Missä ei ole meduusoja?
Onko Dominikaaninen tasavalta ainoa lämmin kohde, jossa ei ole polttavia meduusoja?
Kommentit (34)
Saharassa ei käsittääkseni ole ainakaan kovin paljoa.
Minun kylpyhuoneessani ei näyttäisi olevan.
Vierailija kirjoitti:
En ole Välimerellä törmännyt.
En minäkään vaikka niitä siellä paljon onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole meduusoja.
No todellakin on! Hangossa olen nähnyt tosi usein. Ihan varmasti on muuallakin.
Ei Suomessa ole meduusoja. Korvameduusat ei ole Itämeren alkuperäislajistoa. Korvameduusa on tehty laboratoriossa.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa ainakin oli hirveästi näkymättömiä pieniä meduusoja, jotka polttelivat.
Olen melko varma, että ne ei ole näkymättömiä.
Uutinen Suomen korvameduusoista. Näitä on ollut aina Suomessa ja itse myös uin Hangon rannoilla lapsena ja nähnyt näitä todella paljon. Ja viime kesänä nähty myös. Elävät vain yhden kesän ja aaltojen mukana rannoilla kuolleina näitä näkee loppukesästä.
Vierailija kirjoitti:
Uutinen Suomen korvameduusoista. Näitä on ollut aina Suomessa ja itse myös uin Hangon rannoilla lapsena ja nähnyt näitä todella paljon. Ja viime kesänä nähty myös. Elävät vain yhden kesän ja aaltojen mukana rannoilla kuolleina näitä näkee loppukesästä.
Toi on feikkiuutinen.
Vierailija kirjoitti:
Meduusat elää vain suolaisessa vedessä, järviin pääset niitä pakoon.
Siellä hyökkää sitten iilimadot.
🇺🇦🇮🇱
Toi on feikkiuutinen.
Et varmaan ole nähnyt koskaan mitään eläviä eläimiä luonnossa. Nehän on kaikki vaan feikkiä. Mutta tyhmä kun on, niin ei sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on ainut maa jossa ei ole meduusoja
Täällä on siideri valaita. Niillä on usein teräviä piikkejä naamassa ja huomiovärejä varoittamassa kuten yleensä muillakin myrkyllisillä eläimillä.
Vierailija kirjoitti:
Toi on feikkiuutinen.
Et varmaan ole nähnyt koskaan mitään eläviä eläimiä luonnossa. Nehän on kaikki vaan feikkiä. Mutta tyhmä kun on, niin ei sille mitään voi.
Tuommoisiet kommentit voi jättää pois. Tommoista kommentteja on liikaa. Tommoisten kommenttien takia ihmiset tekee itsemurhia.
Korvameduusat pitää hävittää Itämerestä. Ei ne ole hyödyllisiä. Tapetaan kaikki Korvameduusat Itämerestä.
No todellakin on! Hangossa olen nähnyt tosi usein. Ihan varmasti on muuallakin.