Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaipuu ja seksin puute

Vierailija
27.01.2019 |

Olen itse tehnyt ongelman tästä.
Olen saanut paljon siipeeni miehiltä tai no eivät ole ne olleet minua varten joiden kanssa olen alkanut säätämään.
Siksi en jaksa olla enää kevytkenkäinen, yhden illan jutut ei sytytä vaikka toisinaan tekisi mieli vain mennä baariin ja iskeä joku jonka kanssa saisi läheisyyttä ja seksiä edes yhtenä iltana.

Sitten tulee moraali vastaan ja ahdistaa. Olen liian varovainen nykyään..
Vaikka nuorena naisena kai pitäisi antaa mennä vaan eikä olla niin vakava mielinen.
Olen ihan kauniskin ja uskoisin saavani miehen ainakin hetkeksi jos laitan vaihteen päälle.
Haluan miehen, joka rakastaa ja hoivaa, on molemminpuolista voimakasta intohimoa.

Tämä on mennyt siihen pisteeseen, että mietin lähes jatkuvasti seksiä ja saan usein unissani orgasmin.
Hmm...

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kaunis nuori nainen. Arvaapa, millaista on olla yli viisikymppinen vähemmän kaunis nainen samassa tilanteessa. Säädötkin ovat jääneet kahdenkymmenen vuoden taakse. Minä en edes odottaisi enää palavaa inhtohimoa, vaan mukavan miehen, jonka kainaloon saisi käpertyä yöksi ja jonka kanssa seksi olisi nautinnollista ja kaksisuuntaista ottamista ja antamista. Olen ollut rakastunutkin jo pitkään, mutta vastakaikua ei ole tulossa. Loppuelämä on selvittävä yksin, ilman ihmisen kosketusta.

Mistä sitä vielä tietää? Minäkin olen nyt yksin, mutta yhtä hyvin voin vielä löytää jonkun.

Lapset on aina kuuluneet elämääni. Nyt hekin ovat vihdoin aikuisia.

Yritän rämpiä tämänhetkisen mähmäisen kauden läpi kunnialla. Ilahdun huomion osoituksista, mutta osaan ottaa ne oikeassa suhteessa. Kiva jutella, mutta ihmiset eivät jää enää päähän pyörimään.

Vierailija
22/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tehnyt ongelman tästä.

Olen saanut paljon siipeeni miehiltä tai no eivät ole ne olleet minua varten joiden kanssa olen alkanut säätämään.

Siksi en jaksa olla enää kevytkenkäinen, yhden illan jutut ei sytytä vaikka toisinaan tekisi mieli vain mennä baariin ja iskeä joku jonka kanssa saisi läheisyyttä ja seksiä edes yhtenä iltana.

Sitten tulee moraali vastaan ja ahdistaa. Olen liian varovainen nykyään..

Vaikka nuorena naisena kai pitäisi antaa mennä vaan eikä olla niin vakava mielinen.

Olen ihan kauniskin ja uskoisin saavani miehen ainakin hetkeksi jos laitan vaihteen päälle.

Haluan miehen, joka rakastaa ja hoivaa, on molemminpuolista voimakasta intohimoa.

Tämä on mennyt siihen pisteeseen, että mietin lähes jatkuvasti seksiä ja saan usein unissani orgasmin.

Hmm...

Ookko nää huomioinut sen seikan että jos miehen hommaat niin et enää lähes jatkuvasti seksiä mieti ja et enää unissasi usein orgasmeja saa?

Mikä se on se hyvä sitten? 🤓

Miten niin en miettisi? Viime yön taivaallisen vulva-G-piste- uniorkun jälkeen olisi ollut kiva jos olisi ollut lie pano perään. Mulle I merkitystä onko mies kuvioissa vai ei, uniorkkuja tulee silti.

Saisipa itsekin vielä noita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaattikin on parempi vaihtoehto, kuin tyytyminen johon kuhun, jota ei aidosti halua. Kannattaa arvostaa itseään siinä määrin ettei tyydy- ei edes silloin vaikka kyse olisi puhtaasti seksisuhteesta. Itseasiassa silloin seksuaalisella kipinällä on vielä enemmän merkitystä, kuin hitaammin syttyneessä rakkaussuhteessa.

T: kokemuksen syvä rintaääni

Vierailija
24/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paritellut kuuteen vuoteen.

T31

Vierailija
25/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset kuulemma enää miestä tarvitse, kun sati 2 on niin hyvä?

Vierailija
26/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole paritellut kuuteen vuoteen.

T31

Trans 31?

Vierailija
27/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuranhakualustoilta, jotka eivät ole Tinder, löytyy kyllä hyviä, jos vastavuoroisesti kelpaat heille. Pitää vain olla pitkäjänteinen ja kärsivällinen.

Vierailija
28/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa keinopenis.

Rakastaako keinopenis?

Vierailija
29/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa keinopenis.

Eihän se sama asia ole.

Ei niin koska siitä on poistettu kaikki turha eli se mies.

Vierailija
30/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei oikein kuulosta naiselta. Nainen ei puhuisi mistään mahtavista vulvaorkuista. Se on jotakin minkä joku mies voisi kuvitella tuottavansa naiselle.

Vierailija
31/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrasta seksiä sellaisten miesten kanssa joiden kanssa voisit myös olla parisuhteessa. On todella harvinaista että suhteet lähtisivät liikkeelle muulla tavalla kuin panemisella joka vakiintuu parisuhteeksi.

Tämäkö siis selittää miksi olen sinkku ja olen pysynyt sinkkuna jo useamman vuoden. Kun ihan periaatteesta en ole valmis saati halukas harrastamaan seksiä naisen kanssa ennen kuin vähintään kolmet treffit on enisn takana. -  Toisaalta on tietysti vähän tylsä asettaa mitään erityistä lukua sille kuinka monet treffit pitäsi olla takana ennen seksiä mutta pointtini nyt oli vain, että olen ollut "vähän" epäluuloien tai hämilläni kaikkien niiden kohtaamieni naisten kanssa, jotka ovat antaneet ymmärtää, että haluaisivat seksiä ennen kuin kolmannet treffit ovat olleet takana. 

Vierailija
32/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrasta seksiä sellaisten miesten kanssa joiden kanssa voisit myös olla parisuhteessa. On todella harvinaista että suhteet lähtisivät liikkeelle muulla tavalla kuin panemisella joka vakiintuu parisuhteeksi.

Tämäkö siis selittää miksi olen sinkku ja olen pysynyt sinkkuna jo useamman vuoden. Kun ihan periaatteesta en ole valmis saati halukas harrastamaan seksiä naisen kanssa ennen kuin vähintään kolmet treffit on enisn takana. -  Toisaalta on tietysti vähän tylsä asettaa mitään erityistä lukua sille kuinka monet treffit pitäsi olla takana ennen seksiä mutta pointtini nyt oli vain, että olen ollut "vähän" epäluuloien tai hämilläni kaikkien niiden kohtaamieni naisten kanssa, jotka ovat antaneet ymmärtää, että haluaisivat seksiä ennen kuin kolmannet treffit ovat olleet takana. 

Tämä selittää varmaan myös miksi olen ollut kolmekymppiseksi asti sinkku neitsyt. Haluaisin tutustua naiseen kaverina pitkän ajan ennen kuin voin luottaa häneen siinä määrin, että voimme harrastaa seksiä ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Tutustun harvoin naisiin, jotka pysyvät sinkkuina paria viikkoa pidempään.

Vierailija
34/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä selittää varmaan myös miksi olen ollut kolmekymppiseksi asti sinkku neitsyt. Haluaisin tutustua naiseen kaverina pitkän ajan ennen kuin voin luottaa häneen siinä määrin, että voimme harrastaa seksiä ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Tutustun harvoin naisiin, jotka pysyvät sinkkuina paria viikkoa pidempään.

Ohis. Kirjoitusten 31 ja 33 kirjoittajat eivät ole yhden ja samanhenkilön kirjoittamia. - Itse siis olen tuo 31 postauksen kirjoittanut. Ja itse tunnen tai vähintäään tiedän useammankin naiset jotka ovat olleet ja useimmat ilm viihtyneetkin ihan hyvin sinkkuna pidempään kuin pariviikkoa. - Ja se taas kertoo minusta useimmiten vain pelkkää hyvää, ettei ole heti aloittamassa uutta parisuhdetta kun aiempi päättyy. - Vsikka onhan sekä miehiä että naisia, jotka eivät ole saaneet entsitäkään suhdetta päätettyä kun ovat jo pyrkimässä uuteen tai yrittävät pyörittää useampaa suhdetta samanaikaisesti.

Vierailija
35/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Kirjoitusten 31 ja 33 kirjoittajat eivät ole yhden ja samanhenkilön kirjoittamia. - Itse siis olen tuo 31 postauksen kirjoittanut. Ja itse tunnen tai vähintäään tiedän useammankin naiset jotka ovat olleet ja useimmat ilm viihtyneetkin ihan hyvin sinkkuna pidempään kuin pariviikkoa. - Ja se taas kertoo minusta useimmiten vain pelkkää hyvää, ettei ole heti aloittamassa uutta parisuhdetta kun aiempi päättyy. - Vsikka onhan sekä miehiä että naisia, jotka eivät ole saaneet entsitäkään suhdetta päätettyä kun ovat jo pyrkimässä uuteen tai yrittävät pyörittää useampaa suhdetta samanaikaisesti.

Olen tosiaan eri henkilö. Minussa ei omasta tai kavereideni mielestä ole mitään vikaa, mutta minun on silti ihan mahdotonta päästä edes treffeille.

Vierailija
36/39 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa keinopenis.

Rakastaako keinopenis?

Ainoastaan toinen sukupuoli sekoittaa rakkaushömpän paritteluun.

Vierailija
37/39 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuranhakualustoilta, jotka eivät ole Tinder, löytyy kyllä hyviä, jos vastavuoroisesti kelpaat heille. Pitää vain olla pitkäjänteinen ja kärsivällinen.

Kaikissa noissa seuranhakusovelluksissa naiset kyllä löytää mutta miehenä löydät sieltä vain huonoa itsetuntoa ja ahdistusta. Joka paikka täynnä miehiä niin että persoonasi hukkuu täysin massaan etkä pääse kunnolla naisen kanssa juttelemaan edes

Vierailija
38/39 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään suhteet lähtee alkuun panemisella, ahaa.

Ennen nimenomaan suhteet eivät lähteneet alkuun jos heti pantiin.

Jos halusi (ajatteli, että tästä ihmisestä haluaa) vakavamman suhteen ei menty heti sänkyyn, ei se kiinnostunut mies eikä nainen.

Milloin tuo "ennen" oli? Ainakin 80-luvun alussa oma avioliittoni alkoi siitä, että mentiin heti sänkyyn ja vasta sen jälkeen huomattiin, että viihdytään yhdessä muutenkin.

Vierailija
39/39 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko siirto seksiosioon?