Jos sulla on teinilapsia, niin älä pliis lisäänny enää!!
Kun olet tehnyt 1-2 lasta nuorena aikuisena ja kasvattanut ne yläkouluun niin mikä pakko sen jälkeen on pykätä lisää lapsia?? Eikö joku pakkoehkäisy olisi keino siinä vaiheessa? Vaikka menet uuteen suhteeseen niin ottasit edes sellaisen jolla on jo ne lapset tehtynä. Uusi vauva tulee vain rikkomaan perheen ja katkaisee sun välit niihin aiempiin lapsiin. On tosi noloa jos vanhemmat lisääntyvät jatkuvasti saati muiden kuin omien vanhempien kanssa. Lisäksi sitä rahaa tarttis laittaa niihin isompiin lapsiin. Ihan älykääpiö hommaa hommata lisää lapsia jos ei ole edes vanhoja vauvan vaatteita kierrättää vaan pitää ostaa uudet. Se on aina pois niiltä isommilta lapsilta. Menikö kaaliin?
Kommentit (22)
Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on. Jumalan kämmenellä ei kukaan ole ...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon niihin vanhempiin lapsiin pitäisi rahaa ajaa?
Normi kulutusraha ja uudet vaatteet tarttee joka talvi. Nilkat paleltuu kun ei saa uusia farkkuja ja puhelinkin melkein mäsänä. Ains tarttee rahaa ja sitä on ihan typerää mihinkään vauvaan laittaa, joka ei edes puhu.
Ei mennyt, vauva syntyy kohta. Ehkä teen seuraavan sitten taas vasta reilun kymmenen vuoden päästä, minulla kun on hedelmällistä aikaa jäljellä. 🤔
Voi kuule, ei teille teineille yhtään sen enempää rahaa liikene. Vanhemmat satsaa kaiken irtoavan rahan itseensä.
Joo ei ole käynyt kertaakaan mielessäkään. Ainokainen täyttää 18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi kulutusraha ja uudet vaatteet tarttee joka talvi. Nilkat paleltuu kun ei saa uusia farkkuja ja puhelinkin melkein mäsänä. Ains tarttee rahaa ja sitä on ihan typerää mihinkään vauvaan laittaa, joka ei edes puhu.
Ai siks teineillä on nykypäivänä nilkat paljaina, mä luulin että se on muotia. Puhelin ei itsestään mene mäsäksi.
No sitten olisin minä jäänyt syntymättä jos vanhemmat olisivat tuota neuvoa aikoinaan totelleet. T: 18 ja 16 vuotta sisaruksiaan nuorempi vanhempiensa nuorin lapsi.
Itse hankin toisen lapsen uuden mieheni kanssa kun miehen poika oli 29v ja minun tyttäreni 22. Haha!!!
Vanhin lapseni on 15-vuotias poika ja rakastaa älyttömästi 1-vuotiasta siskoaan. Hassuttelee ja leikittää, soittelee siskolle kitaraa. Miksi vauva rikkoisi kenenkään välejä?
Vierailija kirjoitti:
Itse hankin toisen lapsen uuden mieheni kanssa kun miehen poika oli 29v ja minun tyttäreni 22. Haha!!!
Rummo-äiti
Minäpä olen tehnyt nykyisen mieheni kanssa 5v, 3v ja 1v lapset, vaikka minulla on edellisestä liitosta 20v, 18v, 16v ja 14v lapset. Meillä on tarpeeksi rahaa elättää kaikki lapset.
Vierailija kirjoitti:
On tosi noloa jos vanhemmat lisääntyvät jatkuvasti saati muiden kuin omien vanhempien kanssa.
Hyi hemmetti. Kuka sitä nyt omien vanhempiensa kanssa lisääntyy, se on sukurutsaa! Ja silti ap:n mielestä ainoa oikea tapa.
Olet outo ipana, ap. Mitä jos menisit av:lla notkumisen sijasta vaikka tekemään läksyt nyt.
Jessica et saa sitä tonnin iphonia, vaikka häiritsisit äitiäsi täällä palstalla.
Ainoa mitä en hyväksy on tuo maita ja mantuja pitkin jatkuva lisääntyminen. Jos haluaa seksiä voi käyttää ehkäisyä, mutta kotiin uusien miehien rahaaminen ja näiden kanssa lisääntyminen pitäisi jättää vähemmälle.
Esikoisen ja kuopuksen ikäeroksi tuli 16v. Paljonko sitä saa olla, ap?
Siinä kohtaa, kun ihmisellä on kolmen ihmisen kanssa lapsia pitäisi pakkosterilisoida ilman nukutusta tai puudutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kun olet tehnyt 1-2 lasta nuorena aikuisena ja kasvattanut ne yläkouluun niin mikä pakko sen jälkeen on pykätä lisää lapsia?? Eikö joku pakkoehkäisy olisi keino siinä vaiheessa? Vaikka menet uuteen suhteeseen niin ottasit edes sellaisen jolla on jo ne lapset tehtynä. Uusi vauva tulee vain rikkomaan perheen ja katkaisee sun välit niihin aiempiin lapsiin. On tosi noloa jos vanhemmat lisääntyvät jatkuvasti saati muiden kuin omien vanhempien kanssa. Lisäksi sitä rahaa tarttis laittaa niihin isompiin lapsiin. Ihan älykääpiö hommaa hommata lisää lapsia jos ei ole edes vanhoja vauvan vaatteita kierrättää vaan pitää ostaa uudet. Se on aina pois niiltä isommilta lapsilta. Menikö kaaliin?
Menee kyllä vähän sukurutsaiseksi omien vanhempiensa kanssa lisääntyä...🧐
Ap:n perustelut on pask.oja mutta oikeassa hän on