Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh! Huomenna taas maanantai.

Vierailija
27.01.2019 |

Taas saa kärsiä vitutuksesta koko viikon. Pitäis kestää vielä 3,5kk ja sit pääsee pois.
Kyl taitaa vähän lomaa pukkaa ennen sitä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on taas ihanaa, kun on huomenna maanantai. Kiva mennä töihin. En jaksa tätä pikkulapsi arkea ja viikonloppusin juovaa miestä.

Ja miettikää. Olen hoitoalalla ja tykkään työstäni. Rankkaa on, mutta voittaa se tämän perhehelvetin.

Vierailija
22/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se maanantaista johdu. Ota vastuu omasta elämästäsi ja vitutuksesta. Ihan turha itkeä viikonpäivistä, ne tulee joka viikko.

Minulla on joka päivä lauantai. Tänään on viikon seitsemäs lauantai.

T: nautiskeleva työtön, elämäntapalomailija

Hyvä että osaat nauttia! Sehän tässä tarkoitus onkin. Minä puolestani käyn töissä että saan nauttia merenrantamökistäni ja kivasta asunnostani, mihin minulla työttömänä ei olisi varaa. Kesällä kun veneilee saaritossa, voi vain todeta että työnteko ei olekkaan ihan kamalaa. Pää asia on että nauttii elämästä, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.

Se on hyvä, jos merenrantamökki ja kiva asunto ovat sen arvoisia, että on valmis uhraamaan niiden vuoksi ison osan elämästään töiden parissa.

Minulla taas kun on tuota aikaa kuin roskaa, niin voin mennä vaikka kuukausiksi perheemme Saimaan mökille.

Eikä se kesäinen veneily Saimaallakaan ihan persiistä ole. En tosin ole meren äärellä muutenkaan elämäni aikana paljonkaan aikaa viettänyt, joten olen enemmän muutenkin sisävesien ystävä.

Ja vaikka tuota mökkiä ei perheellämme olisikaan, niin sitten nauttisin Saimaalla varmaankin telttaillen. Sellainen passaa minulle ihan vallan mainiosti, avokotakin käy. En tarvitse hienoa materiaa, enkä varsinkaan rahaa enempää kuin valtion on minulle korvauksia maksettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se maanantaista johdu. Ota vastuu omasta elämästäsi ja vitutuksesta. Ihan turha itkeä viikonpäivistä, ne tulee joka viikko.

Minulla on joka päivä lauantai. Tänään on viikon seitsemäs lauantai.

T: nautiskeleva työtön, elämäntapalomailija

Hyvä että osaat nauttia! Sehän tässä tarkoitus onkin. Minä puolestani käyn töissä että saan nauttia merenrantamökistäni ja kivasta asunnostani, mihin minulla työttömänä ei olisi varaa. Kesällä kun veneilee saaritossa, voi vain todeta että työnteko ei olekkaan ihan kamalaa. Pää asia on että nauttii elämästä, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.

Se on hyvä, jos merenrantamökki ja kiva asunto ovat sen arvoisia, että on valmis uhraamaan niiden vuoksi ison osan elämästään töiden parissa.

Minulla taas kun on tuota aikaa kuin roskaa, niin voin mennä vaikka kuukausiksi perheemme Saimaan mökille.

Eikä se kesäinen veneily Saimaallakaan ihan persiistä ole. En tosin ole meren äärellä muutenkaan elämäni aikana paljonkaan aikaa viettänyt, joten olen enemmän muutenkin sisävesien ystävä.

Ja vaikka tuota mökkiä ei perheellämme olisikaan, niin sitten nauttisin Saimaalla varmaankin telttaillen. Sellainen passaa minulle ihan vallan mainiosti, avokotakin käy. En tarvitse hienoa materiaa, enkä varsinkaan rahaa enempää kuin valtion on minulle korvauksia maksettava.

En koe työntekoa uhrauksena, koska se mahdollistaa minulle asioita. Telttailusta minäkin pidän, ja myös vaeltaminen on lähellä sydäntä. Minä teen töitä joskus enemmän ja joskus vähemmän, lomailen kun tunnen olevani sen tarpeessa, mutta liikalomailu saa minut laiskistumaan, joten työllä on paikkansa minun elämässäni. Se on mukavaa että olet työtön, mutta et valita, harvoin onnelliset ihmiset valittaakaan, ja harvoin ihmiset joilla on tapana valittaa ovat onnellisia.

Vierailija
24/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan NIIN tuon sunnuntaiangstin. Pari vuotta kärsin tuosta kun työpaikalla ei homma toiminut ja henkilötasolla oli ristoriitoja. Helpotti kun pääsin sieltä pois.

Vierailija
25/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan NIIN tuon sunnuntaiangstin. Pari vuotta kärsin tuosta kun työpaikalla ei homma toiminut ja henkilötasolla oli ristoriitoja. Helpotti kun pääsin sieltä pois.

Sinä siis otit vastuun elämästäsi, hyvä!

Vierailija
26/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna maanantai ja yövuorosta aamulla 3pv:n vapaille...

Vähemmän huoh.

Vierailija
27/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on taas ihanaa, kun on huomenna maanantai. Kiva mennä töihin. En jaksa tätä pikkulapsi arkea ja viikonloppusin juovaa miestä.

Ja miettikää. Olen hoitoalalla ja tykkään työstäni. Rankkaa on, mutta voittaa se tämän perhehelvetin.

Paskapalkan ammatti ja dokaava ukko.

Päätit sitte mukelon pyöräyttää?

Nerokas muuvi.

Vierailija
28/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän mä yritin aiemminkin, siinä onnistumatta; on tosi vaikea löytää uutta työtä määrätyillä aloilla. Periaatteessa tuo ap:n angstikirjoitus olisi voinut olla syksyllä mun kirjoittamani, nut vaan sattui lykästämään..

Vierailija
29/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän mä yritin aiemminkin, siinä onnistumatta; on tosi vaikea löytää uutta työtä määrätyillä aloilla. Periaatteessa tuo ap:n angstikirjoitus olisi voinut olla syksyllä mun kirjoittamani, nut vaan sattui lykästämään..

Eihän kaikki asiat tapahdukkaan sormia napsauttamalla. Kärsivällisyys on asioissa on ainakin minulle ollut se kaikkein autuaaksi tekevä ominaisuus, ja sitä onkin pitänyt harjoitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi