Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tunnustaneet kateellisuuttanne?

Vierailija
27.01.2019 |

Joko kateuden kohteelle tai jollekin muulle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kateuden kohteelle, mutta vasta paljon myöhemmin. Halusin selittää, miksi olin aiemmin käyttäytynyt tylysti ja ehkä tarkoituksella loukannutkin. Tunnustaminen helpotti.

Vierailija
2/6 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kateellinen mun ystävälle kun on just nyt kanarioilla, siellä lämmintä ja täällä pakkasta. Vappu Pimiälle kun oli taas reissussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään yritän jo ennen lapsellista katkeroitumista ja vihamielisten ajatusten syntymistä käydä kehumassa tätä kateuden kohdetta. Siis sanomassa ihan suoraan vaikka että mulle tulee ihan tosi surkea olo, kun hän on niin uskomattoman kaunis. :D

Vierailija
4/6 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut. Kateus voi olla myös myönteinen asia, jos se saa ihmisen ponnistelemaan jotakin tavoitetta kohti.

Vierailija
5/6 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Eikä ole ollut tarvettakaan. Olen lähinnä onnellinen toisten puolesta.

Vierailija
6/6 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissa oltiin aina kateellisia ja arvosteltiin kovin sanoin muita ihmisiä. Vasta kun muutin opiskelujen takia muualle, tajusin ettei se ole normaalia. Olen tietoisesti yrittänyt opetella pois tavasta ja siinä onnistunutkin melko hyvin. Tunnustaminen helpottaa kateuden tunnetta. Ääneen sanominen saa itsenkin huomaamaan kuinka tyhmästi sitä käyttäytyy/ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän