Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mielestäsi EI OLE pettämistä?

Vierailija
26.01.2019 |

Vaikka joku voisi olla toista mieltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei Facebookissa merkitse mitään parisuhdestatusta. Se ei vaan kuulu kaikille, eikä tarkoita sitä että yrittäisi pettää.

Vierailija
2/6 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastan seksiä jossa minut on kahlittu käsiraudoilla tai narulla sänkyyn tai muuhun kiinni, enkä pysty vastustelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiallinen keskustelu toisen miehen kanssa, mutta jos näen edes pientä flirttiä hyppään kimppuun.

Jos sä oot mun kanssa niin sä oot vaan mun kanssa. Puhelimet on yhteistä omaisuutta ja niitä ratsataan, koska eihän meillä pitäisi olla mitään salattavaa eihän? Muistatko mitä pappi sanoi? Niin myötä kuin vastoin käymisissä, eli this is for life. Älä pakota mua skitsahtamaan.

Vierailija
4/6 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää kumia

Ja mikäs Clintonin selitys oli... pelkkä suikkari?

Vierailija
5/6 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei poista kaikkia exiensä kuvia koneelta. Ei kaikkea tarvi aktiivisesti hävittää mikä mahdollisesti voisi viitata menneeseen.

Vierailija
6/6 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

You're mine kirjoitti:

No asiallinen keskustelu toisen miehen kanssa, mutta jos näen edes pientä flirttiä hyppään kimppuun.

Jos sä oot mun kanssa niin sä oot vaan mun kanssa. Puhelimet on yhteistä omaisuutta ja niitä ratsataan, koska eihän meillä pitäisi olla mitään salattavaa eihän? Muistatko mitä pappi sanoi? Niin myötä kuin vastoin käymisissä, eli this is for life. Älä pakota mua skitsahtamaan.

Tämä. Miehen pitää tietää oma reviiri ja pitää tontti puhtaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä