuntemattomia.