Miksei vaan ole sellaista 10 000 köyhituloisen listaa jolle voisi lahjoittaa köyhimmästä päästä rahaa?
Eli kartoitettaisiin köyhin ja sitten seuraavaksi köyhin suomalainen ja jne sinne saakka kuin minimitulo ja ratkaistaisiin kerralla aina yhden ongelmat? Ei se lista loputtomiin kestäisi.
Ihmiset halauaisi auttaa mutta eivät tiedä miten SUORAAN auttaa.
Kommentit (101)
Niillä olisi vaikka numero ettei nimi paljastuisi.
1. Kaikkein köyhin ja asunnottomin
2. seuraava
Sitten tili 1 lle auki ja saisi lahjoittaa ja siinä kun katto täyttyisi niin seuraavalle...jne.
Vierailija kirjoitti:
Tulottomia on enemmän kuin 10 000. Mihin järjestykseen heidät laitat?
No vaikka arpoen tietokoneella jos ois tasan.
Mulle voit antaa rahaa vaikka heti. Vuokrarästi odottaa maksamista 432 euroa. Kiitos tuhannesti!
Mikset lahjoittaisi heille sitä pientä kittariasi ennemmin?
Tarkoitus ois purkaa ne välistävetäjät minimiinsä.
Ois kyllä hienoa olla suomalainen jos olisi tällainen systeemi ja vois maailmalla ihan vaikka kehuakin asialla että meillä huolehditaan köyhistä.
et ole nyt tajunnut
on tärkeäää että rahat menevät spr:n kautta
Vierailija kirjoitti:
Kurjuuden mukaan. Js ois asunnoton tuloton ja sairas menee edelle asunnollisesta ja terveestä esim näin.
Meillä on tietokoneet ja joillain kuitenkin listat jo olemassa verottajalla ja muuten, niin mistä kiikastaa hoitaa homma oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
et ole nyt tajunnut
on tärkeäää että rahat menevät spr:n kautta
Niin että joillan kotirouvilla on työ niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjuuden mukaan. Js ois asunnoton tuloton ja sairas menee edelle asunnollisesta ja terveestä esim näin.
Aika paljon vaatisi yksityisyystietojen kaivelua selvittää kaikkien tulot, sairaudet, asuminen, sukulaisten varat jne. ja sitten laittaa porukka sen mukaan jonoon.
Vierailija kirjoitti:
2. seuraava
Sitten tili 1 lle auki ja saisi lahjoittaa ja siinä kun katto täyttyisi niin seuraavalle...jne.
Ja se numero tatuoitaisiin köyhään, ettei väärinkäytöksiä pääsisi tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon vaatisi yksityisyystietojen kaivelua selvittää kaikkien tulot, sairaudet, asuminen, sukulaisten varat jne. ja sitten laittaa porukka sen mukaan jonoon.
no listaan tulijoita olisi ehkä itsenäisestikin ja loput kaivettaisiin, kaikkihan tuntevat jonkun.
Eikä se numero olisi mikään poltinmerkki vaan koodi
Minä oon köyhä. Olispa huippua kun jokainen suomalainen laittaisi euron tililleni. Pieni lahjoitus ihan köyhimmiltäkin, vaan mikä määrä euroja niistä kertyisi minulle❤️ laittaisin hyvän kiertämään sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. seuraava
Ja se numero tatuoitaisiin köyhään, ettei väärinkäytöksiä pääsisi tapahtumaan.
ei ei ei vaan siitä tulisi entinen köyhä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tietämät asunnottomat ovat peliriippuvaisia velkakierteessä olevia päihteiden käyttäjiä. Niillekö haluat lahjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjuus on aika subjektiivinen kokemus. Lisäksi osa asunnottomista ei edes halua asuntoa. Vaikka taustalla olisi mt-ongelmat, niin miten tuokin arvioidaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä oon köyhä. Olispa huippua kun jokainen suomalainen laittaisi euron tililleni. Pieni lahjoitus ihan köyhimmiltäkin, vaan mikä määrä euroja niistä kertyisi minulle❤️ laittaisin hyvän kiertämään sen jälkeen.
Niinpä. Ajattele huomenna sinulla ois ainakin miljoona ekee. Mutta kuitenkin ehkä joku 7000-10 000 auttaisi jo alkuun kummasti ja sitten seuraavalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjuus on aika subjektiivinen kokemus. Lisäksi osa asunnottomista ei edes halua asuntoa. Vaikka taustalla olisi mt-ongelmat, niin miten tuokin arvioidaan?
No ei väkisin mutta ehdotettaisiin ainakin. Kyllä nämä osaisi arvioida.