Horonkylän tiekyltti on nyysitty jälleen
Oliko asialla av-mamma?!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f417ee9d-db5a-4783-943e-cb441dfbb941
Kommentit (20)
Se kyltti on täällä osoittamassa tänne meille päin.. :)
Poliittisesti korrekti termi olisi "seksuaalisesti kaupallisten ihmisten keskittymä"
Vierailija kirjoitti:
Poliittisesti korrekti termi olisi "seksuaalisesti kaupallisten ihmisten keskittymä"
Aika pitkä termi, mutta niinhän tämä uuskieli väkisinkin on kiertelevää ja kaartelevaa...
Miksei ne tekis johonki paikalliseen käsitypajaan tms noita kylttejä myyntiin
https://www.iltalehti.fi/hullusuomi/a/2016062721801909
Tässä lista "erikoisista" paikannimistä. Eipä haluttaisi asua missään noista.
Vierailija kirjoitti:
No sitä se kunnanjohtaja naureskeli, että pitäisikö, mutta tuskin tämäkään menee ideaa pidemmälle. Luulen, että noita virallisia kylttejä ei saa kuka vaan valmistaa, ja varastaminen on osa viehätystä, eli paljonko mahtaisi auttaa.
Kuinkahan nopeasti näidenkin paikkojen nimet pakotetaan muuttamaan, kun joku feminasse riittävästi pöyristyy (kunhan on ensin riittävästi pyöristynyt, se on tärkeysjärjestyksessä ekana).
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan nopeasti näidenkin paikkojen nimet pakotetaan muuttamaan, kun joku feminasse riittävästi pöyristyy (kunhan on ensin riittävästi pyöristynyt, se on tärkeysjärjestyksessä ekana).
Ihme ettei tästä asiasta ole ollut vielä puhetta. Horonkyläkin vaihtuu pian joksikin muuksi...
Terskanperältä otettiin kyltti pois kokonaan. Tiedätte kyllä miksi.
Vierailija kirjoitti:
"Seksuaalisuutensa ja sen toiminnallisuuden kauppallistaneiden" olisi minusta parempi.
Ei ole enää virallisia kylttejä kun ei ne siellä saa olla. Mä asun Teuvalla johon Horonkylä kuuluu.
Voisiko jopa sanoa, että Horonkylän kyltti on n*ssittu?
Vierailija kirjoitti:
Terskanperältä otettiin kyltti pois kokonaan. Tiedätte kyllä miksi.
Asialla av-pappa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä on yksi nuori mies joka on tehnyt puukylttejä tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko jopa sanoa, että Horonkylän kyltti on n*ssittu?
Joku jossain päin kehuu: Se olin minä joka nusaisin Horonkylän kyltin...
Tutulla on yksi noista kylteistä, se tuli käymään täällä etelä-pohjanmaalla Helsingistä.
Ne kyltit kannattaa hitsata tolppiin kiinni.
Harmi, tykkään noista puukylteistä. En jaksa nyt lukea juttua niin en tiedä kummat kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, tykkään noista puukylteistä. En jaksa nyt lukea juttua niin en tiedä kummat kyseessä.
Ne ns. viralliset metalliset varastetaan.
Pup pa ou jee! 🥸