Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh! Huomenna taas maanantai.

Vierailija
27.01.2019 |

Taas saa kärsiä vitutuksesta koko viikon. Pitäis kestää vielä 3,5kk ja sit pääsee pois.
Kyl taitaa vähän lomaa pukkaa ennen sitä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pois? Ei kai lopullisesti pois?

Vierailija
2/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maanantaista johdu. Ota vastuu omasta elämästäsi ja vitutuksesta. Ihan turha itkeä viikonpäivistä, ne tulee joka viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pois töistä.

Ap

Vierailija
4/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se maanantaista johdu. Ota vastuu omasta elämästäsi ja vitutuksesta. Ihan turha itkeä viikonpäivistä, ne tulee joka viikko.

Ei vituttais läheskään näin paljon jos ei tarttis mennä töihin.

Ota vastuu elämästäs....just joo. Ota nyt sit kun kaikki toimii sua vastaan ja heittää jatkuvasti kapuloita rattaisiin. Paskaa sataa niskaan jatkuvalla syötöllä.

Ap

Vierailija
5/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sitä ihmistyyppiä, joka ei osaa olla valittamatta. Kysymys aplle, mitä valittaminen auttaa?

Vierailija
6/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pois töistä.

Ap

Kai sieltä pääsee pois vaikka heti. 

Vierailija
7/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pois töistä.

Ap

Pääsee toki, mutta ei ilman karenssia. No, saikulle voi aina jäädä. Täytyy ensin laskee lomapäivät ja sit hakee saikkuu ennen sitä.

Ap

Vierailija
8/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sitä ihmistyyppiä, joka ei osaa olla valittamatta. Kysymys aplle, mitä valittaminen auttaa?

Kyllä säkin tässä tilanteessa valittaisit. Uskon näin vahvasti.

Mut, kiva et sä oo parempi ihminen joka hymyilee vaan ja löytää positiuvisia asioita vaikka paska lentää tuulettimeen ja paskaa kaadetaan niskaan 10vuotta putkeen sekä se paska vielä hierotaan sun naamaan.

Ap

Vierailija
9/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pois töistä.

Ap

Pääsee toki, mutta ei ilman karenssia. No, saikulle voi aina jäädä. Täytyy ensin laskee lomapäivät ja sit hakee saikkuu ennen sitä.

Ap

Niin, onhan se kiva vaihtaa vitutuksen aihetta välillä. Sitten harmittaa karenssi, sitten työllistämistoimet, kyllä aiheita löytyy. 

Vierailija
10/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan sinä olet siellä työpaikassa sitten ollut? Miksi se loppuu? 

Vierailija
11/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pois töistä.

Ap

Ap

Juuri noin. Itse kun irtisanouduin lopullisesti työelämästä, niin otin karenssin vastaan noin vain, mutta saikutuksella välttää senkin ansan.

Vierailija
12/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä säkin tässä tilanteessa valittaisit. Uskon näin vahvasti.

Mut, kiva et sä oo parempi ihminen joka hymyilee vaan ja löytää positiuvisia asioita vaikka paska lentää tuulettimeen ja paskaa kaadetaan niskaan 10vuotta putkeen sekä se paska vielä hierotaan sun naamaan.

Ap

Et edes vastannut, vaan hieroit paskaa naamaani. Kysynkin uudelleen, mitä valittaminen auttaa?

Vierailija
13/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän AP:ta erittäin hyvin. Vihään jokaista työpäivää, mutta eipä sieltä niin vaan pois lähdetä kun töitä on pakko tehdä ja uutta paikkaa ei vaan saa vaikka miten hakee. Tällä seudulla on kiven alla edes suunnilleen sopivat VAKITUISET tuöpaikat. Ei sitä vakipaikasta oikein lähtä johonki 5h/viikko duuneihin kuitenkaan :/

Silloin se "ota itse vastuu itsestäs" ei vttu paljon auta.

Ja mäkin olen ollu tossa duunissa jo monta vuotta, joten ettei se työntekijöiden eriarvoisuus ja pska johtaminen mitenkään ajan saatossa parane.

Ja sitte tää toinen "Ole onnellinen kun edes on töitä". Nii............

Vierailija
14/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pois töistä.

Ap

Ap

Niin, onhan se kiva vaihtaa vitutuksen aihetta välillä. Sitten harmittaa karenssi, sitten työllistämistoimet, kyllä aiheita löytyy. 

Etkö osaa lukea vai etkö vain ymmärtänyt, kun ap mainitsi saikuttamisesta?

Saikuttamalla välttää kaikki sanktiot ja velvollisuudet.

Saikuttaja on yhteiskunnan huipulla. Saikuttajalle kukaan ei sanele, että tee niin tai käy näin.

Monia ärsyttää se, että systeemi ei pärjää meille saikuttajille.

Vierailija
15/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on joka päivä lauantai. Tänään on viikon seitsemäs lauantai.

T: nautiskeleva työtön, elämäntapalomailija

Vierailija
16/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ymmärrän AP:ta erittäin hyvin. Vihään jokaista työpäivää, mutta eipä sieltä niin vaan pois lähdetä kun töitä on pakko tehdä ja uutta paikkaa ei vaan saa vaikka miten hakee. Tällä seudulla on kiven alla edes suunnilleen sopivat VAKITUISET tuöpaikat. Ei sitä vakipaikasta oikein lähtä johonki 5h/viikko duuneihin kuitenkaan :/

Silloin se "ota itse vastuu itsestäs" ei vttu paljon auta.

Ja mäkin olen ollu tossa duunissa jo monta vuotta, joten ettei se työntekijöiden eriarvoisuus ja pska johtaminen mitenkään ajan saatossa parane.

Ja sitte tää toinen "Ole onnellinen kun edes on töitä". Nii............

Et ota vastuuta omista tunteistasi, etkä arvosta työtä. Olisikin parempi jos tilallasi olisi joku joka sitä osaa arvostaa.

Vierailija
17/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sitä ihmistyyppiä, joka olettaa asioita ilman tietoa, johon perustaa olettamuksensa. Toisin sanoen eräänlainen idi ootti.

Vai mihin tietoon perustuu toteamuksesi, ettei ap osaa olla valittamatta?

Vierailija
18/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoana alle kolmekymppisenä noin kuuskymppisten joukkoon. Voin muuten kertoa sen olevan aika rankkaa. Villentä on jos joku on käynyt paloheinässä hiihtämässä.

Vierailija
19/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on joka päivä lauantai. Tänään on viikon seitsemäs lauantai.

T: nautiskeleva työtön, elämäntapalomailija

Hyvä että osaat nauttia! Sehän tässä tarkoitus onkin. Minä puolestani käyn töissä että saan nauttia merenrantamökistäni ja kivasta asunnostani, mihin minulla työttömänä ei olisi varaa. Kesällä kun veneilee saaritossa, voi vain todeta että työnteko ei olekkaan ihan kamalaa. Pää asia on että nauttii elämästä, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.

Vierailija
20/29 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkäs arvon AP:tä on töissä rääkätty ja kiusattu? Katsoiko joku päin? Yrittikö joku puhutella kahvihuoneessa? Sanoiko joku "huomenta" AP:n mielestä veetuilevalla tavalla?

Kuulostaa yhdeltä näistä, jotka nauttivat epäkohtien löytämisestä ja luulevat, että kaikkia hirmuisesti kiinnostaa AP:n tekemiset ja sanomiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi