Olen 175cm lihaksikas korkean statuksen mies Tinderissä - kauniita naisia riittää
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Korkea status ja lihakset, salli mun nauraa.
Tässä on kyseessä wt-piirit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä että mitä lisäarvoa se 190+ pituus toisi? Olen itse 180cm atleettinen mies, enkä käsitä että miksi joku päätä pitempi mies luulisi olevansa jotenkin "tasokkaampi"?
Tykkääkö naisen liskoaivot honkkeleista?
Höpsis, sinä ”vain” keskimittainen. Myös 190+ -pituinen voi olla sopusuhtaisen lihaksikas, ei pitkä ole aina honkkeli.
Sopusuhtaisuus on hyvä asia kaikenpituisissa. Toki 190-senttinen sopusuhtainen mies on komeampi kuin 180-senttinen, mutta jos pituus on ihmisen ainoa hyvä ominaisuus, ei sillä vielä pitkälle pötkitä.
Eiköhän ihmisillä ole samanlainen pää riippumatta siitä, minkä kokoisten luiden yllä se keinuu. Komeus ja kauneus tulee siitä päästä ja vartalon komeus tai kauneus taas tulee mittasuhteista, rasvaprosentista, lihasten kehitysasteesta ja luuston muodosta eikä suinkaan pituudesta.
En vain itse ymmärrä että mitä evolutiivista arvoa pituus itsessään toisi? Onko siis miehen mitta nykyisin että 190+ pitkä ja 90-100kg painoa? Mitä hyötyä tuollaisista luvuista käytännössä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Minkälaista treeniä teet?
Hännystelijähamsteri heti tulossa osingoille kun ei itse saa naista :D
Minua vaan kiinnostaa miten muut treenaa. Olen itsekin bodari.
Olen 1cm lyhyempi , erittäin lihaksikas ja hyvässä asemassa työelämässä. Ei "riitä" naisia tinderissä eikä muuallakaan. Sulla on sitten komeet kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Olen 1cm lyhyempi , erittäin lihaksikas ja hyvässä asemassa työelämässä. Ei "riitä" naisia tinderissä eikä muuallakaan. Sulla on sitten komeet kasvot.
Sillä on kato korkea status.
Vierailija kirjoitti:
Et osaa markkinoida itseäsi. Tinderissä pitää osata esitellä tuote oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä että mitä lisäarvoa se 190+ pituus toisi? Olen itse 180cm atleettinen mies, enkä käsitä että miksi joku päätä pitempi mies luulisi olevansa jotenkin "tasokkaampi"?
Höpsis, sinä ”vain” keskimittainen. Myös 190+ -pituinen voi olla sopusuhtaisen lihaksikas, ei pitkä ole aina honkkeli.
Lähes aina 190+ on jotenkin honkkeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sulle parimetrinen honkkeli:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sulle parimetrinen honkkeli:
Totta, isokaan lihasmassa ei peitä "honkkeliutta"
Sanotaanko nyt vaikka niin, että kumman mahtaisi naiset ottaa mieluummin: Tom Cruisen vai Ashton Kutcherin? Tomppa yltää Ashtonin hartioihin asti eikä siinä jälkimmäisenkään sopusuhtaisuudessa ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta sp-tautia sinulla on/ on ollut?
Yksi joka hoitui antibiotilla. Opetti varoaiseksi. AP
Kuinka korkea status sinulla on?