Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana - töihin hetkeksi ulkomaille?

Vierailija
27.01.2019 |

Olen toisella kuulla raskaana ja firma tarjosi erästä projektia ulkomailta. Olisin reissussa yhteensä kaksi kuukautta. Lähtö olisi kahden viikon kuluttua. Kyseessä on Aasian maa josta saa ostettua yksityiseltä sektorilta laadukkaita terveyspalveluja.

Uskaltaisitteko lähteä? Onko joku tehnyt vastaavaa ollessaan raskaana?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla noin pitkään pois lapseni luota. Mutta olenkin ollut pitkään kotiäitinä, joten varmaan olen lapsessani enemmän kiinni kuin sinä.

Vierailija
22/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO VOI UIJUIJUI mAmmA pääSeE aAasiAaAaN siis NIINQ VAU!!!!!!!!! TOTTAKAI LÄHDET!!!! 

ps. toivottavasti kyseessä on iso firma niin et romuta niiden taloutta turhalla äitiyslomallasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun täällä taas tuomitaan töitä tekevät äidit. Tässäpä teille taivasteltavaa:

Työni vuoksi olen lasteni kanssa vain 10-15 päivää kuukaudesta. Ja silti he pärjäävät vallan mainiosti. Tämä on heidän arkeaan ja tähän he ovat tottuneet, he eivät sitä edes osaa kyseenalaistaa.

Vierailija
24/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi.

Vierailija
25/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, eli on siis työn vuoksi oikein jättää pienet lapset / lapsi vaikka viikoiksi. Mutta oottappa kun mamma täällä kyselee, että voiko lapset jättää hoitoon ja mennä vkl reissuun ystävien kanssa, niin kyllä kiviteyään kumoon. 😁 on tämä mainio palsta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi