Uusi paavi on valittu
Kommentit (24)
Paaviksi on valittu Arto Satonen, kardinaalikollegiosta paljastetaan.
Palstamammat ovat niin onnellisia kun saavat taas uuden aiheen, josta kukaan ei ollut kiinnostunut aiemmin. Palstamamma on pieni typerä lammas, jota media ohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti kävi.
Kokonaisvaltaisesti ajateltuna, vallitseva maailmantilanne lienee vaikuttanut asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep, minut valitsivat!
Oliko tylsää kun vuorokauteen ei päässyt palstalle? Vai senkö takia päätitte hoitaa homman alta pois että pääsee nettiin?
Oliko joku transpaavi niinkuin elokuvassa?
Minulle tuli juuri sähköposti, että kiitämme kiinnostuksestasi paavin tehtävää kohtaan, mutta valitettavasti valinta ei tällä kertaa kohdistunut sinuun!
Höh.
Uusi paavi tulee esittäytymään kansalle vielä tämän päivän aikana. Kuinkahan monta ehdokasta siellä on ollut jännittämässä valintaansa? He ovat miettineet kuumeisesti, minkä nimen ottaa käyttöön ja mitähän mä sanon ihan ekana.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli juuri sähköposti, että kiitämme kiinnostuksestasi paavin tehtävää kohtaan, mutta valitettavasti valinta ei tällä kertaa kohdistunut sinuun!
Höh.
Tiedäthän, että sinun on silti haettava neljää paavin tehtävää kuukaudessa.
Hyvä ettei soittokunnan ja vartijoiden tarvinnut päivystää juhlallisuuksi odottaessa kolmea vuotta kuten 1200-luvulla.
Mikä on pyöreästi paavin palkka? Kukaanhan täällä ei elä pelkällä pyhällä hengellä.
Hyvä