Mikä mielestäsi EI OLE pettämistä?
Kommentit (6)
Jos harrastan seksiä jossa minut on kahlittu käsiraudoilla tai narulla sänkyyn tai muuhun kiinni, enkä pysty vastustelemaan.
No asiallinen keskustelu toisen miehen kanssa, mutta jos näen edes pientä flirttiä hyppään kimppuun.
Jos sä oot mun kanssa niin sä oot vaan mun kanssa. Puhelimet on yhteistä omaisuutta ja niitä ratsataan, koska eihän meillä pitäisi olla mitään salattavaa eihän? Muistatko mitä pappi sanoi? Niin myötä kuin vastoin käymisissä, eli this is for life. Älä pakota mua skitsahtamaan.
Jos käyttää kumia
Ja mikäs Clintonin selitys oli... pelkkä suikkari?
Se ettei poista kaikkia exiensä kuvia koneelta. Ei kaikkea tarvi aktiivisesti hävittää mikä mahdollisesti voisi viitata menneeseen.
You're mine kirjoitti:
No asiallinen keskustelu toisen miehen kanssa, mutta jos näen edes pientä flirttiä hyppään kimppuun.
Jos sä oot mun kanssa niin sä oot vaan mun kanssa. Puhelimet on yhteistä omaisuutta ja niitä ratsataan, koska eihän meillä pitäisi olla mitään salattavaa eihän? Muistatko mitä pappi sanoi? Niin myötä kuin vastoin käymisissä, eli this is for life. Älä pakota mua skitsahtamaan.
Tämä. Miehen pitää tietää oma reviiri ja pitää tontti puhtaana.
Se ettei Facebookissa merkitse mitään parisuhdestatusta. Se ei vaan kuulu kaikille, eikä tarkoita sitä että yrittäisi pettää.