Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

70-90-lukujen nöyrät naiset

Vierailija
27.01.2019 |

Monien äidit ovat kunnon justiinoja, jotka ojentavat miehiään, siinä missä miehet vaimojaan 1800-luvulla.

Mitä on tapahtunut?

Naiset iältään 20-45 palvovat miehiään ja alistuvat vähän kaikelle. Kysytään, pohditaan, ymmärretään, mietitään riittääkö, kelpaanko jne.

Miten vahvojen naisten tyttäristä on kasvatettu miellyttämisenhaluisia puoliaikuisia, jotka potevat ongelmiaan terapiassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonpaskat. Jokaisen on kasvatettava itsetunto, joillakin menee kauemmin.

Vierailija
2/11 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan mies joka on oikeasti onnellinen suhteessa. Eikä sellaista joka vaan heiluu mukana vuosikymmeniä koska avioero olisi häpeällistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt omien seurustelukokemusteni perusteella tiedä, ovatko nykynaiset mitenkään ihmeellisen nöyriä.

M35

Vierailija
4/11 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistavan ihmisen lapset oppivat alistumaan.

Vierailija
5/11 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omat kaverini ovat, ja se on jopa kuvottavaa. Taantuvat parisuhteissa.

30 vuotiaat, ja joka riita on maailmanloppu, mitään ei sanota suoraan..

Vierailija
6/11 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oma kokemukseni on vähän sama. Äitini 60v ikäluokka, on päsmäreitä, omani +-30 huomioivat kaikessa miehen.

Itsekin olen suhteessa turhan kiltti ja anteeksiantavainen, vaikea sanoa mistä se tulee. Meistä ei ikinä uskoisi millainen suhteemme dynamiikka on, koska olen sosiaalisempi monet olettavat, että minä vien ja mies vikisee, todellisuudessa näin on hyvin harvoin.

Samaa kiltteyttä huomaan ystävissäni heidän suhteissaan. Annan neuvoja, joita en huomaa itse noudattaa.

Vierailija
7/11 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun ei juuri naiskontakteja, mutta testojen laskiessa ehkä naisetkin rauhoittuvat. Sehän on hyvä.

Vierailija
8/11 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minun tuntemani 40- ja 50-luvulla syntyneet naiset pitävät miehiä naisia arvokkaampina ja viisaampina ja alistuvat näiden tahtoon. Perheväkivalta on ollut käytössä, jos muuten ei ole toteltu.

Vierailija
9/11 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-60-luvulla syntyneet naiset kyllä kyykkääväät miestensä päällä :D

Vierailija
10/11 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

~_0 jättäytynen sinkuksi.

Vierailija
11/11 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä miehiksi kelpaa 20% naisista vaimoksi 70% kysynnän laki. Etenkin jos mies ulkoisesti makoisa, on naisen siedettävä enemmän.